Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholin tilaaminen Saksasta on kyllä näppärää. Voi tarkastella tuotteita ajan kanssa netistä ja sitten posti tuo ne sinulle kotiin. :)

Vierailija
23.12.2019 |

Kaikki käy niin helposti etten enää lainkaan vaivaudu Alkoon saamaan huonoa palvelua kalliiseen hintaan.

Kommentit (219)

Vierailija
161/219 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tilaatte vähän parempia viinejä kuin karmea jiipee chenet tai caaato Negro??

Jiipee chenet valkkaria en kyllä enää juo. Koskaan. Jos vaan jotain muuta voi saada.

Sama.

Vierailija
162/219 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikki https://discandooo.com/

Lentopikakuljetus 18.95€ 25 kg. Eli saapuvat noin 5 päivässä kotiinkuljetuksella.

Optimoituna omat 25kg setit: 3 x lava + pussi smartiesseja tai 6-8kpl x 3L tönikät + pussi smartiesseja.

Hintoja joissa kuljetuskustannukset mukana.

Kalja 15€ lava

Lonkero (Hartwall cool grape) 24€ lava

Kopparberg 7,5% 26€ lava

Punkut, valkkarit & rose alkaen 11€ 3 litran tönikkä

Gin, vodka & rommi, 42€ 3 litran tönikät

Paljonko on lavassa olutta?

https://urbaanisanakirja.com/word/lava/29667/

Tää on teinijonnejen sanastoa. En tiedä mistä ihmeestä oikein ovat vetässeet tämän lavan, kun siis puhuvat kopallisesta eli laatikollisesta olutta. Eurolavassahan on oikeasti 88 laatikollista, eli 2112 tölkkiä olutta. https://www.juomavarasto.com/bundle/1/88-x-lapin-kulta-premium--52--24x…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/219 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan nappeja ennemmin. Tulevat kätevästi kirjeessä.

Vierailija
164/219 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentopikakuljetus 18.95€ 25 kg. Eli saapuvat noin 5 päivässä kotiinkuljetuksella.

Optimoituna omat 25kg setit: 3 x lava + pussi smartiesseja tai 6-8kpl x 3L tönikät + pussi smartiesseja.

Kalja 15€ lava

Kopparberg 7,5% 26€ lava

Tää on teinijonnejen sanastoa. En tiedä mistä ihmeestä oikein ovat vetässeet tämän lavan, kun siis puhuvat kopallisesta eli laatikollisesta olutta. Eurolavassahan on oikeasti 88 laatikollista, eli 2112 tölkkiä olutta. https://www.juomavarasto.com/bundle/1/88-x-lapin-kulta-premium--52--24x…

Jonne: "Tilasin kolme lavaa kaljaa. "

Hehhe hehhe

Vierailija
165/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi Pakettipoikien tilauksen kanssa niin, että olin maksanut kotiin kuljetuksen.

Tuli sit Postista saapumis ilmoitus, että pitäisi käydä laatikot hakeen. Kolmesta laatikosta tuli ensin yksi. Joku päivä myöhemmin toinen. Kolmas kuljetus laatikko on tulematta vielä.

Täällä samanlainen tilanne. Heinäkuussa tilattu Juomavarastolta. Nyt lokakuu ja osa tuotteista on yhä tulematta. Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään viesteihin. En suosittele.

Vierailija
166/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja 15€ lava

Kopparberg 7,5% 26€ lava

Jonne: "Tilasin kolme lavaa kaljaa. "

Hehhe hehhe

Eli kolme lavallista olisi jotain 6300 tölkkiä.

Vierailija
167/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan Netprisiltä,edullista ja kätevää.

Vierailija
168/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Brüssel siellä jossain neuvostossa ole meneillään tää pilottitapaus jossa Suomen tulli ynnä muut virkapellet laitetaan ruotuun?

Miljardi€ ois sopiva sakko ontto päälle soomalialle.

Vierailija
169/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi Pakettipoikien tilauksen kanssa niin, että olin maksanut kotiin kuljetuksen.

Tuli sit Postista saapumis ilmoitus, että pitäisi käydä laatikot hakeen. Kolmesta laatikosta tuli ensin yksi. Joku päivä myöhemmin toinen. Kolmas kuljetus laatikko on tulematta vielä.

Täällä samanlainen tilanne. Heinäkuussa tilattu Juomavarastolta. Nyt lokakuu ja osa tuotteista on yhä tulematta. Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään viesteihin. En suosittele.

Lähimarketista saa juomat heti mukaansa, eikä tartte odotella viikkoja tai kuukausia.

Vierailija
170/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähimarketista saa juomat heti mukaansa, eikä tartte odotella viikkoja tai kuukausia.

Kun on vähän malttia, niin baijerilainen laatuolut kannetaan kotiovelle, kuljetuskustannuksineen alle 3€ / 0.5 L pullo. Marketissa/Alkossa samojen panimoiden "peruskeitot" maksavat väh 4€, ja vahduudeltaan ovat siis max 5.5% kun oikea tavara lähtee tuosta - eikä edes maistu tenulta kuten laatutavarassa ei kuulukaan.

Löydettyäni tuon pienen diilerin Baijerista olen vinkannut asiasta muutamalle duunikaverille. Eivät kuulemma enää osta edes sitä yhtä saunakaljaansa marketista kun tietävät että jos sunnuntaina tilaa, perjantaina on kotiovella - sen verran pitää osata ennakoida jos olutkellari näyttää tyhjältä.

Vierailija
171/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on vähän malttia, niin baijerilainen laatuolut kannetaan kotiovelle, kuljetuskustannuksineen alle 3€ / 0.5 L pullo. Marketissa/Alkossa samojen panimoiden "peruskeitot" maksavat väh 4€, ja vahduudeltaan ovat siis max 5.5% kun oikea tavara lähtee tuosta - eikä edes maistu tenulta kuten laatutavarassa ei kuulukaan.

Löydettyäni tuon pienen diilerin Baijerista olen vinkannut asiasta muutamalle duunikaverille. Eivät kuulemma enää osta edes sitä yhtä saunakaljaansa marketista kun tietävät että jos sunnuntaina tilaa, perjantaina on kotiovella - sen verran pitää osata ennakoida jos olutkellari näyttää tyhjältä.

Täällä se, joka kirjoitti huonot kokemukset Juomavaraston ”palvelusta”, hitaasta toimituksesta ja särkyneistä tuotteista.

Kiitos vinkistäsi. Alan googlata tuota Baijerin toimijaa. Juomavarastolta en tilaa enää koskaan.

Vierailija
172/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiko?

Vierailija
173/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan Netprisiltä,edullista ja kätevää.

Samoin. Budbee tuo kotiin saakka, kätevä nostella autotalliin :)

Vierailija
174/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule alkossa tai tallinnassa näiden takia käytyä, säästyy rahaa ja aikaa. Jos tallinnan risteilylle menee niin kyseessä on kulttuurimatka vaikka lassobaariin (joka on muuten aika elämys eikä positiivisessa mielessä :D )

Lassobaaria ei enää ole.

Vierailija
175/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin tilata Saksasta kuoharit lapsen kevään yo-juhliin. Tulee halvemmaksi kuin ostaa Alkosta sitä samaa merkkiä. 

Vierailija
176/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin tilata Saksasta kuoharit lapsen kevään yo-juhliin. Tulee halvemmaksi kuin ostaa Alkosta sitä samaa merkkiä. 

Ajoissa liikkeellä. Viimeistään maaliskuussa tilaus sisään.

Vierailija
177/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä se, joka kirjoitti huonot kokemukset Juomavaraston ”palvelusta”, hitaasta toimituksesta ja särkyneistä tuotteista.

Kiitos vinkistäsi. Alan googlata tuota Baijerin toimijaa. Juomavarastolta en tilaa enää koskaan.

Luulen löytäneeni. Tai ainakin vastaavan.

Vierailija
178/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun tilaukset kannattaa laittaa ajoissa menemään!

Viime vuonna alkostore meni ihan jumiin.

Vierailija
179/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähetät rahasi Euroopan suurimpaan talouteen? Ne olisi parempi käyttää ihan Suomessa.

Vierailija
180/219 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähetät rahasi Euroopan suurimpaan talouteen? Ne olisi parempi käyttää ihan Suomessa.

Alkoholin tilaaminen Suomesta pitäisi tehdä houkuttelevammaksi. Hyvä keino tähän olisi esimerkiksi se, että Suomeen kopioitaisiin Tanskan alkoholilainsäädäntö.

Jos asiakasta simputtaa ja rahastaa, niin yleensä asiakas silloin siirtyy tekemään ostoksensa muualta.