Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä pidennätte pinnaa ?

Vierailija
18.06.2006 |

Kiihdyn turhan helposti ja kirosanatkin lentävät (sakkokolikkopurkki perustettu) 7- ja 5-v. pojat nahistavat keskenään tai vetkuttelevat tai meluavat tms. 1-v. huutaa tai järjestää ohjelmaa (lähinnä lattiansiivousta) muuten vaan.

Sitten sitä itseänsä ihmettelee, että mistä tuokin jäkätys taas tuli ja tuokin sammakko loikkasi suusta !

HÄVETTÄÄ !

Mitä muuta tulee mieleen kuin 10:een laskeminen ?

MLL nettivinkkisivuillakin kävin jo...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen liki 40 v ja puolitutukin ihmettelevät, miksi minä olen niin kärsivällinen. Syynä on se, että olen kokenut elämässä niin paljon sellaista, että pinna on kasvanut. Toinen on se, että olen menettänyt toivoni: miksi minä hermostuisin, jos lapset kiistelevät? Ei se hermostuminen mitään auta.

Vierailija
2/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroon tosta tupakasta pitäs päästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin järjestelmälliseti tarkkailla itseäni, missä vaiheessa menee pinna niin kireälle että ei auta enää toi 10 laskeminen. Kun opin itseäni kuuntelemaan niin osasin jo sanoa kriittisessä kohdassa että nyt rauhoitu ja alussa lähdin pois huoneesta ilman että huusin lapsille (siinä vaiheessa kun pinna oli jo liian palanut 10 laskemista varten). Se riitti useein. Joskus hypin tasajalkaa kulman takana pari kertaa ja sitten tulin takaisin.

Opin myös miettimään ihan muuta siinä tilanteessa. En ole huutanut enää yli puoleen vuoteen kertaakaan!

Vierailija
4/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen siis monesti kriittisessä tilanteessa, että MITÄ HYÖTYÄ siitä on, että kiihdyn? Jos siitä on hyötyä, niin huudan kyllä. Mutta hyvin usein totean, että mikään ei kuitenkaan muutu, vaikka huutaisin. Ainoa seuraus on se, että vain oma verenpaineeni nousee. Eli hyötysuhde on sangen heikko.

Vierailija
5/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä on helppo syyttää: toruin sitä vielä muutama vuosi sitten lasten kuullen kiroilusta. Se taas on saanut mallin omalta alkoholisoituneelta isältään. En halua siirtää käytösmallia enää edelleen, vaikka voi olla, että vahinko on jo tapahtunut ...syyl...syyl..

Vierailija
6/6 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnolla ja säännöllisesti (ei verensokerinheittelyä).

Lepää.

Taputa itseäsi selkään.

Vaihda pillerimerkkiä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä