Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin katse

Vierailija
21.12.2019 |

Olen puolisoni jälkeen pystynyt tunnistamaan kohtuullisesti narsisteja ja heillä on yksi mielenkiintoinen piirre, jota en ole tavallisilla ihmisillä tavannut.

Heidän pupillinsa laajenee, kuin ihastuneena tai riippuvainen dripissa kun he saavat narsistista lähdettä. Oikeudessa tähtenä, työporukan keskipisteenä, jonkun jakamattoman huomion saaneena...

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä katseessa on, mutta ap on ihan oikeassa. Narsistin/psykopaatin katseen oppii tunnistamaan.

Omat kokemukset psykopaatista, joka hakeutui terapiaan eri asian takia ja sai tämän diagnoosin, eli ihan oikea psykopaatti. Kertoi siitä vain, koska oli ihan helvetin vihainen diagnoosistaan eikä mielestään ole yhtään sellainen. Oli varma, ettei kukaan uskoisi hänen psykiatriaan, koska hänhän on itse aivan täydellinen ja tämä psykiatri oli varmasti itse täysin mielenvikainen...

Kyllä, psykiatrit ovat monesti hyvin sairaita ihmisiä.

Vierailija
182/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måns kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä katseessa on, mutta ap on ihan oikeassa. Narsistin/psykopaatin katseen oppii tunnistamaan.

Omat kokemukset psykopaatista, joka hakeutui terapiaan eri asian takia ja sai tämän diagnoosin, eli ihan oikea psykopaatti. Kertoi siitä vain, koska oli ihan helvetin vihainen diagnoosistaan eikä mielestään ole yhtään sellainen. Oli varma, ettei kukaan uskoisi hänen psykiatriaan, koska hänhän on itse aivan täydellinen ja tämä psykiatri oli varmasti itse täysin mielenvikainen...

Kyllä, psykiatrit ovat monesti hyvin sairaita ihmisiä.

vaikutusvaltainen asema

Vierailija
184/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Drip” 😂😂😂

D ja T kirjainten ero voi kyllä olla tosi hankala junteille, lol.

Ap ottaa varmaan myös vähän ”droppia” jos on flunssassa, tirsk.

Taidat olla sekä juntti, että narsisti.

Juntit puuttuu olemattomiin pikkuseikkoihin ja narsistit taas pyrkivät kaikin keinoin osoittamaan  paremmuuttaan muihin verrattuna.

Vierailija
185/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, mun avomies selitti että sekä silloinen Viron päänmies on heille sukua, ihan naapureillekin selitti ja ruotsin kuningaskuntaan heillä on myös sukuhaara. Olen niin idiootti etten kehtaa kertoa, uskoin. Kun oli häät ruotsissa, niin heitin miehen siskolle että tehän ootte samaa sukua. Sisko nauroi. Mies sanoi mulle salaa että nämä on sellaisia asioita joista ei suvussa puhuta, ole hiljaa, näistä ei rehennellä!

On ex-avomies ja tuon miehen ex-vaimo oli varma että mies on psykopaatti. Mun mielestä narsisti. Hyvin julma ja ilkeä sekä väkivaltainen.

Katse oli vihaisena pistävä, syyllisenä välttävä.

Mikähän ihme Ruotsin kuningassuvussa on sellaista, että narsistit haluavat olla niille sukua.

😂😂😂

Itselläni täysin samanlainen kokemus narsistimiehestä.

Kyllä Danielilla täytyy olla paljon sukulaisia.😂😂

Valehteli olleensa Ranskan muukalaislegioonassakin, vaikka tuon ajan oli oikeasti ryypännyt. Sitten kun joku alkoi kysellä jotain, niin "hän ei saa puhua niistä ajoista mitään".

Väkivaltainen ei ollut fyysisesti, mutta henkisesti kyllä osasi piinata.

Aina vika oli minussa.

Vierailija
186/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahan narsistin raja on tasan siinä, kun alkaa vahingoittamaan muita. Ihan rauhassa saa esim. nuoret naiset ihailla omia kuviaan, se narsismi ei vahingoita vielä ketään.

Minä tunnen monia jotka laittavat oman etunsa muiden edun edelle, minäkin teen näin joskus myös tiedostamatta. Vaikka pyrinkin olemaan hyvä ihminen, niin en aina onnistu siinäkään. Olen myös päättänyt parisuhteen itsekkäistä syistä ja se on vahingoittanut kumppaniani. Minulle on myös sanottu useasti ilkeitä asioita, mutta en pidä silti näitä sanojia narsisteina. Entä voiko lapsi olla narsisti?

Olet narsisti, ja kumppanillasi kävi hyvä tuuri, kun pääsi sinusta eroon. Ehkä tajuaa sen jo itsekin.

Ja ”tuomio” tuli pelkästääntuon lihavoidun tekstin perusteella??

Kyllä. Ja helposti. Terve ihminen olisi laittanut katumuksen sanoja perään.

Minäkin olen katkaissut suhteen täysin itsekkäistä syistä. Seurustelukumppani käytti minuun henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja katkaisin suhteen itsekkäästä itsesuojeluhalusta, vaikka se loukkasi ja satutti kumppaniani, sillä hän olisi halunnut jatkaa. Tippaakaan en kadu vaan päinvastoin onnittelen itseäni tämän teon johdosta. Olisko diagnoosia?

Mutta ihan vakavissaan. Olen tuntenut elämäni aikana muutaman narsistisen ihmisen, joista yksi on lähisukulainen. Yhdenkään katse ei ole aina ollut samanlainen. Joskus lämmin ja sydämellinen, on naururyppyjä silmien ympärillä, joskus katsovat silmiin hyvinkin avoimen ja rehellisen näköisinä. Ainoastaan hetkittäin näkyy totuus, silloin kasvoilta paistaa silmitön viha ja halveksunta, ihan kuin olisi eri ihminen kyseessä. Siksi se on niin suuri shokki kun sen näkee. Katsoo kuin miettisi vieläkö minulla on tarpeeksi arvoa että kannattaa pitää hengissä - sitten tulee kaveri kylään ja taas on nauravaiset silmät.

Ei kukaan joutuisi narsistin uhriksi jos niiden silmistä näkisi heti että kyseessä on hirviö.

Siitä olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että kannattaa juosta ja kovaa jos jonkun silmistä kuvastuu mielihyvä (pupillit laajenee, näyttää kuin olisi hurmiossa) silloin kun ei pitäisi, esimerkiksi kun katsoo toisen kärsimystä.

Vierailija
187/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran törmäsin ihmiseen, jonka olisi kuulunut siinä tilanteessa olla avuksi. Mutta hän ei sanonut mitään, tuijotti vain kylmästi silmiini kuin murskatakseen. Jälkeenpäin mietin, kauanko tilanne kesti ja mitä ihmettä oikein tapahtui. Olikohan se joku narsistin katse? Nauttiko hän epämukavuudestani? Vaivaa vielä vuosien jälkeenkin. Aiemmin hän oli ollut ihan tavallisen oloinen ihminen kun oltiin juteltu.

Vierailija
188/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni käytännön vinkki kaikille jotka haluavat narsistin paljastaa:

Juota hänet tukevahkoon humalaan, tälloin monesti fasadit alkaa rakoilla...

Vierailija
189/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ainakin eräästä narsistista kenet tunnen, hänen pupillinsa eivät koskaan laajene vaan pysyvät pieninä, läpintukevina pisteinä tilanteesta riippumatta. Tähän liittää vielä kolkon ja kylmän olemuksen ja rivon huumorintajun... hyi .. oikein selkäpiitä karmii.

Vierailija
190/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

👄

Vierailija
191/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille tästä kuvasta narsistivibat?

https://www.como.fi/uutiset/suomalaismuusikko-raivostui-yrittaako-hilje…

Ei tule, on totinen.

Sitä paitsi naristeilla ja psykopaateilla on usein tuo silmienväli sellainen että, nenä on siitä yläosastaan hyvin kapea (tuolla se on leveä). Narsistilla ja psyopaatilla on sellainen kapea nenän yläosa ja sellaiset syvänteet siinä silmien ja nenän välissä.

Vierailija
192/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, on totinen.

Sitä paitsi naristeilla ja psykopaateilla on usein tuo silmienväli sellainen että, nenä on siitä yläosastaan hyvin kapea (tuolla se on leveä). Narsistilla ja psyopaatilla on sellainen kapea nenän yläosa ja sellaiset syvänteet siinä silmien ja nenän välissä.

No nyt meni diagnosointi jo todella helpoksi kun jo pelkästään kasvojen mittasuhteista näkee kuka on psykopaatti ja kuka narsisti. 

Vierailija
193/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NPD on niin vaikeaa tutkia ja diagnosoida, että siitä kiistellään paljon.

https://www.bbc.co.uk/programmes/articles/sfHxNf7X4jpZ424Dwl6Fjk/is-nar…

Tuolla sanotaan, että tutkimukset ovat niin ristiriitaisia, että NPD on joko erittäin yleistä tai sitten sen ei pitäisi joidenkin asiantuntijoiden mukaan olla virallisessa tautiluokituksessa lainkaan.

Monet psykologit ja psykiatrit kutsuvat npd:tä epidemiaksi. Eli siitä on tullut niin yleistä, että sitä ei koeta enää edes sairautena, vaan persoonallisuuden piirteenä. Eihän meidän tarvitse katsoa kuin suurmaiden johtajia ja julkisuudenhenkilöitä, keitä me ihailemme ja palvomme? 

Toivottavasti empatia ei kuole ja kyky asettua toisen ihmisen asemaan. Pahalta näyttää kyllä.

Mitään vaikeita persoonallisuushäiriöitä ei ole vaikea diagnosoida, koska diagnoosi tulee sen perusteella miten ihminen toimii ja mitä se tekee. Ei sen perusteella mikä henkilön oma sielun tila on. Kaikki psykot, narskut ym. toimii täysin tietoisesti ja suunnitelmallisesti ja tämä erottaa ne mielenterveysongelmista. Käytös on myös universaalia ja patologista eli toistuu läpi elämän samoja kuvioita toistaen. Diagnosoinnin ongelma on siinä että sen sijaan että tutkitaan henkilö, pitäisi haastatella lähipiiri koko elämän ajalta koska itse tutkittava valehtelee kaikesta. Diagnoosit jää tekemättä jos henkilön itsensä antamaa informaatiota pidetään validina kuvana todellisuudesta.

Jep. Mun ex peilasi kaikkea, esim. riidan yhteydessä haukkui mua narsistiksi. Se oli hämmentävää, koska NPD on hyvin kaukana mun käytöksestä. Mies kertoi ystäviensä epäilleen, että mä olen narsisti. Asia jäi vaivaamaan, koska nämä ystävät eivät mielestäni olleet edes hänen oikeita ystäviään vaan kohteita, joita mies kuppasi ja joita hän haukkui selän takana kateuttaan.

Ja  vaikka miten kreisi olisinkin, en ole narsisti. Kysyin suoraan miehen "ystäviltä", ovatko sanoneet että olen narsisti, niin kertoivat, että kysyivät kylläkin mieheltä itseltään, onko hän narsisti. Epäilivät, että on, koska aiheutti niin outoja tilanteita ja jäi kiinni valehtelusta ja käytti hyväkseen muita.

Mies leuhotti ystäviensä omaisuudella ja esitteli omanaan, kaverinsa veneessä oli ja kuvaili Instagramiin "kipparikuvia". Eikä koskaan kertonut, että ei ole oma vene. Koko elämä sillä oli teatteria ja käytti ihmisiä törkeästi hyväkseen, osteli firman kortilla itselleen kamaa ja samaan aikaan vihjaili pomolle, että kollega ostelee itselleen. Se siis kertoi ne omat pahat tekonsa niin, että joku toinen on tehnyt ne.

Ei tuollaista voi edes diagnosoida kukaan ammattilainen, kun on niin kiero epäihminen.

Oma exäni syytti minua manipuloinnista, kaasuvalottamisesta, sekä puhui jatkuvalla syötöllä egostani ja siitä että minun tulisi oppia hallitsemaan tunteitani. Saattoi esim. Aivan pokalla tuhota tavaroitani ja kun huomautin asiasta exäni nosti sormensa varoittavasti huulilleen ja tokaisi; Se on egosi joka puhuu nyt, turha ruveta syyttelemään, sinun pitää oppia hallitsemaan tunteistasi.

Varsinkin loppuaikana exän kieleen oli tullut psykologisia termejä kuvaamaan "käytöstäni", siis sellaisia joita en koskaan aiemmin tai kyseisen suhteen jälkeen ollut tottunut kuulemaan arjessa. Mielenkiintoista oli, että osa näistä syytöksistä oli ennakoivia, en siis tunnistanut exästäni, saati itsestäni itseeni kohdistuvia väitteitä sillä hetkellä, mutta hetkeä myöhemmin ex alkoi itse toteuttaa näitä itseeni kohdistuneita syytöksiä.

On tyypillistä, että omia negatiivisia puoliaan tunnistamattomat narsistiset henkilöt projisoivat ominaisuuksiaan muihin ja

saattavat kiinnostua psykologiasta ja tutkia aihetta selittääkseen muiden käytöstä (eli tiedostomatonta omaansa).

Vierailija
194/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse allekirjoita väitettä "narsistin katseesta", vahvasti narsistipiirteisen exäni katse sen sijaan muuttui usein "tyhjäksi" aina silloin kun yritin kysyä jostakin tekemästään ilkeydestä. Harvoin huomaan kenenkään silmistä mitään silmätulehdusta lukuunottamatta, mutta tämä ilmiö oli niin vahva, että oikeasti ex tuntui kirjaimellisesti poistuvan ruumistaan aina kun joku sanoi mitään vähääkään negatiivista hänestä ns. Valot päällä, mutta ketään ei kotona.

Sen sijaan olen itse kokenut ja monet muut ovat kuvanneet kokemusta narsistisen henkilön vaikutusta yleiseen ilmapiiriin esimerkiksi tilaa vievänä.

Yleensä kun ihminen on surullinen, ahdistunut, onnellinen tms. useimmat eivät tätä huomaa, ellei henkilö itse tuo mielialaansa erityisesti ilmi.

Sen sijaan pelkkä narsitin läsnäolo voi muuttaa kaikkien olon tukalaksi ja ahdistuneeksi tai vaikka innostuneeksi ilman, että narsistinen henkilö toisi avoimesti mielialaansa ilmi. Silloinkaan kaikki eivät osaa yhdistää yhtäkkistä ilmapiirin muutosta kehenkään tiettyyn henkilöön.

Vierailija
195/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse allekirjoita väitettä "narsistin katseesta", vahvasti narsistipiirteisen exäni katse sen sijaan muuttui usein "tyhjäksi" aina silloin kun yritin kysyä jostakin tekemästään ilkeydestä. Harvoin huomaan kenenkään silmistä mitään silmätulehdusta lukuunottamatta, mutta tämä ilmiö oli niin vahva, että oikeasti ex tuntui kirjaimellisesti poistuvan ruumistaan aina kun joku sanoi mitään vähääkään negatiivista hänestä ns. Valot päällä, mutta ketään ei kotona.

Sen sijaan olen itse kokenut ja monet muut ovat kuvanneet kokemusta narsistisen henkilön vaikutusta yleiseen ilmapiiriin esimerkiksi tilaa vievänä.

Yleensä kun ihminen on surullinen, ahdistunut, onnellinen tms. useimmat eivät tätä huomaa, ellei henkilö itse tuo mielialaansa erityisesti ilmi.

Sen sijaan pelkkä narsitin läsnäolo voi muuttaa kaikkien olon tukalaksi ja ahdistuneeksi tai vaikka innostuneeksi ilman, että narsistinen henkilö toisi avoimesti mielialaansa ilmi. Silloinkaan kaikki eivät osaa yhdistää yhtäkkistä ilmapiirin muutosta kehenkään tiettyyn henkilöön.

Höpö höpö. Tuo ”narsistin läsnäolon” maaginen tunnetilojen levittäminen on scheissea. Pahat teot ovat pahoja tekoja, mutta sanattoman läsnäolon demonisoiminen on kyllä aivan jonkun muun psykoosia ja ”pahuutta”. Tässä on nyt peiliinkatsomisen paikka kirjoittajalla. Vainoharhat erikseen.

Vierailija
196/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, on totinen.

No nyt meni diagnosointi jo todella helpoksi kun jo pelkästään kasvojen mittasuhteista näkee kuka on psykopaatti ja kuka narsisti. 

Tämä on varmasti tabu, mutta kyllähän kasvojen muodosta voi joskus päätellä paljon, esim. monen homoseksuaalin naamataulussa on yhtäläisyyksiä. Jep, luit ihan oikein.

Vierailija
197/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tuo ”narsistin läsnäolon” maaginen tunnetilojen levittäminen on scheissea. Pahat teot ovat pahoja tekoja, mutta sanattoman läsnäolon demonisoiminen on kyllä aivan jonkun muun psykoosia ja ”pahuutta”. Tässä on nyt peiliinkatsomisen paikka kirjoittajalla. Vainoharhat erikseen.

Kyse oli nyt siitä, mitä monet ovat kuvanneet.

Ei tässä ole kyse mistään mystiikasta tai psykoosista, vaan luultavammin hallitsevasta/ristiriitaisesta elekielestä/olemuksesta.

Parisuhteessa narsistin kanssa olleet ovat usein kuvanneet esimerkiksi töistä kotiin tullessaan kokeneensa ahdistuneisuutta/pelkoa/painostavaa tunnetta jo hetkeä ennen narsistin kohtaamista, vaikka kaikki olisi kotona päällisin puolin normaalisti. Ns. Tyyntä myrskyn edellä.

Samoin esim. työpaikalla päällisinpuolin mukava pomo voi myös aiheuttaa läsnälollaan suurimmalle osalle ahdistusta ilman ainuttakaan näkyvää syytä.

Kun muutin exäni kanssa yhteen tuntui ettei asunnossamme ollut tilaa. Tuntui tukalalta ja ahtaalta, siltä että ex oli "kaikkialla" asunnossamme, vaikka olisikin ollut eri huoneessa. Silloin kaikki oli vielä "hyvin" ja selitin kokemusta itselleni oman mielikuvitukseni tuotteena, sekä uuden tilanteen tuomana ahdistuksena.

Myöhemmin käsiteltyäni asiaa psykologin kanssa kerroin hänelle tästä "hulluksi tulemisen" tunteesta ja kyseenalaistin kokemukseni todenperäisyyttä ja halusin kai saada selvyyden olenko täysin harhainen ja seonnut. Psykologini sanoi, että on kuullut vastaavia kokemuksia ja että ei pidä madottomana, että joillakin on vain niin iso ja tilaa vievä ego.

Korostan vielä, että kyseessä ei ole mystifiointi vaikka itse ilmiön mekansimia en osakaan selittää- ainoastaan arvella. Eikä se pois sulje sitä, että suljettujen ovien takana voi tapahtua mitä tahnsa, ilman että kukaan olisi osannut sitä aavistaa.

Vierailija
198/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, mun avomies selitti että sekä silloinen Viron päänmies on heille sukua, ihan naapureillekin selitti ja ruotsin kuningaskuntaan heillä on myös sukuhaara. Olen niin idiootti etten kehtaa kertoa, uskoin. Kun oli häät ruotsissa, niin heitin miehen siskolle että tehän ootte samaa sukua. Sisko nauroi. Mies sanoi mulle salaa että nämä on sellaisia asioita joista ei suvussa puhuta, ole hiljaa, näistä ei rehennellä!

On ex-avomies ja tuon miehen ex-vaimo oli varma että mies on psykopaatti. Mun mielestä narsisti. Hyvin julma ja ilkeä sekä väkivaltainen.

Katse oli vihaisena pistävä, syyllisenä välttävä.

Mikähän ihme Ruotsin kuningassuvussa on sellaista, että narsistit haluavat olla niille sukua.

😂😂😂

Itselläni täysin samanlainen kokemus narsistimiehestä.

Kyllä Danielilla täytyy olla paljon sukulaisia.😂😂

Valehteli olleensa Ranskan muukalaislegioonassakin, vaikka tuon ajan oli oikeasti ryypännyt. Sitten kun joku alkoi kysellä jotain, niin "hän ei saa puhua niistä ajoista mitään".

Väkivaltainen ei ollut fyysisesti, mutta henkisesti kyllä osasi piinata.

Aina vika oli minussa.[/

Itselläni myös kokemus narsistipoikakaverista, jolla muka oli sukujuuria Bernadotten sukuun.

Selitteli jotain, että prinssi Daniel olisi oikeutettu kruunuun ennen prinsessa Victoriaa.

Vierailija
199/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ikävät ihmiset eivät ole narsisteja tai psykopaatteja, joku ikävä henkilö voi toisen mielestä olla kovinkin mukava, riippuu kuinka "kemiat" kohtaavat . Narsismi- tai psykopatia diagnoosin saadakseen ihmisen täytyy kaydä läpi perusteelliset mielentilatutkimukset, näitä diagnooseja ei jaella kevyesti. Ei ihmisen ulkonäöstä tai katseesta voi päätellä onko hän persoonallisuushäiriöinen, tämä on ihan huuhaata.

Itseasiassa kaikki tunnekylmät ovat narsisteja/psykopaatteja, eriasia sitten onko dg tarpeellinen vai riittääkö pelkkä perinteinen k*sipää kuvailuksi.

Pitää kuitenkin huomata, että useimmilla ihmisillä empatia riittää vain lähipiiriin, siksi narsismia on vaikea todeta ilman, että tuntee ko. Henkilön syvemmin ja pidemmältä ajalta.

Ja rehellisesti narsistin läheisellä on huomattavasti paremmat edellytykset tunnistaa narsisti kuin yhdelläkään psykologilla.

Eikä se tunnekylmyys mitenkään harvinaista ole: kasvatus ja muut persoonallisuuden piirteet yhdessä ratkaisevat tuleeko tälläisestä henkilöstä muita hyväksikäyttävä narsissi vai muita kunnioittavasti kohteleva ja ymmärtämään pyrkivä ihminen vaikka tunne-elämä olisikin jäänyt kypsymättä.

Vierailija
200/213 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannaako tarkoitat?

Miksi nämä jotkut luulee että se on juuri hänen ex-vaimonsa, pomonsa tms., josta täällä puhutaan. 🤦🏼‍♀️

Mariniahan tässä tarkoitettiin.

Keskustelu on rönsyillyt ihan väärään suuntaa. AP lieneen tosiaan tarkoittanut Marinia ja kuka tahansa huomaa kaikissa Marinin kuvissa tuon oudon, pelottavan, tyhjän katseen kaukaisuuteen.

Ihan sivuhuomautuksena, en ole varma onko ihan viisasta jaella mielenterveyteen liittyviä ”diagnooseja” tällä palstalla julkisuuden henkilöille, tai ylipäätään kenellekään nimeltä tunnistettavalle...

Ei, en tiedä missä menee kunnianloukkauksen rajat nykyään, mutta onkohan aihe sellainen että vaatii välttämättä kenenkään nimeämistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan