Estääkö munat siivoamisen?
Onko teillä riitaa joulusiivouksista?
Kiskooko puolisosi jouluolutta sohvalla eväänsä heilauttamatta?
Kommentit (30)
Ei estä. En kylläkään onnistu näkemään joka paikassa näkymätöntä likaa, jonka hinkkaamiseen menee se kolme tuntia. Tämä mystinen lika ilmeisesti tulee esille aina juhlapäivien edellä ja jos vieraita on tulossa käymään? Minulle riittää kerra viikkoon imurointi ja kerran kuussa lattian pesu & pölyjen pyyhkiminen tasoilta ja kaapeista.
Vierailija kirjoitti:
Ei estä. En kylläkään onnistu näkemään joka paikassa näkymätöntä likaa, jonka hinkkaamiseen menee se kolme tuntia. Tämä mystinen lika ilmeisesti tulee esille aina juhlapäivien edellä ja jos vieraita on tulossa käymään? Minulle riittää kerra viikkoon imurointi ja kerran kuussa lattian pesu & pölyjen pyyhkiminen tasoilta ja kaapeista.
Vieraille pitääkin sanoa ei meillä oikeasti ole aina näin siistiä mutta ihan teitä varten siivottiin.
Ne on vaarassa kadota imurin syövereihin?
Miksi olet miehen kanssa, joka ei hoidaa omaa osuuttaan asioista? Minä en olisi. Enkä katselisi miestä, joka juo olutta kodissani. Turha valittaa omista valinnoista. Oikein hyvää joulua teidänkin perheelle :)
Eivät estä, mutta ne antavat suhteellisuudentajua ymmärtää, milloin joulusiivoushulluus menee yli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet miehen kanssa, joka ei hoidaa omaa osuuttaan asioista? Minä en olisi. Enkä katselisi miestä, joka juo olutta kodissani. Turha valittaa omista valinnoista. Oikein hyvää joulua teidänkin perheelle :)
Mulla ei ole miestä.
Olen vain asiaa sivusta seurannut.
Hyvää joulua sinullekin!
Ap
En tiedä kuinka monta kertaa tämä pitää vääntää rautalangasta AV-mammoille, mutta ne teidän sohvaperubat vätyksenne eivät ole mitenkään kattava tai edustava otos kaikista miehistä. Oma tasonne ei vaan riittänyt parempaan ja siihen joudutte tyytymään, kun ette läheisriippuvaisena osaa olla yksinkään. Joten ottakaa se jouluhössötyksen e ja uhriutumisenne ja tunkekaa se poikittain perseeseenne.