Olimme isäpuolen sukulaisilla syömässä ja kun otin lisää kinkkua, isäpuoli painoi nenäni "sian kärsäksi" ja sanoi "röh röh, eiköhän se jo riitä"
Siis sillä tavalla nenän päästä ylöspäin niin että sieraimet näkyvät. Isäpuoli ja enoni nauroivat mutta muut olivat pyödässä oikeastaan ihan vaikeina. Isäpuolen isä sanoi tälle vihaisena, että miten sinä oikein lapselle puhut. Olen 13v ja vähän ylipainoinen. Minua hävetti ihan kamalasti ja kyyneleet nousi silmiin mutta sain naamioitua sen yskäkohtaukseksi. Oliko muiden mielestä käytös ok?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua tässä provossa häiritsi se, että enokin oli siellä isäpuolen suvun seurassa.
Missä kohtaa se eno on? Minulta tuo meni ohi.
Lue uudelleen, hitaasti ja rauhallisesti, niin ehkä se sinullekin avautuu vielä.
Sen kyllä huomaa näiltä palstoilta kuinka ihmiset nykyään lukee tai ymmärtää lukemansa - hyvin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua tässä provossa häiritsi se, että enokin oli siellä isäpuolen suvun seurassa.
No, jospa eno on isäpuolen oikein hyvä ystävä esimerkiksi? Ollut jo pitkään ja ihan luonnollista että on porukoissa, mistä me se tiedetään..
On niitä kuulkaa niin erilaisia kombinaatioita joulua tm. viettämässä ettette tiedäkään.
Itse olen viettänyt appiukolla joulun, jossa oli miehen äitipuolen äiti nyksänsä kanssa ja eksä, eli äitipuolen isä myös..
Hauska tarinahan tämä on. Huumoria pitää olla myös joulupöydässä. :)
Vedä vittupäähäs hyypiö
Olisi toiminut tilanteeseen sopivana kommenttina
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi totta, se olisi todella törkeää. Onneksi se ei ole totta, vaan kehno satu.
Oikeastiko kuvittelet ettei tuollaista tapahdu?
Ja äitisi on tämän luuserin kanssa koska..?
Voi kun edes sillä monesti vuoden ainoalla suvun yhteisellä jouluaterialla jokainen osaisi pitää suunsa kiinni kenen tahansa lihavuudesta. Aivan hirvittävä puheenaihe, niinkuin jos vaikka joku lapsi ottaa suklaakonvehdin, niin kyllä joku itsekin lihava muistaa mainita, paljonko siinä on kaloreita ja pahimpia ovat jotkut vanhat hyväntahtoiset ukot ja akat, jotka huomauttavat, että onpas Joonaskin ruvennut lihomaan tms, ja luulevat tekevänsä palveluksen, niinkuin se Joonas ei olisi aiemmin itse niitä kilojaan havainnut.
Sen voi tehdä oikein tuplasti loukkaamalla sanomalla, että ethän pahastu jos sanon, ja sitten kuitenkin sanoo, vaikka tietää toisen pahastuvan. Tai sitten voi alkaa kehumaan, että Saara se vain noin ääärimmäisen hoikkana pysyy....
Olen vähän löylyttänyt sanallisesti yhtä akkaa, joka tekee tuota joka joulu, mutta eihän hän mitään pahaa tarkoita, tottahan se kuitenkin on että Reetta on vähän pyöreä.
Tuollainen puheenaihe on vaivaannuttavaa useimmille juhlijoille ja varmaan aivan kamalaa sille lihoneelle kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun edes sillä monesti vuoden ainoalla suvun yhteisellä jouluaterialla jokainen osaisi pitää suunsa kiinni kenen tahansa lihavuudesta. Aivan hirvittävä puheenaihe, niinkuin jos vaikka joku lapsi ottaa suklaakonvehdin, niin kyllä joku itsekin lihava muistaa mainita, paljonko siinä on kaloreita ja pahimpia ovat jotkut vanhat hyväntahtoiset ukot ja akat, jotka huomauttavat, että onpas Joonaskin ruvennut lihomaan tms, ja luulevat tekevänsä palveluksen, niinkuin se Joonas ei olisi aiemmin itse niitä kilojaan havainnut.
Sen voi tehdä oikein tuplasti loukkaamalla sanomalla, että ethän pahastu jos sanon, ja sitten kuitenkin sanoo, vaikka tietää toisen pahastuvan. Tai sitten voi alkaa kehumaan, että Saara se vain noin ääärimmäisen hoikkana pysyy....
Olen vähän löylyttänyt sanallisesti yhtä akkaa, joka tekee tuota joka joulu, mutta eihän hän mitään pahaa tarkoita, tottahan se kuitenkin on että Reetta on vähän pyöreä.
Tuollainen puheenaihe on vaivaannuttavaa useimmille juhlijoille ja varmaan aivan kamalaa sille lihoneelle kohteelle.
Minä olen ylipainoinen ja kuittaan reilusti kaikille painoni kommentoijille, että syön mielelläni myös heidän osansa, kun kerran itse ovat niin kranttuja, ettei ruoka kelpaa ja täytyy vaan kytätä muiden syömisiä omaan lautaseen keskittymisen sijaan. On hauska katsoa, kun nämä kommentoijat menevät ihan vaikeiksi ja alkavat puputtaa sapuskoitaan hölmistyneen näköisinä. Kun he ovat syöneet, sanon aina, että "no tulihan se syötyä vihdoin viimein" ja "ei se niin pahaa tainnut ollakaan". Suosittelen lämpimästi tätä taktiikkaa myös muille ylipainoisille. On oikein hauska joulupöytänumero.
Nam kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja kuittaan reilusti kaikille painoni kommentoijille, että syön mielelläni myös heidän osansa, kun kerran itse ovat niin kranttuja, ettei ruoka kelpaa ja täytyy vaan kytätä muiden syömisiä omaan lautaseen keskittymisen sijaan. On hauska katsoa, kun nämä kommentoijat menevät ihan vaikeiksi ja alkavat puputtaa sapuskoitaan hölmistyneen näköisinä. Kun he ovat syöneet, sanon aina, että "no tulihan se syötyä vihdoin viimein" ja "ei se niin pahaa tainnut ollakaan". Suosittelen lämpimästi tätä taktiikkaa myös muille ylipainoisille. On oikein hauska joulupöytänumero.
Tai voisihan sitä ruveta vähän samalla mitalla kostamaan, "onkos eno/täti huomannut, että on ruvennut kaljuuntumaan", "eikö se koske naamaan, kun on noin syviä ryppyjä?", "Meinaatko vielä kasvaa, vai jäätkö noin stumpiksi?"
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voisihan sitä ruveta vähän samalla mitalla kostamaan, "onkos eno/täti huomannut, että on ruvennut kaljuuntumaan", "eikö se koske naamaan, kun on noin syviä ryppyjä?", "Meinaatko vielä kasvaa, vai jäätkö noin stumpiksi?"
Kyllä! Hampaiden kunto on myös hyvä ottaa esiin: "ravintoköyhä ruoka ja ylipäätään ruoan kanssa kranttuilu aiheuttaa tekohampaisuutta, tiesittekö sitä?". Sitten voi jatkaa vaikka näin: "enkä ylipäätään tajua ihmisiä, jotka pelkäävät hammasharjaa niin paljon, perushygieniaahan se vain on."
Tämä kannattaa sanoa ihan rauhallisesti ja kuuluvalla äänellä siinä vaiheessa, kun pahin pöly päänaukojien ensimmäisestä erästä on laskeutunut. Sen jälkeen pyytää jotakuta tädeistä tai enoista ojentamaan kinkkua ja laatikoita "tännepäin" ja kehuu vuolaasti isäntäväkeä herkullisista tarjoiluista. Lopuksi kysyy innostuneella äänellä lapsilta, että "koskahan se joulupukki mahtaa tulla?"
Eno oli toinen niistä jotka nauroi. Miksi eno ei voisi olla mukana? Harvinaista mutta miksei.