Onko yleistä/normaalia, että 12v rakentaa monta tuntia päivässä Legoilla ja joskus jopa leikkii niillä?
Mietin, onko lapsellinen ikäisekseen? Parempi tuo, kuin kaduilla luuhaaminen, mutta mietin rakentaako muut enää Legoilla ja joskus jopa ajelee rakentamillaan autoilla leikkiäkseen.
Kommentit (21)
On normaalia :) Jopa hyvä, että leikkii!
Autisti, Asperger?? Vähän kyl outo...
Mitä väliä sillä on onko se yleistä tai "normaalia"? Miettisit ennemmin onko se haitallista. No ei ole, päinvastoin.
Meillä mies rakentaa lasten Legoilla ihan omaksi huvikseen. Onkohan outoa? Meillä ei tuijoteta ruutuja koko valveillaoloaikaa.
Vaativat tekniikkalegot niin muutoin ihan ok.
Olen 36-vuotias poika ja rakentelen legoilla.
Lasten kuuluu leikkiä, eli ihan normisettii.
Ei ole normaalia, naisissa pitäisi jo juosta.
Monet aikuisetkin rakentelee legoilla.
Leikin itse tuon ikäisenä vielä joskus barbeilla ja poneilla, ihan normaalina pidin sitäkin... Vaikka samaan aikaan alkoikin jo meikit ja discot vähän kiinnostaa, niin kiva oli saada kotona leikkiäkin vielä.
Ja Legot ovat vieläpä kehittävää näpertämistä, eikä mitään yhtä pikkulapsimaista leikkiä kuin barbit ja ponit.
Ihan tavallinen kolmekymppinen insinöörinainen olen nykyään.
Hienoa. Onko hyvä myös koulussa? Ajattelin kun jaksaa keskittyä ja pitää rakentamisesta.
Meidän poika jätti jo 9-vuotiaana taakseen.
Hyvä juttu, täysin normaalia. Yläasteella valinnaisessa ohjelmoitiin legorobotteja, rohkaise myös niihin! <3
Erittäin positiivista, että tuon ikäinen lapsi tekee muutakin kuin istuu naama ruudussa kiinni tuntitolkulla!
Legoja on vaativiakin settejä ja niitä rakentelee aikuisetkin. Luovuutta ja taitoja mittaa taas se, mitä pystyy tekemään ilman ohjeita.
Omasta mielestäni legoilu on rentouttavaa ja hauskaa, rakentelen lasten kanssa joskus.
On ihan normaalia. Omastakin tuttavapiiristä löytyy yksi lego-innostunut 11v. Omani (myös 11) rakentaa vain harvakseltaan mutta leikkii muuten kyllä vielä.
On ainakin kehittävää. Itse siirryin jokseenkin suoraan legoista mopoihin, siitä moottoripyöriin siitä autoihin. Nykyisin olen hyväpalkkainen DI.
Ei ole normaalia, tuon ikäisenä minä imppasin jo kontaktiliimaa nuorisotalon roskiskatoksessa.
Ihan normaalia