Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin katse

Vierailija
21.12.2019 |

Olen puolisoni jälkeen pystynyt tunnistamaan kohtuullisesti narsisteja ja heillä on yksi mielenkiintoinen piirre, jota en ole tavallisilla ihmisillä tavannut.

Heidän pupillinsa laajenee, kuin ihastuneena tai riippuvainen dripissa kun he saavat narsistista lähdettä. Oikeudessa tähtenä, työporukan keskipisteenä, jonkun jakamattoman huomion saaneena...

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä mun tapaamalla sadistisella narsistilla oli jo Tinder-kuvassaan se katse, joka jäi mieleen omituisena. Sellainen halveksuva ja vihaava. Tapailumme alussa mainitsin kyseisen kuvan karmivan minua, koska se katse oli niin pelottava. Vaihtoi whatsappiin profiilikuvakseen sen eikä ollenkaan kuulemma ymmärtänyt, miksi kuva oli pelottava.

Törmäsin tähän kreisipussiin Tinderissä uudestaan ja oli se sama kuva sielläkin. Jos uskaltaisin, varottaisin kaikkia helsinkiläisiä nuoria naisia tästä miehestä. Harmi, kun ei ole Tinderin mustaa listaa missään.

Nämä deittisovellukset ovat miesnarsisteille oikea kultakaivos, koska voivat esittää siellä mitä haluavat. 

Miksi halusit tutustua tyyppiin, jolla oli karmea katse? Ei kuulosta viehättävältä.

En halunnutkaan, oli vaan match. Poistin Tinderin mutta mies oli stalkannut mut instasta ja alkoi kirjoitella siellä. Olin eronnut pitkästä liitosta juuri ja se imartelu löysi paikkansa. Love bombingia teki.

Mies kirjoitteli sitkeästi monta viikkoa ennen kuin edes ajattelin, että ko. tyyppi voisi olla deittien arvoinen. Joku siinä mätti alusta saakka mutta esitti NIIN mukavaa ja kilttiä, mun Instan perusteella katsoi mistä tykkään ja pelasi sitä kautta. Luulin löytäneeni miehen, jonka kanssa voin tehdä yhdessä näitä asioita, koska oletin hänenkin pitävän esim. teatterista.

Aika pian osoittautui feikiksi. Katse kiinnitti huomiota jo heti Tinderissä, mutta yhdistin katseen narsismiin vasta tapailtuani miestä.

Hahah, aika viiltävää diagnosointia... Aika moni mies tekee Tinderissä lovebombingia seksin toivossa. Diagnoosi: kiimaisuus. Mitä tulee instastalkkaukseen, niin aika monet tekee sitä. Ja mistä tiedät, ettei tyyppi vaan oikeasti pitänyt samoista jutuista kuin sinä? Tai sit tollasella feikkisamaistumisella yrittänyt uida muuten vaan liiveihin. Siis varmaan kenestä tahansa löytyy narsistisia piirteitä ja jos lähtee lukemaan ihmistä kuin piru raamattua, niin varmaan kenestä tahansa saa ylitulkittua narsistin. Ja pieni anekdootti loppuun: Ted Bundy oli tunnettu ystävällisestä ja luottamustaherättävästä katseestaan.

Vierailija
82/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi osata diagnosoida persoonallisuushäiriöitä. Kun tulee ikävä tunne, että jossakussa on jotain mätää, sellainen kavahdus tai turvattomuudentunne, niin siinä on riittävästi informaatiota. Kannattaa luottaa intuitioon, ei se varotusmerkki turhasta tule. Meillä ihmisillä on paha tapa rationalisoida tässä asiassa. Olisi fiksumpaa toimia kuin eläimet ja luottaa itsesuojeluvaistoon.

Eläimet ovat hyviä diagnosoimaan. Jos ihminen ei tule toimeen eläinten kanssa, kannattaisi kaikkien hälytyskellojen soida.

Tämä olikin hauska ketju.

Silmistä sen näkee, ja koiratkin haistaa... :D

Ohis: pilkkaatko ihmisiä reaalimaailmassakin, vai ivaatko vaan netissä? En ole tuo kirjoittaja, mutta minun mielestä ei tarvitse kiusata, vaikka ei jakaisikaan samaa mielipidettä.

No ollaanpa sitä nyt herkillä...

Kyllä kaikista absurdeimmille naurettavuuksille saa vähän irvistellä, jos siitä loukkaantuu, pyörii ihan väärällä foorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n katseteoriasta. Eksälläni oli paljon narsistisia piirteitä (kehui aina itseään, ikinä ei saanut olla toista mieltä hänen kanssaan, lyttäsi ja vähätteli muita ja eritoten minua ja eksäänsä, levitteli minusta pettämishuhuja, valehteli päin naamaa, puhui mustan valkoiseksi, uhkaili eron jälkeen, valehteli jopa poliisille yms.). Hänen katseensa oli 'episodien' aikaan aina lasittunut, sieluton, kylmä, ja kasvojen lihakset silmienympärystä lukuunottamatta kylmän ilmeettömänä ja rentona. Puistatus.

Eron jälkeen kävin tindertreffeillä toisen miehen kanssa. Hän puhui koko illan siitä miten mukava ja avulias mies hän on. Sain tuskin suunvuoroa, eikä mies kysynyt minulta edes yhtä ainutta kysymystä tutustuakseen minuun (miten olisi missä oot töissä, ai tykkäät filmeistä, mikä on lemppari, onks sulla harrastuksia, mitä teet vapaa-ajalla?). Jossain vaiheessa mies nojasi minuunpäin kasvoillaan ihan sama ilme kuin sillä It-leffan klovnilla viemärissä. Laajentuneet pupillit, ilkeä saalistajan hymy, suu hieman auki, silmistä hehkui joku outo vaara. Hyi kamala! Lähdin nopeasti ja treffien jälkeen alkoi viestipommitus, itsekehu, ja tauoton suhteeseen maaniminen kännykän välityksellä. Kuka muka haluaa aloittaa suhteen deitin kanssa josta oikeasti ei tiedä yhtään mitään edes treffien jälkeen?

Nykyään pysyn miehistä kaukana, en uskalla ottaa enää riskejä.

Vierailija
84/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä mun tapaamalla sadistisella narsistilla oli jo Tinder-kuvassaan se katse, joka jäi mieleen omituisena. Sellainen halveksuva ja vihaava. Tapailumme alussa mainitsin kyseisen kuvan karmivan minua, koska se katse oli niin pelottava. Vaihtoi whatsappiin profiilikuvakseen sen eikä ollenkaan kuulemma ymmärtänyt, miksi kuva oli pelottava.

Törmäsin tähän kreisipussiin Tinderissä uudestaan ja oli se sama kuva sielläkin. Jos uskaltaisin, varottaisin kaikkia helsinkiläisiä nuoria naisia tästä miehestä. Harmi, kun ei ole Tinderin mustaa listaa missään.

Nämä deittisovellukset ovat miesnarsisteille oikea kultakaivos, koska voivat esittää siellä mitä haluavat. 

Miksi halusit tutustua tyyppiin, jolla oli karmea katse? Ei kuulosta viehättävältä.

En halunnutkaan, oli vaan match. Poistin Tinderin mutta mies oli stalkannut mut instasta ja alkoi kirjoitella siellä. Olin eronnut pitkästä liitosta juuri ja se imartelu löysi paikkansa. Love bombingia teki.

Mies kirjoitteli sitkeästi monta viikkoa ennen kuin edes ajattelin, että ko. tyyppi voisi olla deittien arvoinen. Joku siinä mätti alusta saakka mutta esitti NIIN mukavaa ja kilttiä, mun Instan perusteella katsoi mistä tykkään ja pelasi sitä kautta. Luulin löytäneeni miehen, jonka kanssa voin tehdä yhdessä näitä asioita, koska oletin hänenkin pitävän esim. teatterista.

Aika pian osoittautui feikiksi. Katse kiinnitti huomiota jo heti Tinderissä, mutta yhdistin katseen narsismiin vasta tapailtuani miestä.

Hahah, aika viiltävää diagnosointia... Aika moni mies tekee Tinderissä lovebombingia seksin toivossa. Diagnoosi: kiimaisuus. Mitä tulee instastalkkaukseen, niin aika monet tekee sitä. Ja mistä tiedät, ettei tyyppi vaan oikeasti pitänyt samoista jutuista kuin sinä? Tai sit tollasella feikkisamaistumisella yrittänyt uida muuten vaan liiveihin. Siis varmaan kenestä tahansa löytyy narsistisia piirteitä ja jos lähtee lukemaan ihmistä kuin piru raamattua, niin varmaan kenestä tahansa saa ylitulkittua narsistin. Ja pieni anekdootti loppuun: Ted Bundy oli tunnettu ystävällisestä ja luottamustaherättävästä katseestaan.

Hyvä kommentti.

Tästä veijaristahan tuli dokumentti TV:stä hiljattain. Vaikka Ted olikin ihmisenä melko peto, pakko kyllä ihailla kaverin pokeria, joka ei rakoillut edes oikeussalissa.

Vierailija
85/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on narsistileimoja jakavien ihmisten empatiakyky? Luulevatko he että voivat leimata ihmisiä tuosta vain oman mielen mukaan jo ihan katseesta tietää. Jos olet tähän taipuvainen, kannattaa harjoittaa nöyrästi itsetutkiskelua ja miettiä mistä tämä toisten lynkkaaminen kumpuaa. Onko taustalla teot, vai sinun omat aavistuksesi? Pitää muistaa myös että narsistitkin ovat ihmisiä, vaikka eivät tämän yhteiskunnan arvojen mukaisesti toimisikaan. Jotkut narsistit tekevät myös hyvää, mutta tältä on suljettu silmät, narsistileima peittää kaiken tämän alleen. Jokanen narsistikin on yksilö, eikä heitäkään tulisi niputtaa kylmästi yhdeksi oksennukseksi. Minua kiinnostaisi tietää kuinkahan moni narsisti on onnellinen, luulen että se ei kuulu heidän etuoikeuksiinsa. Empaattiseksi itseään mainostavat ihmiset kuvottavat minua.

Kukaan EI ole nimeltä maininnut täälläkään yhtäkään narsistia. Eikä kukaan mitään narsistileimoja jaa livenäkään. Olet vainoharhainen.

Enkä usko, että narsistia kukaan tunnistaa pelkästä katseesta. Aloitus on vähän turhan vauhdikas.

Mutta on hyvä selvittää omassa päässään, mikä kimppuun iski. Narsistin hyvä kumoutuu AINA tämän pahoilla teoilla. Niin hyvää ei olekaan, että pitäisi sietää pahoinpitelyä sen takia. Narsistin liian empaattinen uhri on äkkiä kuollut uhri.

Ei ole mainuttu sentään nimeltä, onneksi. En ole missään vaiheessa sanonut että pahoinpitelyä tulee sietää. Miksi kaikesta pitää ajatella niin mustavalkoisesti! Onko jossakin universaali narsistin raja, jonka jälkeen hän on paha ja ei ansaitse mitään hyvää elämäänsä.

Vierailija
86/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on narsistileimoja jakavien ihmisten empatiakyky? Luulevatko he että voivat leimata ihmisiä tuosta vain oman mielen mukaan jo ihan katseesta tietää. Jos olet tähän taipuvainen, kannattaa harjoittaa nöyrästi itsetutkiskelua ja miettiä mistä tämä toisten lynkkaaminen kumpuaa. Onko taustalla teot, vai sinun omat aavistuksesi? Pitää muistaa myös että narsistitkin ovat ihmisiä, vaikka eivät tämän yhteiskunnan arvojen mukaisesti toimisikaan. Jotkut narsistit tekevät myös hyvää, mutta tältä on suljettu silmät, narsistileima peittää kaiken tämän alleen. Jokanen narsistikin on yksilö, eikä heitäkään tulisi niputtaa kylmästi yhdeksi oksennukseksi. Minua kiinnostaisi tietää kuinkahan moni narsisti on onnellinen, luulen että se ei kuulu heidän etuoikeuksiinsa. Empaattiseksi itseään mainostavat ihmiset kuvottavat minua.

Kukaan EI ole nimeltä maininnut täälläkään yhtäkään narsistia. Eikä kukaan mitään narsistileimoja jaa livenäkään. Olet vainoharhainen.

Enkä usko, että narsistia kukaan tunnistaa pelkästä katseesta. Aloitus on vähän turhan vauhdikas.

Mutta on hyvä selvittää omassa päässään, mikä kimppuun iski. Narsistin hyvä kumoutuu AINA tämän pahoilla teoilla. Niin hyvää ei olekaan, että pitäisi sietää pahoinpitelyä sen takia. Narsistin liian empaattinen uhri on äkkiä kuollut uhri.

Kyllä, ei pelkästä katseesta. Se on niin, että ei ole olemassa narsistia, jolla ei tuota katsetta ole, mutta on olemassa ihmisiä, joilla on paha katse ilman narsistista persoonallisuutta. On sadistisia ja kipeitä ihmisiä pahoine katseineen, mutta eivät ole välttämättä narsisteja.

Jokainen, joka tuon narsistisen katseen on nähnyt, tietää mitä sillä tarkoitetaan.

Meghanista on puhuttu, että olisi narsisti. Ainakin hänestä löytyy kuvia, joissa katse on kammottava. Tässä ensin pari kuvaa ja sitten linkki juttuun:

Julma katse:

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-b3a51a00c330f964c065dbabc9ccf452

Tyhjä katse. Hyvänä vertailukohtana Katen nauravat silmät:

https://d.newsweek.com/en/full/1515726/double-standard-meghan-markles-v…

Meghanista on paljon salaa otettuja kuvia, joissa hänen ilmeensä vaihtuu kääntäessään selkänsä kameroille ja yleisölle. Mutta tässä juttu:

https://narcsite.com/2018/05/17/a-very-royal-narcissist/

En tiedä Meghanista, mutta katse narsistin lähipiiriin yleensä paljastaa narsistin. Miten ihmiset hänen ympärillään voivat, mitä hänestä kerrotaan? Ovatko välit katkenneet esim. lapsuudenperheeseen, onko puoliso muuttunut parisuhteen myötä, onko narsisti ominut kumppaninsa ja alkanut mukauttaa häntä omaan tahtoonsa? Narsistisen pomon henkilökunta vaihtuu, hän sotkee kumppaninsa perhesuhteet ja eriyttää tämän niistä, mutta näyttelee itse uhria.

Ilman Meghania tuntematta pelkästään hänen vaikutuksensa lähipiiriin on ollut merkittävällä tavalla huono. Ironiaa sekin, että jos Meghan on narsisti, hänellä on kirjaimellisesti ympärillään hovi... Dianastahan puhuttiin myös, että olisi uhriutuva narsisti. Jos Harry ei olisi mikään freudilainen ihme, jos olisi valinnut puolusokseen myös narsistisen naisen. Meghan on ottanut erityisvapauksia piittaamatta hovin protokollasta, käyttäytynyt itsekkäästi ja julkisuudessa hovin puolelta vahvistettujen faktojen mukaan.

Yleensä ei ole savua ilman tulta. Meghan on mielenkiintoinen tapaus ja olisi kyllä ulkopuolelta tarkasteltuna aika oppikirjaesimerkki pyrkyrinarsistista.

Vierailija
87/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo katse on kyllä ihan totta! En nyt tiedä tunnistaisinko kaikkien kohdalla, mutta oman entisen poikaystäväni kohdalla kyllä. Seurustelimme kymmenen vuotta sitten, kun olin 20-vuotias. Onneksi suhteemme kesti vain vuoden, mutta tuon vuoden aikana tuo ihminen satutti minua niin henkisesti, kuin fyysisesti ja sai itsetuntoni nolliin. Tarina on perinteinen, alussa ihana mies muuttuu vähitellen kamalaksi ja eristää muista ihmisistä. Ulospäin kulissit pidetään ylhäällä väkisin. Siinä vaiheessa tajusin lähteä, kun ex vahingoitti koiraani. Kovilla pakkasilla sulki tämän useiksi tunneiksi ulos, kun olin koulussa. Koira oli kuulemma häirinnyt hänen pelaamistaan. Onneksi koiralle ei tullut mitään paleltumia, vaikka mikään paksukarvainen ei olekkaan. Pitkään vihasin exääni kaikista hänen teoistaan, mutta nykyään enemmänkin säälin häntä.

Emme ole olleet enää missään yhteydessä vuosiin, tai edes mitään Facebook-kavereita, mutta silti uskomatonta on, että vieläkin näin 10 vuoden jälkeen jos törmäämme jossain yleisissä tapahtumissa, niin tämä exäni jää tuijottamaan minua, juurikin tuollaisella "pedon katseella". Hän ei lähesty minua, ei yritä puhua, ei tervehdi. On vaan paikoillaan ja tuijottaa. Aiemmin moikkasin tai saatoin vaihtaa pari sanaa (en tiedä miksi, ehkä halusin näyttää hänelle, ettei minua enää pelota), mutta nykyään annan ollan. Kerran kun olimme ystävieni kanssa konsertissa, exäni tuli seisomaan about 15 m. päähän meistä ja seisoi vaan siinä tuijottamassa n. 10 minuuttia. En reagoinut häneen mihinkään ja kun ystäväni ihmettelivät, että kuka meitä tuijottaa, sanoin vaan että ovat kuin eivät huomaisikaan ja kerron myöhemmin. Tuon 10 minuutin jälkeen ex siirtyi sitten vähän kauemmas tuijottamaan, kunnes hänen vaimonsa tuli hakemaan tämän pois. En kyllä ymmärrä tuon tuijottamisen syytä? Mutta se katse on kyllä jäätävä, ihan kuin petoeläin joka valmistautuu hyökkäykseen. Tämäkin on outoa kun hänelläkin on jo uusi "uhri", vaimonsa, joten en ymmärrä miksi kuluttaa enää energiaa minuun. En tiedä tekeekö hän tätä myös muille entisille tyttöystävilleen.

Miten teidän kohdalla on narsissit käyttäytyneet eron jälkeen?

Ex-mies on kostanut eroa nyt kohta 20 vuotta. Uusia naisia ja vaimoja on ollut, ja jotkut on jopa saanut mukaansa kostamaan. Tunnistan myös tuon tuijotuksen. Muutaman kerran olen tuntenut pistävän katseen väkijoukosta, ja kas eksähän se siinä. Olen vaan hävinnyt paikalta vähin äänin. Eikä siinä mitään, jos hyökkäisi kimppuuni, ei enää onnistuisi satuttamaan minua millään. Koska en enää vain välitä. Rakastamisen vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys.

Vierailija
88/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Se on niin, että ei ole olemassa narsistia, jolla ei tuota katsetta ole...

Lääketieteellinen fakta, vai pelkästään oma uskomuksesi? :)

Linkkiä ja lähdettä kehiin kiitos.

P.S. Sorry, irrotin nyt tämän yksittäisen väittämäsi hiukan asiayhteydestään, paljon pitkässä tekstissäsi oli ihan asiaakin.

Vierailija
89/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ei pelkästä katseesta. Se on niin, että ei ole olemassa narsistia, jolla ei tuota katsetta ole, mutta on olemassa ihmisiä, joilla on paha katse ilman narsistista persoonallisuutta. On sadistisia ja kipeitä ihmisiä pahoine katseineen, mutta eivät ole välttämättä narsisteja.

Jokainen, joka tuon narsistisen katseen on nähnyt, tietää mitä sillä tarkoitetaan.

Meghanista on puhuttu, että olisi narsisti. Ainakin hänestä löytyy kuvia, joissa katse on kammottava. Tässä ensin pari kuvaa ja sitten linkki juttuun:

Julma katse:

Meghanista on paljon salaa otettuja kuvia, joissa hänen ilmeensä vaihtuu kääntäessään selkänsä kameroille ja yleisölle. Mutta tässä juttu:

En tiedä Meghanista, mutta katse narsistin lähipiiriin yleensä paljastaa narsistin. Miten ihmiset hänen ympärillään voivat, mitä hänestä kerrotaan? Ovatko välit katkenneet esim. lapsuudenperheeseen, onko puoliso muuttunut parisuhteen myötä, onko narsisti ominut kumppaninsa ja alkanut mukauttaa häntä omaan tahtoonsa? Narsistisen pomon henkilökunta vaihtuu, hän sotkee kumppaninsa perhesuhteet ja eriyttää tämän niistä, mutta näyttelee itse uhria.

Ilman Meghania tuntematta pelkästään hänen vaikutuksensa lähipiiriin on ollut merkittävällä tavalla huono. Ironiaa sekin, että jos Meghan on narsisti, hänellä on kirjaimellisesti ympärillään hovi... Dianastahan puhuttiin myös, että olisi uhriutuva narsisti. Jos Harry ei olisi mikään freudilainen ihme, jos olisi valinnut puolusokseen myös narsistisen naisen. Meghan on ottanut erityisvapauksia piittaamatta hovin protokollasta, käyttäytynyt itsekkäästi ja julkisuudessa hovin puolelta vahvistettujen faktojen mukaan.

Yleensä ei ole savua ilman tulta. Meghan on mielenkiintoinen tapaus ja olisi kyllä ulkopuolelta tarkasteltuna aika oppikirjaesimerkki pyrkyrinarsistista.

Jos Googlaat hänen nimensä kuvahaulla, niin näet hänestä satoja kuvia, joissa hänen silmissään on kaikenlaisia katseita ja tunteita. Kukapa meistä ei joskus tuijottaisi tyhjällä katseella seinää? Ero on vaan se, että ympärillä ei ole paparazzeja kuvaamassa. En nyt ota kantaa siihen, onko hän narsisti vai ei. Sitä en sen enempää minä kuin sinäkään voida tietää. Lähinnä ärsyttää tämä kulttuuri, missä ventovieraille ihmisille lyödään leimaa jollain täysin mielivaltaisilla perusteilla. 

Vierailija
90/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mainuttu sentään nimeltä, onneksi. En ole missään vaiheessa sanonut että pahoinpitelyä tulee sietää. Miksi kaikesta pitää ajatella niin mustavalkoisesti! Onko jossakin universaali narsistin raja, jonka jälkeen hän on paha ja ei ansaitse mitään hyvää elämäänsä.

Ei kukaan narsisti ansaitse mitään hyvää. Miksi ansaitsisi? Et ole selvästikään kohdannut todellista pahuutta silmästä silmään. Pelännyt kuolevasi. Se tunne kun aidosti pelkäät, ettet näe seuraavaa aamua, on kammottava.

Vierailija
91/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin koulukiusaajan häijyn virneen, hän jäi jopa luokan oven taakse odottamaan kun opettaja jutteli kanssani kiusaamisestani. Virnuili voitonhimoisesti kun tulin luokasta ulos, ketään muuta ei ollut odottamassa tuolla, tätä tyttöä ei pyydetty puhutteluun, vaan yhtä pahimmista pojista luokalla joka kiusasi.

Kuluu jotain 10v ja tämä sama häijy virnuiija yrittää lisätä mut fb kaveriksi. Sivuillaan julistaa myös kuinka koulukiusaaminen on väärin, ja kuinka hän kärsi aikoinaan itse koulukiusaamisesta.

Jotenkin tärähtänyt tyyppi varmaan.

Vierailija
92/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julma katse:

Lopetaisitko näiden olkiukkojen heittelyn. Kyllä se on niin että olet väärässä. Kyllä tämä asia on niin ja näin. Ei ole. On olemassa ihan tavallisen katseen omaavia narsisteja.

Vierailija
93/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö omasi sellaisen narsistisen katseen, ja hän oli ilkeä ja kiero muita kohtaan jo ala-asteella. Kai se on mahdollista että narsisti voi unohtaa tai ”unohtaa” omat tekonsa, mutta enpä usko. Enkä enempää asialla aio päätäni vaivata. Ilmeisesti häntä yhä kiinnostaa mun elämä. Siirtyisi eteenpäin.

Vierailija
94/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan narsisti ansaitse mitään hyvää. Miksi ansaitsisi? Et ole selvästikään kohdannut todellista pahuutta silmästä silmään. Pelännyt kuolevasi. Se tunne kun aidosti pelkäät, ettet näe seuraavaa aamua, on kammottava.

Kysyin sinulta kysymyksen, sen sijaan että vastaat siihen, keksit omia olettamuksiasi minun elämästä. Oliko kysymykseni liian vaikea, vai etkö pidä siitä vastauksesta mikä on mielessäsi, kun kerran toimit näin?

Vierailija
95/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

narskujen ilkeä tai tyhjä katse on totta. googlatkaa tunnettuja murhamiehiä/naisia tai psykopaateiksi diagnosoituja ihmisiä. esim auervaara, valjakkala, erityisesti valjakkalan silmät huutaa puhdasta halveksuntaa ja välinpitämättömyyttä. minä kerran tapasin töissä naisen, jolla oli läpikuultavan vihreät, kiiluvat ja pistävät silmät. hän oli toisaalta hyvin mukava, mutta aistin hänestä että hän saattaisi olla ns. troublemaker.

Vierailija
96/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin koulukiusaajan häijyn virneen, hän jäi jopa luokan oven taakse odottamaan kun opettaja jutteli kanssani kiusaamisestani. Virnuili voitonhimoisesti kun tulin luokasta ulos, ketään muuta ei ollut odottamassa tuolla, tätä tyttöä ei pyydetty puhutteluun, vaan yhtä pahimmista pojista luokalla joka kiusasi.

Kuluu jotain 10v ja tämä sama häijy virnuiija yrittää lisätä mut fb kaveriksi. Sivuillaan julistaa myös kuinka koulukiusaaminen on väärin, ja kuinka hän kärsi aikoinaan itse koulukiusaamisesta.

Jotenkin tärähtänyt tyyppi varmaan.

No narsut ja psykot nyt vaan veivaa tota totuutta aina mieleisekseen. Tyhmiä ovat vain ne jotka uskovat. Ja saattaahan se koulukiusaamiselta vaikuttaa, kun kaikki välttelee sua. Vaikka se johtuisikin juurikin sun omasta sairaasta luonteesta.

Vierailija
97/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin sinulta kysymyksen, sen sijaan että vastaat siihen, keksit omia olettamuksiasi minun elämästä. Oliko kysymykseni liian vaikea, vai etkö pidä siitä vastauksesta mikä on mielessäsi, kun kerran toimit näin?

Olet todella häiriintynyt. Anna olla.

Vierailija
98/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetaisitko näiden olkiukkojen heittelyn. Kyllä se on niin että olet väärässä. Kyllä tämä asia on niin ja näin. Ei ole. On olemassa ihan tavallisen katseen omaavia narsisteja.

Jep. Näissä ”NiksiPirkka-diagnooseissa” on sellainen ongelma, että aina joku näihin alkaa uskoa...

...ja sitten sen johdosta on varsin helppo tehdä myös se käänteinen analyysi:

Ei narsistille ilmeistä katsetta —> ei ole narsisti.

Vierailija
99/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan narsistin raja on tasan siinä, kun alkaa vahingoittamaan muita. Ihan rauhassa saa esim. nuoret naiset ihailla omia kuviaan, se narsismi ei vahingoita vielä ketään.

Vierailija
100/213 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella häiriintynyt. Anna olla.

Niin, kysyin sinulta ja sinä arvostelet minua keksittyjen henkilökohtaisten ominaisuuksieni perusteella. Aivan, tämäpä käy järkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi