Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keikkatyöpaikka ottaa koko ajan yhteyttä

Vierailija
19.12.2023 |

Olen 0 sopimuksella töissä ja ilmoitin, että en ole nyt joulukuussa käytettävissä ja tammikuu täytyy miettiä vielä kuinka sopisi, kun mulla alkaa uusi koulu. Nyt tulee joka päivä jotain viestiä, että sopiiko silloin ja tällöin. Olen ystävällisesti kertonut uudelleen, että en vielä tiedä. Nyt tulee viestejä kuinka he tarvitsevat tietoa, olenko täysipäiväisesti opiskelemassa vai kuinka. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu heille. 

Vierailija
2/22 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tänne märiset. Jos työnantajalla on tarjota töitä niin tottakai se niitä tarjoaa jotta jonkun saisi töihin. Ja kyllä se tarvitsee sen tiedon AJOISSA jotta voi laatia lainmukaisesti työvuorolistat ja antaa sen tiedoksi työntekijöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tietosi jos haet töitä. Tuskin he pitävät sinulle jalkaa oven välissä, jos hait töitä, mutta päätitkin ettet tiedä haetko töitä sittenkään. Kuulostaa sekavalta ja he koittavat näemmä selvittää asian puolestasi, koska et ole antanut selkeää vastausta.

Vierailija
4/22 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tänne märiset. Jos työnantajalla on tarjota töitä niin tottakai se niitä tarjoaa jotta jonkun saisi töihin. Ja kyllä se tarvitsee sen tiedon AJOISSA jotta voi laatia lainmukaisesti työvuorolistat ja antaa sen tiedoksi työntekijöille.

Niin, että työntekijä kertoo ystävällisesti ettei sovi ja silti pommitetaan ja tarvitaan jo tietoa henkilön muista asioista

Vierailija
5/22 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku aulapalvelufirma? 

Vierailija
6/22 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei vuoro sovi niin kyllä se pitää uskoa. Ei siinä nyt ruveta kyselemään henkilön yksityisasioista sen enempää

Vierailija
7/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikään opiskelun päätoimisuus tms ei kuulu työnantajalle. Jos olet ilmoittanut, ettei vuoro sovi, niin en ymmärrä tuota miksi tivataan koko ajan

Vierailija
8/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi, ei enää kauaa kysytä. Sittenhän sitä voikin taas ulvoa kun ei ole eikä tarjota töitä.

Vierailija
9/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huolehdi, ei enää kauaa kysytä. Sittenhän sitä voikin taas ulvoa kun ei ole eikä tarjota töitä.

Mulla oli tommonen "tarvittaessa", aina ilmoitin etukäteen olen muualla silloin ja silloin, silti soittivat koko ajan töihin!

Se on hyvin yleistä, ei kukaan lue niitä missä asiasta on kerrottu.

Vierailija
10/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osa-aikatyö ja olen sopinut, että teen 30tuntia kuukaudessa enkä muuta. Joka päivä kysellään voisinko tehdä tuon ja tämän vuoron vaikka tunnit olisivat jo täynnä.  ps. olen eläkeläinen.

Vierailija
11/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

t. Kokoomuslainen

Vierailija
12/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hullu kelpuuttaa jotain 0-tunti sopimuksia, jos ei päivystysrahaa makseta? yleensä näissä firmoissa on myös palkanmaksu ongelmia. tällaiset työnantajat äänestävät kokoomusta. 

Vierailija
13/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolla häiriköinnillä ainakin ajavat työntekijän kokonaan pois. 

Vierailija
14/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka hullu kelpuuttaa jotain 0-tunti sopimuksia, jos ei päivystysrahaa makseta? yleensä näissä firmoissa on myös palkanmaksu ongelmia. tällaiset työnantajat äänestävät kokoomusta. 

Nollatuntisoppari on juuri hyvä keikkalaiselle. Niitä nollatuntisoppareita voi olla useampi päällekkäin jolloin napsii vain keikoista ne jotka itselle sopii. Systeemi todella sopii joillekin, itsekin olen hoitoalalla tuota tehnyt toisinaan kun ei ole tarvis kokoaikaiselle työlle, vaan juuri enemmän tai vähemmän satunnaiselle keikalle ja niin että voin itse säädellä työn määrää. Nollatuntisopimus kun ei sido kumpaakaan osapuolta: keikkoja tarjotaan miten tarjotaan ja niitä voi ottaa vastaan tai olla ottamatta.

AP:n tapauksessa on kyllä perin merkillistä alkaa sieltä keikkatyöpaikasta pommittamaan ja kyselemään! Keikkatyön luonne kun on juuri se että työntekijä voi ottaa keikkoja oman aikataulunsa mukaisesti. Tuollaisesta keikkaringistä kannattaa lähteä pois jos eivät siellä työpaikalla tajua mikä on homman nimi. Outoa meininkiä.

Vierailija
15/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiriköinnillä?? Onko firma väkisin lisännyt työntekijän listoilleen?

Vierailija
16/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiriköinnillä?? Onko firma väkisin lisännyt työntekijän listoilleen?

No kyllä tuo kuulostaa jo vähän häiriköinniltä jos eivät ymmärrä tekemäänsä nollatuntisopparin luonnetta ja jatkuvasti kyselevät perään, vaikka ap on jo kertonut sen minkä voi. 

Vierailija
17/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikkua koko listoilla jos ei työt kiinnosta? Luulisi olevan tyytyväinen jos kysytään, silloinhan on hoitanut hommat hyvin.

Vierailija
18/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään syytä kysellä jatkuvasti, jos on yksiselitteisesti ilmoittanut, että ei ole käytettävissä joulu- ja tammikuussa.

Vierailija
19/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi maksaa päivystysrahaa "työntekijälle", joka työvuorojen ilmaantuessa systemaattisesti ilmoittaa, ettei nappaa, kuten Ap? Sitten ymmärrän päivystysrahan, jos töiden sattuessa on töihin myös tultava.

Vierailija
20/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla selkeämpi viestinnässäsi. Tammikuu pitää vielä miettiä.. eihän tuo mitään tarkoita! Jos olet keikkalaiseksi ilmoittautunut niin töitä sulle tarjotaan. Voithan ilmoittaa että lopetat kokonaan ja estät numerot niin ei varmasti häiritä. Mitäs jos sulle tulee rahantarve ja haluaisit töitä, mutta mitään ei tarjotakaan, oletko pettynyt? Kyllä mä joustaisin tekemään vaikka muutaman vuoron kuukaudessa jos olen keikkalaiseksi alkanut niin pysyn listoilla.