Kuulin tyttöystäväni sanovan kavereilleen, että minulla on pieni muna
Minun ei ollut tarkoitus kuunnella keskustelua, olin viereisessä huoneessa. Hän sanoi että olen ihana, vaikka olenkin pienimunainen ja nauroi pas*kaisesti päälle.
Nyt tuntuu pahalta ja tekee mieli jättää avovaimo...
Kommentit (164)
13 on ihan hyvä keskimääräinen pituus. Voi panna kunnolla surutta, ilman että menee naisilla paikat rikki.
En ikinä puhuisi noin miehestäni. Halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikun on söpö ja pieni pippeli, voisin syödä sen yhdellä haukulla.
joo vedä eka kalsarit alas tosi nopee ja härnää pientä pippeliä, tosi siistii kun nainen haluu sitä
Vierailija kirjoitti:
mä haluisin et naiset vetäis multa porukalla kalsarit alas ja naurais mun pienelle pippelille
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi nyt pieni, ihan turha känätä vastaan. Penis SAA ja sen Pitää tuntua oikeen kunnolla ja syvällä.
T. nainen
no niin on löysä pinppienkin, huonoja niitäkin on
Saattaa olla pienimunaisjutuista kiihottuvan pevon ketju tämä.
Vaihtaisin omani sinun vehkeeseen milloin vain. Itellä maila ja naiset pyörtyy tyylin, kun otan esiin. Eka kommentti toi ei mahdu enkä halua. ne, jotka haluaa koittaa niin ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä haluisin et naiset vetäis multa porukalla kalsarit alas ja naurais mun pienelle pippelille
Etänaurut täältä pikkupilillesi😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
Siellä on hermanni kuunnellut tyttöjen juttuja naapur huoneessa korvat höröllään :D
Jos et kelpaa muijallesi, ota minut. Liian pitkä sattuu kamalasti, kuin puukko tikkaisi kohtua.
Mun miehellä saman kokoinen enkä oo ikinä saanut niin hyviä! G-piste kun on 4-5cm emättimen suulta. Pidemmän t*rska menee auttamattomasti ohi ja tekee vaan kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Noin 13 cm erektiossa. Katkarapu levossa.
Säälittävä lapsen nysämuna.
Mites sinä tiedät millaisia pippeleitä lapsilla on ja varsinkin erektiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
voi v. oletko ajatellut katkeroitua maah anmuutos sta. Mitään muuta ei ole tehtävissä!
Olen ollut katkera maahan muutt ajien isoista peniksistä jo monta vuotta.
En vain ajatellut sitä tähän keskusteluun vetää mukaan.minunki on vaikeaa olla ajttelematta maah an muut tajien beniksiä. Välillä tuntuu että kiihotun kansa nryh mstä.
:D, ai kauheeta veet tulee silmist.
Jännää. Yleensä peniksestä tulee pieni vasta eron jälkeen. Itse pistäisin akan vaihtoon, paremman version löytäminen ei tule olemaan vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Säälittävä lapsen nysämuna.
Mites sinä tiedät millaisia pippeleitä lapsilla on ja varsinkin erektiossa?
Useimmat poikien vanhemmat herättävät lapsensa aamulla.
Kun on MGTOW, niin ei ole tätäkään ongelmaa =)
Vierailija kirjoitti:
Kuulut meihin tavallisiin. Katkarapu levossa ja about 15 erektiossa. Avovaimo on ollut ihan tyytyväinen, ellei ole sitten päin naamaa valehdellut. Ihan toimiva peli ollut koska edellisestä liitosta 3 lasta.
No eihän ollut koska ero tuli.
Se että seksin seurauksena syntyy lapsi, ei tarkoita että seksi olisi ollut tyydyttävää.
Taisi kuitenkin olla isomman perään.
Vierailija kirjoitti:
Voisi opetella käyttämään lantiopohjan lihaksia jolloin miehelläkin on kestämistä.
Juu, miehenkin on erittäin tärkeää treenata lantionpohjanlihaksia jotta erektio on hyvä ja kestävä. Ne jotka tarvitsevat tena for men, ovat yleensä myös impotentteja
No jep. Ja tartutaan ulkoisiinkin seikkoihin, vaikka ne eivät liittyisi eroon millään tavalla. Ja niihin on aiemmin oltu oikein tyytyväisiä.