Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro harvinainen harrastuksesi, ja muut peukuttaa jos harrastaa samaa!

Vierailija
20.12.2019 |

Tämä siis siksi, että monesti sitä luulee olevansa friikki kun ”ainoana” harrastaa jotain outoa. Tulee hyvä mieli jos joku muukin harrastaa samaa (ja on sopivasti outo myös). ;)
Aloitan ketjun itse eli harrastukseni: sotahistoria ja pistoaseet sodissa. N39

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhojen pelargonilajikkeiden ja pelargonien luonnonlajien kasvatus ja keräily

Vierailija
102/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legojen keräily

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baletti

Vierailija
104/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintubongaus! Amatööri-ornitologi ei ehkä ole niin harvinainen harrastus, mutta en ole vielä tähän mennessä tavannut kovin montaa ikäistäni lintupaikoilla. Partaisia konkareita senkin edestä :) Melkein kaikki harrastajat on kuitenkin tosi mukavia, vain jotkut alkavat latelemaan latinaa osoittaakseen tietämystään.

N20

Pelkkää bongausta, juokset pelkästään muiden löytämiä lintuja katsomaan? Bongaus ei ole lintuharrastuksen synonyymi vaan vain yksi sen muodoista. Jos haluat uskottavuutta joukossamme opettele ensin oikeat termit.

Vierailija
105/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää alapeukutukset ketjussa nyt sitten tarkoittavat? Ettei harrasta tätä kyseistä juttua, vai ettei pidä harrastuksesta? 🤔

Vierailija
106/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää alapeukutukset ketjussa nyt sitten tarkoittavat? Ettei harrasta tätä kyseistä juttua, vai ettei pidä harrastuksesta? 🤔

Niinpä, tämänhän piti mennä nin, että peukuttaa JOS harrastaa samaa!

Vierailija
107/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosten sovittelu. Se on siis vapaaehtoistyötä.

Vierailija
108/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, kun ymmärsin ensin niin, että alapeukuta jos et harrasta. Silloin näkisi suoraan, miten harvinainen harrastus on, jos on peukut esim. 4-46, niin neljä ihmistä viidestäkymmenestä harrastaa.

Mutta peukkumäärät vaihtelee niin paljon, että kaikki ei selvästikään ole alapeukuttaneet, mitä eivät harrasta. 

Vierailija
109/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtitiede, N42

Vierailija
110/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys. N39

Vierailija
111/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reivit. Siis "luvattomat" elektronisen musiikin bileet metsässä, vanhoissa varastohalleissa yms.

Vierailija
112/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reivit. Siis "luvattomat" elektronisen musiikin bileet metsässä, vanhoissa varastohalleissa yms.

Tulipas flashback ysäreiltä. Vieläkö essoissa?

Vierailija
113/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okkultismi ja kaikkien hämärien kirjojen keräily. Esim. Codex Seraphinianus, Voynich manuscript, Musta raamattu jne.

Tilasin juuri itselleni joululahjaksi Albert Hämäläisen kirjoittaman taikapsykologisen tutkimuksen nimeltä "Ihmisruumiin nesteet".

Mitä oudompaa, sen parempaa!

En ole ihan noin...perillä asioista, mutta sain kyllä osakseni ymmärtäväisiä tai kauhistuneita katseita kun yritin selittää, miten mielenkiintoista oli lukea minfon keskustelua puuhun itsensä köyttäneestä ja sinne kuolleesta miehestä. Puu kaadettiin ja asiaa tutkittiin, ja minfon asiantuntijat olivat innoissaan. Ruumiinnesteet olivat minuakin kiinostava aihe. En olisi itsestäni uskonut. Yliluonnolliset asiat kyllä kiehtovat, mutta olen myös pelokas niiden suhteen.

Täsmennän, ettei ne nesteet muuten siis kiinnostaneet, mutta se, mitä niistä pystyttiin päättelemään. Yleensä ihmisille ei kannata tosin kertoakaan, siitäkin jo saa oudon maineen kun ikämummeli katsoo kauhuleffoja. Hyviä kauhuleffoja, ovat vaan aika harvinaisia.  Olen etsinyt itsekin syytä sille ja ehkä se, että elämässä on ollut paljon tuskaa ja väkivaltaa, vaikuttaisi. En kestä mitään "onnellisia rakkauselokuvia". Ihan outo elämänalue. sori OT, tiedän.

Ai että kun saisin kaltaisesi ystävän! Itsekin tykkään kauhuleffoista ja olen samaa mieltä, että hyvät ovat harvassa. Mullakin on ollut elämässä aika rankkoja juttuja ja olen myös miettinyt tuota samaa, että ehkä jotenkin prosessoin niitä ns. "pelottavien" harrastusteni kautta. Lisäksi isäni oli hautausurakoitsija, joten ehkä se selittää jotakin ;)

Ruumiin nesteiden tasapainollahan on merkittävä rooli esim. antiikin ja keskiajan lääketieteessä, mikä on myös mielestäni äärimmäisen kiehtova aihe! Vasta viime aikoina olen alkanut tutkia nesteiden käyttöä ja merkitystä magian puolella - mutta siis en käytännössä, ihan vain aiheesta lukemalla. Yliluonnolliset jutut sinänsä ei pelota, mutta mielestäni en vielä ymmärrä okkultismia riittävästi harjoittaakseni sitä käytännössä. Turha ottaa mitään riskejä kyseisen asian suhteen.

T: tuo ensimmäinen outoilija

Vierailija
114/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen puutarhatonttuja.

Vierailija
115/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analoginen valokuvaus.

Kehitän ja vedostan kuvani itse pimiössä.

Vierailija
116/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitinrakennus.

Vierailija
117/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut vielä yhtään moottoripyöräilevää? T:mopomummo, 50v

Vierailija
118/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan kukkaa ja kesällä kerään sieniä.

Vierailija
119/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkailu ja purjehdus (oma vene) ikää 38 ja olen nainen. Tämä ihmetyttää monia.. en tiedä miksi?

Oletko kenties merirosvo?

Vierailija
120/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaniestehyppy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä