Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityöntekijä maksoi ruoat MLL joululahjakortilla

Vierailija
22.12.2019 |

Sama lastensuojelun sossu osti jo toistakertaa ruokasatsin tuollaisella lahjakortilla, joita he jakavat köyhille lapsiperheille, tai pitäisi jakaa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei asiakkaalle.

Vierailija
2/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vei asiakkaalle. Kaikki kun eivät kehtaa ostaa sillä itse ostoksia. 

kaikki eivät ylipäätänsä kykene ostamaan ostoksiaan itse.

Mutta voithan toki tehdä ilmoituksen sossusta, jos mielesi siitä paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törkimys.

Vierailija
4/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikojahan ne on. Ovat törkimyksiä asiakkaitaan kohtaan ja pistävät kaiken omaan taskuun.

Ilmoita asiasta lahjakortteja jakavalle taholle, sekä kaupungille jonka hommissa sossu on.

Vierailija
5/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikojahan ne on. Ovat törkimyksiä asiakkaitaan kohtaan ja pistävät kaiken omaan taskuun.

Ilmoita asiasta lahjakortteja jakavalle taholle, sekä kaupungille jonka hommissa sossu on.

Itse kun vastaa, niin saa ainakin yhden mieluisan vastauksen :D

Vierailija
6/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itselleen viikonloppuna osti. Mahtaa ketuttaa, kun asia menee mm. esimiehen tietoon.

Vierailija
7/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos menee esimiehen tietoon. Mutta uskon myös tuohon, että vei jollekin asiakkaalle. Tai voi olla, että olen liian sinisilmäinen.

Mistä tiedät että osti itselleen?

Vierailija
8/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos menee esimiehen tietoon. Mutta uskon myös tuohon, että vei jollekin asiakkaalle. Tai voi olla, että olen liian sinisilmäinen.

Ei ole viikonloppuna töissä ja enempää en voi kertoa.

Vierailija
9/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista, jos siinä Hyvänmielen lahjakortissa ei ole saajan nimeä? Onko siinä? Muuten jos ostaa sossun päätöksellä ruokaa, niin niissä päätöksissähän on aina saajan nimet ja sotut, mitkä pitää kaupan tarkistaa. Tietääkö joku miten on?

Vierailija
10/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijähän on voinut olla itse yhtenä saajista. Palkat eivät huimaa, jos on laskuja, terveydenhuoltomenoja perheessä yms, niin ihan hyvin voi olla lahjakortin saajana.

Vierailija
11/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijähän on voinut olla itse yhtenä saajista. Palkat eivät huimaa, jos on laskuja, terveydenhuoltomenoja perheessä yms, niin ihan hyvin voi olla lahjakortin saajana.

Eivät mulle laittaneet silloinkaan, kun olin asiakas, yh ja irtisanottu töistä...

Vierailija
12/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä kriteereiksi.

Vierailija
13/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne niitä voi itselleen myöntää.

Vierailija
14/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait toisen lahjakortilla voi ostaa? Pitäisi olla se todellinen saaja mukana.

Vierailija
15/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mulle laittaneet silloinkaan, kun olin asiakas, yh ja irtisanottu töistä...

Noita lahjakortteja tulee koko toimistoon ainoastaan kourallinen. Sossut oman harkintansa mukaan jakavat asiakkaille, joille katsovat kelpaavan. Kyse ei ole sosiaalitoimiston varsinaisista toimeentulotuen päätöksistä eikä kunnan rahoista. MLL on yksityinen lahjoittaja.

Vierailija
16/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin on ihan lööppikamaa. Iltapäivälehtiin yhteys, eikä mihinkään esimiehiin.

Vierailija
17/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita lahjakortteja tulee koko toimistoon ainoastaan kourallinen. Sossut oman harkintansa mukaan jakavat asiakkaille, joille katsovat kelpaavan. Kyse ei ole sosiaalitoimiston varsinaisista toimeentulotuen päätöksistä eikä kunnan rahoista. MLL on yksityinen lahjoittaja.

Kirjataanko saajia mihinkään ylös sos.toimistossa?

Tai voihan sinne jonkun nimen laittaa, eikä lähetäkään korttia sille...

Vierailija
18/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ollu ruuvit eikä ruoat?

Vierailija
19/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni noita on kyllä jaettu sellaisillekin, joilla ei rahaongelmia ole, kun joskus on jäänyt niin paljon ylimääräisiä, joten miksei sitten työntekijöillekin.

Vierailija
20/53 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne niitä voi itselleen myöntää.

Kaupungin sosiaalityöntekijät eivät myönnä MLL:n lahjakortteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi