Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä katkaisi välit yhtäkkiä, äsken tuli viesti "Sun kannattais hypätä junan alle kun tarkemmin mietit, niin tiedät itekin miksi. Se vois olla sun joululahja mulle"

Vierailija
23.12.2019 |

Tulin raskaaksi hiljattain. Tämä (ex) ystävä oli yrittänyt muutaman vuoden vauvaa siinä onnistumatta. Tästä katkerana katkaisi välit kuultuaan raskaudestani. Nyt tuli tuollainen viesti ja jäi todella paha mieli. Tämä ihminen siis haluaisi, että minä ja syntymätön lapseni kuolemme. Miksi?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nyt jo entinen ystäväni sekosi samalla tavoin raskausuutisestani ja oudointa on, että hänellä oli jo lapsi. Menin kahville ja kerroin iloisesti positiivisesta testituloksesta, ystävä meni kireäksi ja alkoi paiskoa astioita. Myöhemmin laittoi viestin "toivottavasti ajat hirvikolarin". En vielä tänäkään päivänä ymmärrä mitä oikein tapahtui.

Vierailija
142/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset..

Totta. Ei voisi kuvitellakaan että esim. oman suvun tai työpaikan miehet reagoisivat näin kun toinen kertoo tulevansa isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samanlainen avaus hiljattain?

Vierailija
144/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset..

Totta. Ei voisi kuvitellakaan että esim. oman suvun tai työpaikan miehet reagoisivat näin kun toinen kertoo tulevansa isäksi.

Siitä saisi sketsin johonkin Ketoseen ja Myllyrinteeseen.

Vierailija
145/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo todella sairas viesti. Itse en voisi kirjoittaa kenellekkään noin vaikka olenkin katkeruutta täynnä. Olen halunnut äidiksi, pienet lapset on maailman viattomimpia otuksia, joten miksi ihmeessä toivoisin pienen lapsen kuolemaa. Mutta vaikeaa on pärjätä senkin kanssa että oma elämä on jatkuvaa surua, aina pitäisi jaksaa iloita muiden puolesta, vaikka olen kasvanut tasapainottomassa perheessä, ollut huono maineinen ja kiusattu, useita sairauksia ja tuskin koskaan tulen olemaan raskaana, väkivaltaisia poikaystäviä ollut, köyhyyttä, yksinäisyyttä... Miten tässä jaksaa enää hymyillä ja mietin myös että miksi minunlaiset ihmiset hengittää, vaikka en uskallakkaan tehdä itsemurhaa niin miksi ei tule sairaskohtausta joka veisi multa hengen koska elämäni on täysi floppi?

Enkä halua kuulla kliseistä " voimia " . Että hyvää joulua vaan teille joilla on joku ihminen kenen kanssa sitä viettää!

Vierailija
146/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan jenkeissä oli tapaus jossa nainen t*ppoi ystävänsä, olivat olleet 20 vuotta ystäviä. Tämä kuollut oli juuri hetki sitten saanut vauvan, tämä ystävä oli valehdellut myös olevansa raskaana. T*ppoi sitten ystävänsä, ilmeisesti tarkoituksenaan kidnapata lapsi.

Ihan järkyttävä juttu. Kuolleella oli myös vanhempi lapsi, nyt ei ole lapsilla äitiä koska joku koki että hänelle kuuluu oikeus tuhota useampi elämä, vain koska ei ole omaa vauvaa saanut.

Vierailija
147/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa törkeää tekstiä ex-ystävältä.

Toivottavasti ei ala lapsen synnyttyä tehtailemaan perättömiä ls-ilmoituksia.

Se on nimittäin enemmän kuin todennäköistä.

Siksi juuri Apn kannattaa pitää nuo viesti tallessa. Voi näyttää tilanteen mennessä tuohon pisteeseen, sille sosiaalityöntekijälle. Ihan vinkki vain. 

Vierailija
148/153 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinnumero ja salaiseksi. Jätä se henkilö.

Vierailija
149/153 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda puhelinnumero ja salaiseksi. Jätä se henkilö.

Sano sika vaan.

Vierailija
150/153 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää oli kyl aika pysäyttävä aloitus. Kaikenlaista.

Vierailija
151/153 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllä muuta sanoa kuin, että ota ap etäisyyttä tuohon tyyppiin ja pian. Ei ole tervettä käytöstä.

Minä olen itse käynyt läpi lapsettomuushoidot. Neljä vuotta yritimme mieheni kanssa saada esikoista ennen kuin lopulta tärppäsi. Moni ystäväni ja sukulaiseni sai vauvoja tuona aikana, mutta kaikkien raskauksista ja lapsista olin aidosti iloinen ja onnellinen. Toki joskus itketti oma tilanne, mutta aina iloitsin toisten onnesta. Ei ole tervejärkisen ihmisen viesti tuo.

Vierailija
152/153 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo siitä johdu, että olet raskaana. Jotenkin olet ollut ääliö, vaikket (ehkä) itse ole sitä tajunnut. Ehkä esimerkiksi olet kertonut raskaudestasi tavalla, joka on ollut loukkaava.

Mulla on sukulainen, joka onmielestään mukava ja hyväkäytöksinen, eikä esim ymmärrä, miksi minä en halua häntä kotiini. Hän ajattelee, että olen itseäni täynnä. Oikeasti kyse on siitä, että hän kertoi meillä, minun sohvallani istuen, minun erityislapseni kuullen, että hänen mielestään kaikki erityislapset pitäisi laittaa laitoksiin muita häiritsemästä.

Oikeassa tuo sukulainen on erityislapsista. Tarvisiko kaikesta loukkaantua?

Miksi mielestäsi sukulainen oli oikeassa? Miksi erityislapset laitoksiin? Tulis todella kalliiksi yhteiskunnalle. Ketä erityislapset häiritsevät? Kyläilevää sukulaista? 

No ovat nytkin kalliita yhteiskunnalle. Mun lapsen luokalla oleva erityinen pilaa koko luokan mahdollisuuden oppia jotain. Se vasta kallista on!

Kenenkään ei pitäisi antaa häiritä toisten oppimista. Erityisluokat takaisin, siihen kai ollaankin palaamassa. 

Ei niitä erityislapsia kuitenkaan laitoksiin tarvitse laittaa. Kyllä ne laitoksessa asuessaankin koulua kävisivät. 

Vierailija
153/153 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kyllä muuta sanoa kuin, että ota ap etäisyyttä tuohon tyyppiin ja pian. Ei ole tervettä käytöstä.

Minä olen itse käynyt läpi lapsettomuushoidot. Neljä vuotta yritimme mieheni kanssa saada esikoista ennen kuin lopulta tärppäsi. Moni ystäväni ja sukulaiseni sai vauvoja tuona aikana, mutta kaikkien raskauksista ja lapsista olin aidosti iloinen ja onnellinen. Toki joskus itketti oma tilanne, mutta aina iloitsin toisten onnesta. Ei ole tervejärkisen ihmisen viesti tuo.

Tämä, on narsistista ajattelua että toisen onni on itseltä jotakin pois, vielä narsistisempaa on toivoa jonkun kuolemaa sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi