Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on täysi oikeus nostaa tukea kotona ja olla menemättä paskatöihin

Vierailija
22.12.2019 |

Paskaduunin palkasta ei jää yhtään enempää käteen kuin tuista!
Lisäksi menetän n. 9-10h aikaa päivästäni (sisältää valmistautumiset töihin, matkat, työn). Kaikki aika joka on pois muusta tekemisestä lasketaan.
Paskaduunia tehdessä menee myös usein terveys, ja sitähän ei välttämättä saa millään rahallakaan takaisin!

Uliskaa te lampaat vain jotka menisitte vaikka tekemään 9e/päivä hommia jos ei muuta olisi. Eivät todellakaan ole minua varten!

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskahuussin siivoojalle sopiikin kallis rannekello kuolen nauruun!!!!!

Kommenttisi on täysin ala-arvoinen. Vessansiivoojalla on oikeus ostaa rehellisesti ansaitsemillaan rahoilla ylellisyysesineitäkin, jos haluaa. En ole tuo vessansiivooja, mutta ei se estä minua loukkaantumasta.

Vierailija
122/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Minä suunnittelen omaa tmi, paskaduunia olenjo tehny ihan tarpeeksi kuljetus alalla.

Arvostan yritteliäisyyttä! Onnea kuljetusputiikillesi! Koeta välttää ylettömiä riskejä ja yritä pärjätä byrokratian kanssa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opiskella, niin ei tarvitse tehdä paskaduunia.

Meidän yhteiskunta ei vaan toimi, jos ihmiset ajattelevat kuin sinä.

Vierailija
124/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka tietoisesti hankkii itselleen surkeapalkkaisen ammatin. Menkää yliopistoon tai muualla opiskelemaan kunnon tutkinto.

Vierailija
125/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Suomessa on hienoa, että täällä tuetaan yhdessä sellaisia ihmisiä, jotka hyvistä syistä eivät ole työelämässä. Mutta ihmiset, jotka vapaaehtoisesti eivät tee töitä, koska työttömänä saa saman verran rahaa........ onko jotkut oikeasti näin itsekkäitä ja typeriä? Ei ne tuet ole tätä varten keksitty, ei niitä näitä loisia varten kerätä. Kuka edes kehtaa olla vapaaehtoisesti tuilla tekemättä mitään, en ymmärrä. Työttömyyttä on monenlaista, mutta tämä terveiden vapaaehtoinen lorviminen muiden kustannuksella pitäis kyllä jotenkin pystyä estämään.

Vierailija
126/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka tietoisesti hankkii itselleen surkeapalkkaisen ammatin. Menkää yliopistoon tai muualla opiskelemaan kunnon tutkinto.

Ja kuka tekee ne paskaduunit? Ei kukaan?

Vierailija
127/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisten työttömyys on suorastaan räjähtänyt muutamassa vuodessa.

Vierailija
128/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ihana olla kotona ja nostella tukia. Ihanaa.......ei rasita....ei

Vierailija
129/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, tottakai on, ei elämän tehtävä ole paskaduunin teko ja sen yhden ihmisen osuus ei merkkaa kyllä yhtään mitään, kun käytte katsomassa hieman valtion budjetin lukuja.

Vierailija
130/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vtuttaa käydä paskaduunissa, että saan maksaa sun kaltaisesi lortin loisimisen.

Minäkin kävin paskaduunissa, kunnes tajusin lopettaa. Nyt makoilen saamapuolella eikä vtuta enää yhtään niin paljoa. Täytyy katsella josko jotain kivaa hommaa löytyisi lähivuosina.

Vierailija
131/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, tottakai on, ei elämän tehtävä ole paskaduunin teko ja sen yhden ihmisen osuus ei merkkaa kyllä yhtään mitään, kun käytte katsomassa hieman valtion budjetin lukuja.

Sanokaa nyt pliis että nää kaikki on vitsejä ja provoja😂 eihän kukaan voi olla näin tyhmä, eihän? Ihmiset hyvät

Toki saa kuka vaan heittäytyä tekemättömäks ilman hyvää syytä, mut eläkää sit ilman muiden tukea jooko, jos ette sitä oikeasti tarvi

Vierailija
132/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvinnut 9€ päivä hommia miettiä, ei edes 9€ tunti

olisko ap kannattanut kuunnella siellä koulussa? Olisit voinut oppia jotain ja päästä opiskelemaan jotain mielenkiintoista alaa. Voisit olla suomen johtava kannabistutkija jonka kommentit vapauttaa yrttisi kansallisille markkinoille ja sadat, ei vaan tuhannet nistit laulaisivat nimeäsi.

Vierailija
133/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka tekee ne paskaduunit? Ei kukaan?

Jos niihin ei ole kukaan tulossa, asia ratkeaa markkinataloudessa helposti: paskaduunien palkat nousevat niin paljon, että halukkaita on. Jos joku työnantaja on niin pönttö, että ei tätä ymmärrä, tulkoon toimeen ilman työvoimaa.

Vierailija
134/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisautta se ei aina takaa, kuten huomaamme.

Vierailija
135/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole tarvinnut 9€ päivä hommia miettiä, ei edes 9€ tunti

olisko ap kannattanut kuunnella siellä koulussa? Olisit voinut oppia jotain ja päästä opiskelemaan jotain mielenkiintoista alaa. Voisit olla suomen johtava kannabistutkija jonka kommentit vapauttaa yrttisi kansallisille markkinoille ja sadat, ei vaan tuhannet nistit laulaisivat nimeäsi.

Olen tavannut lukuisia kannabista polttaneita ihmisiä niin Suomessa kuin.ulkomaillakin. Minullekin on sitä tarjottu, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt.

Nistejä ei näistä kenestäkään saa tekemälläkään. Päinvastoin, ovat tuottavaa osaa kansasta.

Monipäihdekäyttäjät päihdyttävät päätään sitten huumeilla tai lääkkeillä tai millä tahansa. Nämä huomaat kyllä vähemmistönä katukuvassa. Niitä et erota, jotka käyttävät tätä lääkekasvia.

Vierailija
136/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään valita, vaan kasvoin aikuiseksi ja menin juuri siihen paskaduuneista paskimpaan eli vessan siivoojaksi. Kummasti sitä rahaa vaan tulee enemmän kuin tuilla. Ostin juuri itselleni joululahjaksi yli 400 euroa maksavan rannekellon ja muistin taas miksi tätä teen. Olin vuosia työttömänä juuri tuolla asenteella, ei paljoa osteltu silloin mitään.

Hienoa että olet saanut asenteesi kuntoon mutta oikeasti 400 euroa kellosta.. kellojahan on joka paikassa ja toisekseen miksi pitäisi tietää mitä kello on jos aikaakaan ei ole...

Kun on ollut koko ikänsä köyhä ja joutunut käyttämään risoja vaatteita ja kellot hajoilivat jatkuvasti, varsinkin hihnat, sitä haluaa kerrankin jotain hieman parempaa ja kestävää.

Vierailija
137/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään valita, vaan kasvoin aikuiseksi ja menin juuri siihen paskaduuneista paskimpaan eli vessan siivoojaksi. Kummasti sitä rahaa vaan tulee enemmän kuin tuilla. Ostin juuri itselleni joululahjaksi yli 400 euroa maksavan rannekellon ja muistin taas miksi tätä teen. Olin vuosia työttömänä juuri tuolla asenteella, ei paljoa osteltu silloin mitään.

Hienoa että olet saanut asenteesi kuntoon mutta oikeasti 400 euroa kellosta.. kellojahan on joka paikassa ja toisekseen miksi pitäisi tietää mitä kello on jos aikaakaan ei ole...

Kun on ollut koko ikänsä köyhä ja joutunut käyttämään risoja vaatteita ja kellot hajoilivat jatkuvasti, varsinkin hihnat, sitä haluaa kerrankin jotain hieman parempaa ja kestävää.

Ja vaikken olisi ostanutkaan sitä, on ollut hätkäyttävä kokemus katsella esitteitä nyt vaikka kelloista tai kalliista puhelimista tms ja tajuta, että tuollaisen hankkiminen on minulle täysin mahdollista, ei edes osamaksulla.

Vierailija
138/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt pliis että nää kaikki on vitsejä ja provoja😂 eihän kukaan voi olla näin tyhmä, eihän? Ihmiset hyvät

Toki saa kuka vaan heittäytyä tekemättömäks ilman hyvää syytä, mut eläkää sit ilman muiden tukea jooko, jos ette sitä oikeasti tarvi

Fiksuhan tässä on kun tajuaa sen lopettaa. Itsekin "paskaduuneja" juuri tehneenä. Nyt uuteen kouluun ja kohti helppoa virastotyötä. Ei Suomi siihen kaadu, että joku tajuaa lyhyessä elämässään tehdä sitä mitä itse haluaa ja pitää huolta terveydestään kuluttamatta sitä paskassa työilmapiirissä hanttihommissa, ei niitä loppujen lopuksi paljoa ole. Olkoot ne töissä jotka haluaa ja jotka haluaa saada paremman elintason. 

Vierailija
139/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä pitää käydä vinkumassa. V.tuttaa, kun ei oo mitään tekemistä, kun ei oo rahaa. Halvinta kurakaljaa saa ostettua joskus, röökit loppu aina, sekin ottaa päähän.

Mua ei ainakaan työttömänä itkettäis, on 5 velatonta sijoitusasuntoa. Toistaiseksi tosin vielä töissä....

Työttömyydessä köyhyys on pienempi ongelma kuin toimettomuus. Eli jos aikoo olla työelämän ja opiskelun ulkopuolella, niin silloin kannattaa olla jokaiselle päivälle toimintasuunnitelma, joka kuluttaa monta tuntia päivästä, esim. kirjan kirjoittaminen ja vapaaehtoistyöt. Muuten tulee hulluksi, oli tilillä sitten 10 tai 100 000 000 euroa.

Vierailija
140/203 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä onkin ongelma että teitä loisia on liikaa työtätekeviin verrattuna. Pikkuhiljaa kykenevä porukkaa jättää tämän maan ja muuttaa paremmille apajille.