Sain selville, että olen erään miehen puhelimessa nimellä "hyi" (kävimme pari kertaa treffeillä)
Nyt on vähän hölmistynyt olo. Ensinnäkin mies mainitsi ilmoituksessaan, että tykkää "luonnollisen näteistä" naisista. Itse meikkaan vaan kevyesti enkä käytä esim. koruja tai mitään hius/ripsipidennyksiä joten ajattelin että olen sen tyyppinen, jota mies hakee.
Kävimme pari kertaa treffeillä, ne kliseiset elokuvissa ja syömässä. Kolmas kerta oli kun meidän piti mennä keilaamaan, mutta miehellä kestikin töissä pidempään. Kysyi voisinko tulla hänen luokseen odottamaan kun käy suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Sopihan se. Suihkun jälkeen ei löytänyt puhelintaan joten soitin siihen (erikseen mainitsematta) Siellähän se oli sohvatyynyn välissä ja näytöllä vilkkui "hyi"
Kysyin tietysti että mitä mies sillä tarkoitti, johon änkytti vaan punaisena että se nyt vaan on semmoinen vitsi, mutta että en ollut ihan sen tyyppinen mistä hän tykkää. Miksi hitossa sitten itse ehdotti niitä toisia ja vielä kolmansia treffejä? Ja peseydyn kyllä siis ihan päivittäin, harjaan hiukset ja käytän puhtaita vaatteita. Miksi siis olin hänelle "hyi" ? Kaikki järkevät vaihtoehdot otetaan vastaan, koska olen nyt alkanut itsekin kuvittelemaan, olenko muiden silmiin jotenkin kuvottava?
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen mies edes sanoo "hyi"? Kuulostaa neitimäiseltä.
No hohhoijjaa, eikä kuulosta. Millä aikakaudella te oikein elätte?
Miesten kuuluu vaan öristä matalalla äänellä ja örinän seasta pitää kuulua välillä että "perkele". Sellainen on mies! Kaikki muuten toimivat on naisia!
Joskus nuorena parikymppisenä hengailin vähän aikaa porukassa, jossa jätkät käyttivät juuri tuollaisia loukkaavia nimityksiä hoidoistaan. Näitä oli mm. Jättipää, Paksu-Bertta, Pimpero ja Harvahammas. Kertoo paljon henkisen kehityksen tasosta ja toki itselleni opetti myös sen, että olen tarkkaan katsonut kenen kanssa hyppään sänkyyn ja missä tapailun vaiheessa. Nuo naiset olivat nimittäin usein jotain helppoja yhdenillanjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi käydä noin monta kertaa treffeillä, jos ei pidä? Tuo äijähän on ihan pälli.
Voi olla mahdollista että ap oli parasta jota oli saatavilla.
Lukemattomat miehet eivät saaa sellaisia naisia joista oikeasti olisivat kiinnostuneita, joten on joko tyydyttävä, tai oltava kokonaan ilman.
Syyhän on siinä, että nämä "lukemattomat" miehet ovat naisten puhelimissa itse usein lempinimellä "hyi saatana". Heitä yhdistää se, että ovat paitsi hivenen yksinkertaisia, heillä on myös aivan karmea naiskuva.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kauan sitten puhelimessa naisten numerot tyyliin "Katariina10", "Minna7", "Susanna5". Numero nimen perässä tarkoitti asteikolla 1-10 naisen tasoa panona, eikä sillä ollut mitään tekemistä ulkoisten ominaisuuksien kanssa.
Tuo numerointi kertoo kääntäen myös sen millaisen vaikutuksen olemuksesi teki naisiin. Susanna5 oli sinuun pettynyt jo alun alkaen.
Lapsellinen poju. Ei aikuinen mies ole noin typerä. Etpä menettänyt mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kauan sitten puhelimessa naisten numerot tyyliin "Katariina10", "Minna7", "Susanna5". Numero nimen perässä tarkoitti asteikolla 1-10 naisen tasoa panona, eikä sillä ollut mitään tekemistä ulkoisten ominaisuuksien kanssa.
Omasta tasostasi ei sitten puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuvottava, noita idiootteja nyt vaan tulee joskus vastaan. Itse olin tapaillut jo useamman viikon kiinnostavaa miestä ja ajattelin että tästä voisi suhdekin kehkeytyä... kunnes selvisi, että olin hänen puhelimessaan nimellä "Pillu2". Onneksi selvisi ajoissa mikä on miehiään.
Minusta tuo on hauska! Voisin itsekin käyttää tuollaista.
Ehkä hän alussa vähän kuulostelee mikä olet naisiasi ja on laittanut nimen itselleen vain läpällä. Jos tykästyy kunnolla, vaihtaa nimen sopivampaan. En tuomitsisi heti epäkunnioittavaksi sinua kohtaan. Toisilla meillä on vain erilainen huumori.
Tiedän: alapekkuja satelee, mutta eipä ihminen tarvitse kumppanikseen kuin yhden jonka kanssa huumorikin kohtaa.
Ja vielä: jos on tapaillut useita samannimisiä, niin voi olla hyväkin keksiä jotain "lempinimiä" sekoittamisen välttämiseksi. Esim. itse olen tapaillut kuutta eri Satua mikä nyt sattuu olemaan hämmästyttävän yleinen nimi ikäluokassani meillä päin. Yhteensä niitä treffikumppaneita on ollut ehkä tusinan verran.
Täälläkin kokemusta. Yks oli laittanu tosi halventavan nimen mun numeroon, ja sain tietää että oli vielä kavereilleen elvistellyt sillä miten haluaa musta vain sitä yhtä asiaa vaikka valehteli mulle ihan kaikkea muuta. Sain tietää yhden kaverin kautta ja mulla liveästi sanottuna napsahti päässä. Seuraavan kerran kun nähtiin niin huusin ja läpsin ja uhkailin sitä niin että ääni meni. Onnistuin ilmeisesti pelästyttämään toden teolla, koska ööö.. tämä on uskomatonta mutta totta: Reppana pissasi housuunsa! Hah, siitäs sai! Kerroin vieläpä siitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla luki "nobody" yhden kohdalla.
Aika julmaa.
Kerta miehetkin ovat useiden vuosien ajan lähteneet muille maille niin tein sitten minäkin. Kyllästyin lopulta kun se kilteistäkin kiltein sai kohotettua itsetuntoaan ja lähdettyä toisen naisen matkaan. Halusin tällä kertaa löytää sinut itsensä kanssa olevan miehen joka on ehtinyt jo nähdä maailmaa eikä ehkä heti lähde ensimmäisen viehättävän naisen matkaan. Voihan tämäkin lopulta lähteä, mutta vaikuttaa kaikin puolin varmemmalta mitä tuo edellinen. Suosittelen lämpimästi siirtymään muille apajille! Olkaa kuitenkin varuillaan, jos mies on liian epävarma tai macho.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena parikymppisenä hengailin vähän aikaa porukassa, jossa jätkät käyttivät juuri tuollaisia loukkaavia nimityksiä hoidoistaan. Näitä oli mm. Jättipää, Paksu-Bertta, Pimpero ja Harvahammas. Kertoo paljon henkisen kehityksen tasosta ja toki itselleni opetti myös sen, että olen tarkkaan katsonut kenen kanssa hyppään sänkyyn ja missä tapailun vaiheessa. Nuo naiset olivat nimittäin usein jotain helppoja yhdenillanjuttuja.
Mä olen joskus kuullut sanottavan, että jos itse on halpa niin sitten myös kohdellaan halpana. Raadollista, mutta jossain määrin totta.
No on pahempiakin, Markku13 ja Olli6, Niko15 ja Jere20 - ei ole iän mukaan numeroitu luuriin vaan tietyn pituusmitan...
Mulle eräs miespuolinen tuttu kertoi melkein oksentaneensa kun oli pannut jotain Tinder-deittiä. Mutta oli kuulemma tehnyt mieli vaan. Ghostasi sitten. Sairas jätkä.
Ja mä olen kerran deittaillut nuorempana miestä, jonka kavereitten kuulin nauravan mulle ja kiusaavan jätkää mun takia. Tyyppi itse käveli mun luo yötä vasten huppelissa 20km ja laitteli kaipaavia viestejä, mutta tiedän hänen puhuneen musta rumasti kavereilleen.
Jätin ite tyypin kun en ollut niin epätoivoinen. Näin miestä myöhemmin ja humalapäissään roikkui kädessä ja pyysi juttelemaan, en jäänyt. Satuttiin samaan työpaikkaan myöhemmällä iällä ja kun nään tätä tyyppiä ruokalassa, se katsoo mua oudon pitkään ja surullisesti. Maailma on kummallinen ja ihmiset outoja. Sellaisen ihmisen kanssa pitää olla, joka on ylpeä kävellessään sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus kuullut sanottavan, että jos itse on halpa niin sitten myös kohdellaan halpana. Raadollista, mutta jossain määrin totta.
Ja nämä miehet ei olleet halpoja kun suostuivat seksiin itseään epämiellyttävien ihmisten kanssa???
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran deittaillut nuorempana miestä, jonka kavereitten kuulin nauravan mulle ja kiusaavan jätkää mun takia. Tyyppi itse käveli mun luo yötä vasten huppelissa 20km ja laitteli kaipaavia viestejä, mutta tiedän hänen puhuneen musta rumasti kavereilleen.
Jätin ite tyypin kun en ollut niin epätoivoinen. Näin miestä myöhemmin ja humalapäissään roikkui kädessä ja pyysi juttelemaan, en jäänyt. Satuttiin samaan työpaikkaan myöhemmällä iällä ja kun nään tätä tyyppiä ruokalassa, se katsoo mua oudon pitkään ja surullisesti. Maailma on kummallinen ja ihmiset outoja. Sellaisen ihmisen kanssa pitää olla, joka on ylpeä kävellessään sun kanssa.
Tuo mies kuulostaa surullisimmalta äijäkulttuurin "uhrilta" pitkään aikaan. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo numerointi kertoo kääntäen myös sen millaisen vaikutuksen olemuksesi teki naisiin. Susanna5 oli sinuun pettynyt jo alun alkaen.
Kummasti Susku5 halusi useampaan otteeseen olla tekemisissä, minulle hän oli hätävarapano. Johon ei onneksi tarvinnut montaa kertaa turvautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti Susku5 halusi useampaan otteeseen olla tekemisissä, minulle hän oli hätävarapano. Johon ei onneksi tarvinnut montaa kertaa turvautua.
Mitä sinun kaltainen vaikuttava ja tasokas mies tekee vitosen arvoisella hätävarapanolla?
Minä olin joskus parikymppisenä kymmenen vuotta vanhemman miehen puhelimessa nimellä "perse" eikä hän edes peitellyt sitä jäätyään kiinni. Nauroi vaan röhkivää nauruaan ja sanoi että ei koskaan muista "äm*mien nimiä niin pitää olla jotain mistä muistaa ja sulla on leveä perse. Tämän jälkeen vonkasi vielä seksiä ja ihmetteli kun en tätä jumalan lahjaa naisille huolinut.
Kyllä kysyin tosissani, en itse harrastaisi seksiä kenenkään hyi-tyypin kanssa. Mutta ehkä se on miehille eri juttu.
varattomia ja onnettomia