Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estääkö munat siivoamisen?

Vierailija
22.12.2019 |

Onko teillä riitaa joulusiivouksista?

Kiskooko puolisosi jouluolutta sohvalla eväänsä heilauttamatta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka monta kertaa tämä pitää vääntää rautalangasta AV-mammoille, mutta ne teidän sohvaperubat vätyksenne eivät ole mitenkään kattava tai edustava otos kaikista miehistä. Oma tasonne ei vaan riittänyt parempaan ja siihen joudutte tyytymään, kun ette läheisriippuvaisena osaa olla yksinkään. Joten ottakaa se jouluhössötyksen e ja uhriutumisenne ja tunkekaa se poikittain perseeseenne.

Vierailija
22/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä. En kylläkään onnistu näkemään joka paikassa näkymätöntä likaa, jonka hinkkaamiseen menee se kolme tuntia. Tämä mystinen lika ilmeisesti tulee esille aina juhlapäivien edellä ja jos vieraita on tulossa käymään? Minulle riittää kerra viikkoon imurointi ja kerran kuussa lattian pesu & pölyjen pyyhkiminen tasoilta ja kaapeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei estä. En kylläkään onnistu näkemään joka paikassa näkymätöntä likaa, jonka hinkkaamiseen menee se kolme tuntia. Tämä mystinen lika ilmeisesti tulee esille aina juhlapäivien edellä ja jos vieraita on tulossa käymään? Minulle riittää kerra viikkoon imurointi ja kerran kuussa lattian pesu & pölyjen pyyhkiminen tasoilta ja kaapeista.

Vieraille pitääkin sanoa ei meillä oikeasti ole aina näin siistiä mutta ihan teitä varten siivottiin.

Vierailija
24/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaarassa kadota imurin syövereihin?

Vierailija
25/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka ei hoidaa omaa osuuttaan asioista? Minä en olisi. Enkä katselisi miestä, joka juo olutta kodissani. Turha valittaa omista valinnoista. Oikein hyvää joulua teidänkin perheelle :)

Vierailija
26/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät estä, mutta ne antavat suhteellisuudentajua ymmärtää, milloin joulusiivoushulluus menee yli.

Vierailija
27/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet miehen kanssa, joka ei hoidaa omaa osuuttaan asioista? Minä en olisi. Enkä katselisi miestä, joka juo olutta kodissani. Turha valittaa omista valinnoista. Oikein hyvää joulua teidänkin perheelle :)

Mulla ei ole miestä.

Olen vain asiaa sivusta seurannut.

Hyvää joulua sinullekin!

Ap

Vierailija
28/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pääsiäisenä.

Vierailija
29/30 |