Kuulin tyttöystäväni sanovan kavereilleen, että minulla on pieni muna
Minun ei ollut tarkoitus kuunnella keskustelua, olin viereisessä huoneessa. Hän sanoi että olen ihana, vaikka olenkin pienimunainen ja nauroi pas*kaisesti päälle.
Nyt tuntuu pahalta ja tekee mieli jättää avovaimo...
Kommentit (164)
Nämä kommentit on aina jotain valioluokkaa. Aina saa nauraa ihmisten tuesta. Yksi hajoilee ja muut nauttii.
Oikeastiko miehet mittaa munansa?
Siis mitä ovat nämä kommentit täällä? Ihan järkyttäviä olette, luultavasti äiti-ihmisiä vielä? Olisiko kiva jos teidän pojasta aikuisena tyttöystävä puhuisi noin? Tai jos roolit olisikin toisinpäin? Mies olisi puhunut kavereilleen naisestaan että ihana muuten mutta löysä pıllu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienimunainen mies on yhdynnässä koko ajan ihanan lähellä ja hieroo naista koko ajan. Isomunaiset pumppaavat kuin mäntää kauempaa, eikä tunne ole lähellekään yhtä intensiivinen. Mun miehellä on selkeästi pienempi kuin 13cm, mutta yleensä rakastelun jälkeen olen lähes tajuton.
Täällähän kerrotaan satujakin. Ihannekoko on naisten mukaan suurempi.
Pienellä homma on nysväämistä. Pitkällä saa kunnon kyydit ja liukumiset, oi joi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko miehet mittaa munansa?
Pitihän se mitata kun naurettiin lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi nyt pieni, ihan turha känätä vastaan. Penis SAA ja sen Pitää tuntua oikeen kunnolla ja syvällä.
T. nainen
Näin on ja kovana kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Noin 13 cm erektiossa. Katkarapu levossa.
Säälittävä lapsen nysämuna.[/quote
Sinäpä olet kaikkein säälittävin ilkiö =(
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ovat nämä kommentit täällä? Ihan järkyttäviä olette, luultavasti äiti-ihmisiä vielä? Olisiko kiva jos teidän pojasta aikuisena tyttöystävä puhuisi noin? Tai jos roolit olisikin toisinpäin? Mies olisi puhunut kavereilleen naisestaan että ihana muuten mutta löysä pıllu!
Ilkeiden ihmisten kommentteja, luulen että suurin osa kuitenkin teinejä. Pahaa oloaan purkavat yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Säälittävä lapsen nysämuna.[/quote
Sinäpä olet kaikkein säälittävin ilkiö =(
Ei totuuden sanominen ole koskaan ilkeätä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutan sentin isompi, mutta olen tästäkin naiselta saanut kuulla, ja vielä julkisesti. Laitoin etsimään sitten sitä isomunaisempaa miestä. Vuoden etsinnän jälkeen aneli että ottaisin hänet takaisin, ei varmaankaan munan koon takia. No en ottanut ja eipä tunnu oikein muutkaan pitkäksi aikaa huolia. Jos sinä idiootti ex tunnistat tästä itsesi, niin kysymys on ennemminkin sinun aivojesi koosta kuin minun tai muidenkaan munasta.
Ihan sama vaikka miehellä olisi millainen hevosmeisseli, kun nainen suuttuu - erityisesti eron jälkeen katkera nainen - ensimmäinen solvaus joka naisella tulee mieleen on pieni muna. Tyypillisesti kaikki naisten miehiä kohtaan esittämät solvaukset liittyvät hänen kykyynsä saada ja/tai tyydyttää nainen seksuaalisesti. Googlaa "arguing with holes".
Sinänsä ironista, koska näillä solvauksikka samalla nainen implikoi että hän ja muut naiset ovat käytännössä pelkkiä sukupuolielimiä, joilla ei ole muuta arvoa tai annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
voi v. oletko ajatellut katkeroitua maah anmuutos sta. Mitään muuta ei ole tehtävissä!
Olen ollut katkera maahan muutt ajien isoista peniksistä jo monta vuotta.
En vain ajatellut sitä tähän keskusteluun vetää mukaan.
minunki on vaikeaa olla ajttelematta maah an muut tajien beniksiä. Välillä tuntuu että kiihotun kansa nryh mstä.
Naiset on niin ihanan empaattisia ja se parempi sukupuoli <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vaimo sanoi kerran minulle ihan kirkkain silmin että minulla pienin muna jota hän on saanut... ja nauroi päälle. Vähän laittoi miettimään, mutta hän kyllä lisäsi, että muut ominaisuudet minussa ovat niin kohdillaan, että ei munan koolla ole väliä.
Ja olet vielä sen kanssa? Eikö joillain miehillä ole mitään itsearvostusta? En ikinä sanoisi omalle rakkaalleni noin vaikka se totta olisikin. Tuo on vain...ilkeää.
Voi olla, että oli ilkeää, mutta emme kuitenkaan kuulleet koko keskustelua ja asiayhteyttä. Jos vaikka vaimo on tarkoittanut, että pienimmällä munalla, jota hän on saanut, on hän saanut parasta seksiä. Silloin se ei kuulosta niin ilkeältä, mutta onhan tuossa väärinymmärryksen vaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutan sentin isompi, mutta olen tästäkin naiselta saanut kuulla, ja vielä julkisesti. Laitoin etsimään sitten sitä isomunaisempaa miestä. Vuoden etsinnän jälkeen aneli että ottaisin hänet takaisin, ei varmaankaan munan koon takia. No en ottanut ja eipä tunnu oikein muutkaan pitkäksi aikaa huolia. Jos sinä idiootti ex tunnistat tästä itsesi, niin kysymys on ennemminkin sinun aivojesi koosta kuin minun tai muidenkaan munasta.
Ihan sama vaikka miehellä olisi millainen hevosmeisseli, kun nainen suuttuu - erityisesti eron jälkeen katkera nainen - ensimmäinen solvaus joka naisella tulee mieleen on pieni muna. Tyypillisesti kaikki naisten miehiä kohtaan esittämät solvaukset liittyvät hänen kykyynsä saada ja/tai tyydyttää nainen seksuaalisesti. Googlaa "arguing with holes".
Sinänsä ironista, koska näillä solvauksikka samalla nainen implikoi että hän ja muut naiset ovat käytännössä pelkkiä sukupuolielimiä, joilla ei ole muuta arvoa tai annettavaa.
Musta näissä on aina koomista juuri se, että eron jälkeen haukutaan ihminen, jonka kanssa itse vapaaehtoisesti seurusteli.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa palstalle, jossa kaikki haukutaan törkeästi... Tosin miesten haukkuketjuja ei ehkä poisteta ihan yhtä hanakasti, mutta kyllä nekin yleensä jossain vaiheessa poistuu.
Ihmiset näyttää tässäkin ketjussa hyvin oman tyhmyytensä kommentoimalla toista halveksien. Sen koolle ei voi mitään. Hyvin moni nainen ei halua miestä, jolla on kovin iso. Se sattuu. Puolisoltasi myös typerästi kommentoitu. Oletan, että olette nuoria...
On todella ikävää, ettei penistä voi kasvattaa, mutta sivistystasoa kyllä voisi, jos ymmärtäisi sen tärkeyden. Pienelläkin piccolohuilulla voi soittaa suuresssakin orkesterissa sooloja tuuban rinnalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin pieni se on?
Säälittävä lapsen nysämuna.
Toivoo Löysä-Liisa, termospullolla hurmokseen päässyt.
12-13cm on kokemuksesta ollut paras mitta. Parempi kuin hieman sitä pidempi tai lyhyempi.
Kauhean suuri v.kolo etkö ole kuulut?Oletko elänyt tynnyrissä.