Scarlett Johansson tuli kansainväliseksi seksisymboliksi Lost in Translation ja Match Point elokuvien ulkonäöllään, mutta jos hänen ulkonäkönsä olisi kuin tänä päivänä niin ketään ei olisi kiinnostanut
Näiden elokuvien ulkonäöllään Scarlett tuli seksisymboliksi, katsokaa kuvat:
Lost in Translation: https://www.imdb.com/title/tt0335266/
Match Point: https://www.imdb.com/title/tt0416320/
Tässä Scarlett Johansson tänään 2019: https://www.imdb.com/title/tt7653254/mediaviewer/rm2879163393
Voidaan sanoa, että tämän päivän ulkonäöllään Scarlett olisi täysin huomaamaton. Ketään ei olisi kiinnostanut, jos hän olisi näyttänyt tuolta 2003 eteenpäin saaduissaan uran tärkeimmissä rooleissaan jotka tekivät hänet seksisymboliksi.
Kertoo kaiken siitä, kuinka tärkeä asia naisen ulkonäölle on PITKÄT HIUKSET. Kynitty "feminismitukka" tuhoaa markkina-arvon radikaalisti. Huomasitteko saman?
Kommentit (173)
Scarlett oli nuorena yksi kuumimmista naisnäyttelijöistä mutta kyllä nykyään esim. Bella Thorne on kauniimpi https://www.google.fi/search?q=bella+thorne&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=i… 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh. Scarlett-vihaaja taas saanut tuulta alleen? Seuraavaksi saadaan taas ketjuja kuinka Charlize Theron ja Grace Kelly ovat ihan liikaa ylistettyjä, ja rumia.
Scarlett on omasta mielestäni aina ollut kaunis, sellaisella persoonallisella, hekumallisella tavalla. Ei ihme, jos miehiä - ja naisia - miellyttää. Ja hiusten pituus ei nyt mitään merkitse.
Onko tällä palstalla oikeasti joku sellainenkin palstahullu, joka vihaa blondeja Hollywood-seksisymboleita? :DDD ei pitäisi yllättyä.
Oli tosiaan ainakin vuosi tai pari vuotta sitten. 🙄 Aina ketjuja näistä parista näyttelijästä. Ja en tiedä oisko sama ap, joka jauhoi Sharon Tatesta.
Mutta ehkä tää on uus jauhaja lyhyttukkaisista naisista. Haiskahtaa silti samalta ap:lta.
Ai jessus :D täällä on selkeästi yksi jankkaaja, joka inhoaa niin hemmetisti useampia julkkisnaisia. Jokaisessa ketjussa jauhamassa loputtomiin kaikkea ilkeää niistä. Varmaan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten minun elämäni muuttuu paremmaksi, jos kasvatan pitkät hiukset? Saanko sitten parempaa palkkaa? Etenen nopeammin urallani? On lisää vapaa-aikaa? On isompi omaisuus? On mahdollisuus matkustella enemmän? Lapseni rakastaa minua enemmän? Puolisoni rakastaa enemmän? Minulla on entistä parempia ystävyyssuhteita? Tästä talvesta tulee lauha ja ensi kesästä lämmin ja aurinkoinen?
Lupaan kasvattaa hiukseni pitemmiksi, jos saan siihen järkevän syyn.
Mulla on tukka persuksen alle, ja täytyy sanoa, että tämän kasvattaminen on kestänyt niin kauan, että siinä samalla on ehtinyt hankkia parikin palkankorotusta, vähän lisää omaisuutta ja paljon lisää vapaa-aikaa. Säät ovat mitä ovat silti, ei onnistanut sillä rintamalla.
Jännä nähdä tässä keskustelussa, että useampi pahoittaa mielensä täällä siitä, jos joku kehuu jonkun ulkonäköä. Häh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lyhyillä hiuksilla on paremman näköinen, kuin yksikään mies. Sen vuoksi lyhythiuksinen nainen ärsyttää miehiä.
Kuten eläinmaailmassa, myös ihmisissä uros on paremman näköinen kuin naaras. Miehet eivät tarvitse meikkiä näyttääkseen hyvältä.
Eläinmaailmassa kaikki tietää riikinkukot ja leijonan. Ihmisissä on aivan sama, että uros on ulkonäöltään parempi. Katsokaa nyt naisia ilman meikkiä. Heh
Eläinmaailmassa näin saattaa olla, mutta ei päde ainakaan Suomessa. Täällä on maailman rumimmat miehet. Ja jos joku Tästä suuttuu, niin suuttukoon. Jos miehet täällä haukkuu suomalaisia naisia jatkuvasti rumiksi, niin meillä naisillakin on oikeus kertoa totuus
Suomalaiset ylipäätänsä ovat pääsääntöisesti rumia. Onneksi itselläni on ruotsalaiset sukujuuret niin olen hyvännäköinen.
Kannattaisiko sinun muuttaa Ruotsiin, niin ei tarvitsisi viettää aikaa täällä rumien ihmisten joukossa. Paitsi että Ruotsissa olisit vain yksi finnjävel lisää
Aika vasta katsoin Scarletin haastattelun, jossa hän ilmaisi olevansa tyytyväinen, ettei ole enää niin tiukasti siinä seksipommin roolissa typecastattavana kuin ennen. Kuka tahansa näyttelijä kyllästyy yksipuolisiin rooleihin ja iän ja kokemuksen myötä haluaa laajentaa skaalaa. Ja huom. se näytteleminen on se varsinainen työ, ei seksikkäältä näyttäminen tai ap:n miellyttäminen, vaikka ne toki ovat etu uran käynnistämisen kannalta.
Sitä paitsi maailma on muuttunut, enää ei käy niin, että 35+ nainen saa enää pieniä sivurooleja joissa näyttelee samanikäisen toimintasankari äitiä. Naisten tarinoita kerrotaan yhä enemmän ja yhä useammin 40+, 50+, 60+ jne. naiselle kirjoitetaan ihan oikea rooli.
Marriage Storyssä Scarlett oli loistava, niin kuin aina. Samoin Laura Dern (52v) todella herkullisessa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten minun elämäni muuttuu paremmaksi, jos kasvatan pitkät hiukset? Saanko sitten parempaa palkkaa? Etenen nopeammin urallani? On lisää vapaa-aikaa? On isompi omaisuus? On mahdollisuus matkustella enemmän? Lapseni rakastaa minua enemmän? Puolisoni rakastaa enemmän? Minulla on entistä parempia ystävyyssuhteita? Tästä talvesta tulee lauha ja ensi kesästä lämmin ja aurinkoinen?
Varmaan useimmat noista ja sitten ei ehkä puoliso vaihda sinua thaimuikkeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lyhyillä hiuksilla on paremman näköinen, kuin yksikään mies. Sen vuoksi lyhythiuksinen nainen ärsyttää miehiä.
Kuten eläinmaailmassa, myös ihmisissä uros on paremman näköinen kuin naaras. Miehet eivät tarvitse meikkiä näyttääkseen hyvältä.
Eläinmaailmassa kaikki tietää riikinkukot ja leijonan. Ihmisissä on aivan sama, että uros on ulkonäöltään parempi. Katsokaa nyt naisia ilman meikkiä. Heh
Eläinmaailmassa näiden ns. paremman näköisten urosten tulee esittää naaraille soidinmenot (tanssi, tappelu, viserrys ym.) ja se vaatimattoman näköinen naaras valitsee sen, joka menestyy parhaiten ja omaa vahvimmat, parhaimmat geenit. Kumma kyllä, kun ihmisnainen tekee näin, se onkin uliulimiehille jotenkin kova pala??!? Sehän on luonnollista!
Modernissa sivistysyhteiskunnassa modernit ihmiset eivät vain täydy taistella, kuten ihmiset ennen muinoin.
Vai kannustatko miehiä tappeluun tässä?
Kyllä, luolamiesaikaan ja eläinmaailmassa asia on noin. Nykyiset ihmiset on aika eri asia, aika harva nainen vaatii mitään soidinmenoja miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinmaailmassa näin saattaa olla, mutta ei päde ainakaan Suomessa. Täällä on maailman rumimmat miehet. Ja jos joku Tästä suuttuu, niin suuttukoon. Jos miehet täällä haukkuu suomalaisia naisia jatkuvasti rumiksi, niin meillä naisillakin on oikeus kertoa totuus
Suomalaiset ylipäätänsä ovat pääsääntöisesti rumia. Onneksi itselläni on ruotsalaiset sukujuuret niin olen hyvännäköinen.
Kannattaisiko sinun muuttaa Ruotsiin, niin ei tarvitsisi viettää aikaa täällä rumien ihmisten joukossa. Paitsi että Ruotsissa olisit vain yksi finnjävel lisää
Asun jo ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tukka persuksen alle, ja täytyy sanoa, että tämän kasvattaminen on kestänyt niin kauan, että siinä samalla on ehtinyt hankkia parikin palkankorotusta, vähän lisää omaisuutta ja paljon lisää vapaa-aikaa. Säät ovat mitä ovat silti, ei onnistanut sillä rintamalla.
Kysymykseni oli, että toteutuvatko nuo asiat nimenomaan hiuksia kasvattamalla eli kannattaako siihen ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseni oli, että toteutuvatko nuo asiat nimenomaan hiuksia kasvattamalla eli kannattaako siihen ryhtyä.
Seksiä ainakin saat enemmän, pitkät hiukset ovat ihan universaalisti mielletty seksikkäämmiksi kuin lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Noin kauniilla kasvoilla on sama vaikka olisi kalju!
Ei hän ole kasvoiltaan kaunis. PVC-puku, pörheät pitkät hiukset ja tissit pystyyn pönkättynä näytti kohtuulliselta.
Omituinen ajatusketju ap:llä. Jos kaksikymppinen nainen näyttäisi 35-vuotiaalta, hän ei tietenkään saisi niitä rooleja, joita ikäisensä näköinen nainen saa. Nyt 35-vuotiaana Scarlett Johansson tekee eri rooleja kuin aiemmin, niin kuin luontevaa on, ja näyttää siltä, miltä hänen nykyisissä rooleissaan kuuluu näyttää. Osa nuorista näyttelijättäristä aloittaa uransa viehättävän naisen rooleilla ja siirtyy sitten iän myötä tekemään muita rooleja. On myös sellaisia nuoria naisnäyttelijöitä, jotka eivät näyttele kaunottaria. Mainittakoon vaikka Saoirse Ronan.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä tässä keskustelussa, että useampi pahoittaa mielensä täällä siitä, jos joku kehuu jonkun ulkonäköä. Häh.
Perus mammapalsta, tääl on paljo huonoitsetuntoista porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin komppaan. Naiviia edes kuvitella, että naisen ulkonäkö ei olisi suoraan yhteydessä mm. parempaan palkkaan. Tästähän on tehty jopa tutkimuksia, jotka todistaa sen.
"miten minun elämäni muuttuu paremmaksi, jos kasvatan pitkät hiukset? Saanko sitten parempaa palkkaa? Etenen nopeammin urallani?"
KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ. Kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon leffan nimi ole Marriage story? Rooliin kuuluu olla arkinen vaimo?
Eikö arkinen vaimo muka voi olla seksikäs?
Jos ei, niin kuka haluaa "arkisen vaimon"? Missä vaiheessa se seksikäs tyttöystävä muuttui arkiseksi vaimoksi?
Muutos alkaa siinä vaiheessa, kun hän alkaa ottamaan miehen itsestäänselvyyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Scarlett oli nuorena yksi kuumimmista naisnäyttelijöistä mutta kyllä nykyään esim. Bella Thorne on kauniimpi https://www.google.fi/search?q=bella+thorne&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=i… 😘
Yleensä minua ei ärsytä kenenkään vieraan ihmisen olemus, mutta Bella Thornessa on vain jotain todella vastenmielisiä :/ Ja olen siis bi-nainen, joka yleensä kuolaa kaikkia kauniita julkkisnaisia hyvin laajalla skaalalla. Mutta en Bella Thornea. Toinen ällöbella on Bella Hadid.
Joten veto! Scarlett on ja oli kuumempi.
En tiiä, mutta huhhuh toi Adam Driver on kuuma!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso haaveilee thai- tai muista muikkeleista niin on vapaa vaihtamaan koska tahansa, meitä ei sido yhteen lapset, omaisuus eikä velka.
Oli tosiaan ainakin vuosi tai pari vuotta sitten. 🙄 Aina ketjuja näistä parista näyttelijästä. Ja en tiedä oisko sama ap, joka jauhoi Sharon Tatesta.
Mutta ehkä tää on uus jauhaja lyhyttukkaisista naisista. Haiskahtaa silti samalta ap:lta.