Tunnetko miehiä jotka eivät tavoittele nuorempaa naista?
Ovatko sellaisia jotka eivät sellaista saisikaan? Omassa tuttavapiirissä on pari 40+ sinkkumiestä jotka asettavat hyvin tiukan ja korkean alaikärajan naiselle. Ovat silti käytännössä ne ainoat tuntemani sen ikäiset miehet joista joku nuorempi nainen voisi arvioini mukaan olla kiinnostunutkin.
Kommentit (90)
Nuorempi nainen voi tulla kysymykseen silloin jos tosissaan ollaan sopiva pari ja tuo nainen on aidosti sitä mieltä että iällä ei ole merkitystä. Käytännössä kaikki minusta kiinnostuneet nuoremmat naiset ovat olleet sellaisia joille itse tarkoitus on ollut nimenomaan se että miehen pitää olla parisuhteessa vanhempi. Suhtautuvat myös erittäin negatiivisesti sellaisiin pariskuntiin joissa nainen on vanhempi haukkumalla heitä luonnottomiksi ja perversseiksi. Ei kyllä kiinnosta yhtään sellaiset naiset joilla on tuollainen ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ja säälisin jos tuntisin.
Nuorta lihaa pitää tavoitella kaikin keinoin.Kyllä se nuori & notkea liha on ainoa tavoittelemisen arvoinen asia. Wanhaa, rupista ja semi-mädäntynyttä lihaa ei ole millään mittarilla järkevää alkaa metsästämään.
Toisaalta pitkään riiputettu vanha liha on mureaa.
Tunnen. Olen itse sellainen. Olen syntynyt -88 ja kumppani olisi hakusessa. Ei ole mitään tarvetta että olisi nuorempi. Voisi olla puolestani vaikka 10-15 vuotta vanhempi, sillä minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta lisääntyä. En tietoisesti etsi nuorempaa, koska viihdyn paremmin oman ikäisten tai sitä vanhempien naisten seurassa. He ovat yleensä järkevämpiä, tasapainoisempia ja itsenäisempiä.
Itseäni naisessa kiinnostaa ulkonäkö ja olemus, eli miten sen ulkonäkönsä "kantaa" ja miten persoona näkyy. Ollessani 55-vuotiaana todella timmissä kunnossa, on kohtuullista odottaa samaa "tasoa" niiltä, jotka kiinnostavat. Jotta näen kaupungilla edes muutaman kiinnostavan, täytyy katsoa aika laajalla hajonnalla alaspäin iässä. Uimarannalla ilmiö vain korostuu.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni naisessa kiinnostaa ulkonäkö ja olemus, eli miten sen ulkonäkönsä "kantaa" ja miten persoona näkyy. Ollessani 55-vuotiaana todella timmissä kunnossa, on kohtuullista odottaa samaa "tasoa" niiltä, jotka kiinnostavat. Jotta näen kaupungilla edes muutaman kiinnostavan, täytyy katsoa aika laajalla hajonnalla alaspäin iässä. Uimarannalla ilmiö vain korostuu.
Ymmärrän. Jos on itse tikissä, on täysin oikeutettu odottamaan hyvää tasoa kumppaniltakin. Jos etsii hyväkroppaista kumppania, niin onhan niitä tietysti enemmän nuoremmissa, mutta täytyy sanoa että olen itse kolmekymppisenä miehenä ollut aika vaikuttunut siitä millaisia kroppia olen nähnyt joillakin 40+ naisilla joihin olen tutustunut. Useammalla on ollut esim. vatsan alue ja peppu niin hyvässä kondiksessa, että olisi voinut luulla vaikka 10v nuoremmaksi. Tuntuu että monet keski-ikäiset naiset pitävät itsensä nykyään hyvässä kunnossa.
Ap ei taida nyt ymmärtää, että se ei ole mies joka valitsee sen nuoremman naisen vaan nainen valitsee miehen. Heitä on vähän, muitta on jonkinverran myös nuoria naisia, jotka jostain selittämättömästä syystä ovat kiinnostuneita vanhoista rumista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa noi vanhat sinkkumiehet kuvittelemaan että nuoremmat kiinnostuisi heistä? Olen itse nuori sinkku jota noi vanhemmat lähestyy juuri sillä asenteella että tuolta nyt ainakin saa sitä helppoa. Olen ihan perusnätti ja hoikka. Koulut on käyty ja töissä..miksi siis ottaisin vanhemman miehen?😂
Tinder on nuoria naisia pullollaan. Se, että sinua ei kiinnosta vanhemmat miehet ei tarkoita sitä etteikö muita kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olet sekaisin. Sinun markkina-arvosi ja ”tasosi” on laskenut 45 vuoden jälkeen täysin - aivan yhdentekevää vaikka olisit ”tikissä”. Kuolema haisee ja lahoavan lihan tunnistaa.
Tässä keskustelussa on hieman sekavaa se kun toisille nuorempi nainen tarkoittaa jo viisi vuotta nuorempaa ja toisille jotain yli 20 vuotta nuorempaa. Ne ovat kuitenkin ihan eri asioita. Minä voin omasta puolestani sanoa että haluan mieluiten ikäiseni naisen +/- 5 vuotta. Ja senkin voin sanoa että jotkut nuoremmatkin ovat olleet kiinnostuneita, mutta eivät kovin paljon nuoremmat.
Joo, mutta ne on kaikki homoja.