Kuulin tyttöystäväni sanovan kavereilleen, että minulla on pieni muna
Minun ei ollut tarkoitus kuunnella keskustelua, olin viereisessä huoneessa. Hän sanoi että olen ihana, vaikka olenkin pienimunainen ja nauroi pas*kaisesti päälle.
Nyt tuntuu pahalta ja tekee mieli jättää avovaimo...
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeriä kommentteja.Kyllä tuon kokoisija ovat suurin osa .Meillä ainakin riittää tuo koko ihan olen orgasmin sillä saanut.Taitaa ola holo tuolla tyttöystävällä.Typerä ämmä.
Mikä on holo?
Kauhean suuri v.kolo etkö ole kuulut?Oletko elänyt tynnyrissä.
Missä paljussa sinä olet kasvanut?
Holo tulee esim. auton maalipintaan. Ei sillä ole mitään tekemistä v.kolon kanssa.
Keskivertokokoa mutta tosiasiassa keskiverto on aina naisen mielikuvassa pieni (ei tarkoita sitä että sillä olisi kaikille naisille väliä), mutta se mitta vaan on tosiasia eikä sille mitään voi. Samalla tavalla kuin avomaosi tissit on pienet tai perse liian iso. Jos ei ole iso niin ei ole. Se mikä tässä on typerää niin mittasi ei kuulu muille ihmisille. Avovaimosi kertoo sinusta intiimejä asioita ja vielä noin julkisesti ja se jos mikä on loukkaavaa.
Kuulostaa alkavalta skitsofrenialta, sillä ei kukaan tosielämässä sanoisi noin kumppanistaan.
Oksettavia kommentteja. Ei ole ihme että ihmiset voivat niin huonosti nykyään.
Kai sen saa sanoa, jos sinulla on pieni? Ihme herkkähipiäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
12-13cm on kokemuksesta ollut paras mitta. Parempi kuin hieman sitä pidempi tai lyhyempi.
Höpö höpö, mistä edes olisit löytänyt noin pienen?
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Juha R.?
Minua kutsutaan senttipentiksi, päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Noin 13 cm erektiossa. Katkarapu levossa.
Ihan normaali! Ajattele että olisithan sä voinut syntyä Koreaankin!
Vilkaisepa tätä:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/penis-size-by-country
Mutta ei kai sun naisellasi ole ollut mitään mustamakkaravirityksiä?! Olethan käynyt testeissä?
Maxwelll kirjoitti:
Leikki sijansa saakoon!
Pata kattilaa soimaa ja musta silmä kummallakin!
Ihmiset, jotka levittelee juttuja jonkun intiimi- ja seksiasioiden yksityiskohdista ulkopuolisille, on itse kokovartalokyrpiä.
Vierailija kirjoitti:
13 on ihan hyvä keskimääräinen pituus. Voi panna kunnolla surutta, ilman että menee naisilla paikat rikki.
Mulla piteli 21-vuotias tyttöystävä tyvestä kiinni, ettei mene liian syvälle. Sattuu kuulemma muuten.
Ihana tyttö!
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Vilkaisepa tätä:
Mutta ei kai sun naisellasi ole ollut mitään mustamakkaravirityksiä?! Olethan käynyt testeissä?
Pitääkö joku noita muka luotettavina? Ei Suomessa noin pieniä ole, tuskin muiden maidenkaan lukemat ovat luotettavia.
Maxwelll kirjoitti:
Jos on kaneliässiä kahvipöydässä, niin silloin saa puhua mistä vain - kunnes isäntä tai emäntä vie ne kaneliässät pois!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa alkavalta skitsofrenialta, sillä ei kukaan tosielämässä sanoisi noin kumppanistaan.
Nykynaiset ovat oikeasti uskomattomia rääväsuita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Vilkaisepa tätä:
Pitääkö joku noita muka luotettavina? Ei Suomessa noin pieniä ole, tuskin muiden maidenkaan lukemat ovat luotettavia.
Kyllä tuo Worlddata on ihan vakavastiotettava sivusto. Tekevät taulukkoja monenlaisista asioista.
Ehkä sinä olet vain onnekas. Mistäs tiedät, minkäpituisia rehvastelevilla kavereillasi oikeasti on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Vilkaisepa tätä:
Luuletko, että ihmiset valehtelee niitä pienemmiksi kuin ovat? :D
Löytyykö Finlexistä myös perunankeitto ohje?
Mitataanko farkun lahkeet niskasta vai nivusesta?
Kyllä peniksen pituus mitataan häpyluusta kärkeen.