Tarvitsen apua! Voinko olla raskaana?
Auttakaa! Voinko olla raskaana?
Olen ehkä vähän hullu ja vainoharhainen tän asian suhteen, mutta en oikeesti haluu tulla raskaaks.
Oon siis alottanu minipillerit pari viikkoo sitten. Sitä ennen mentiin poikaystävän kans vaan kondomiin luottaen. Pillereitten jälkeen ollaan kyl käytetty edelleen kortsuu, paitsi eilen. Ihan pari työntöö vaan, eikä jätkä lauennu mun sisää tai mitää sellast. Nyt ku aamul heräsin ni alko mietityttää, koska jouduin eilen kans ottaa pillerin 20min myöhäs. Enkä tiiä onks täl välii, mut ohjeis sanotaa et niele veden kaa, vaik ite oon nielly ilman mitää, eihän tää vaikuta ehkäsytehoon mitenkään?
Pidätte mua varmaan ihan hulluna, mut pelkään et oisin raskaana ja tarttisin nyt teilt asiallisii vastauksii. En kuitenkaa viittis ostaa jälkiehkäsyy ihan ”turhaan” ku rahatilanne on sellanen et 30€ yhest pillerist tuntuu aika pahalta.
Kommentit (22)
Tekstisi on kyllä mainitun 14 vuotiaan tasolla. Joten eiköhän se mielikin ole. Joten odotappa vielä niitä petipuuhiin ryhtymistä.
Kyllähän naisen on helppo vaatia miehen vetävän vaikka kahdet Nokian kumisaappaat päällekkäin kun se ei vaikuta OMAAN tuntumaan ja nautintoon. Noiden kumien ja väljän pimperon kanssa miehen täytyy jyystää tuntitolkulla eikä sittenkään vielä tunnu missään! 😖🥵
PS. Kuinka monta satunnaista ehkäisemätöntä yhdyntää tarvitaan keskimäärin että nainen tulee raskaaksi? 100, 200? Taiveaho?