Kerro harvinainen harrastuksesi, ja muut peukuttaa jos harrastaa samaa!
Tämä siis siksi, että monesti sitä luulee olevansa friikki kun ”ainoana” harrastaa jotain outoa. Tulee hyvä mieli jos joku muukin harrastaa samaa (ja on sopivasti outo myös). ;)
Aloitan ketjun itse eli harrastukseni: sotahistoria ja pistoaseet sodissa. N39
Kommentit (219)
Mä kerään kaikkea (muiden mielestä) kummallista niinkuin vaikka sitruspusertimia. Lisäksi tykkään kalastaa, en metsästä mutta harrastan pistooliammuntaa. Huovutus on myös kiva harrastus. Ai niin sitten vielä soitan bassoa. Toki myös liikuntaa, ihan tavisliikuntaa, sählyä, koripalloa, pyöräilyä, kuntosalia ym. Naishenkilö 50 vee.
Vierailija kirjoitti:
Miekkailu ja purjehdus (oma vene) ikää 38 ja olen nainen. Tämä ihmetyttää monia.. en tiedä miksi?
Kumpaa tässä nyt pitäisi peukuttaa? Miekkailua vai purjehdusta? Vai oletko merirosvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miekkailu ja purjehdus (oma vene) ikää 38 ja olen nainen. Tämä ihmetyttää monia.. en tiedä miksi?
Kumpaa tässä nyt pitäisi peukuttaa? Miekkailua vai purjehdusta? Vai oletko merirosvo?
Repesin. Paras harrastus ikinä; harrastan perinteistä merirosvoilua. En siis tätä uutta konetuliase yms. Merirosvousta vaan klassista miekkalla ja pistoolilla tapahtuvaa. Suunitelmissa olisi kesälomalla lähteä merirosvolaivallani karibianmerelle harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Luen sanakirjoja. Siis en vaan etsi vieraskielistä vastinetta sanakirjasta vaan todellakin luen kokonaisia sivuja hakusanoineen ja niiden alta löytyvät esimerkit ja muut tiedot. Olen aikamoinen kielifriikki :D
Minä harrastin tätä lapsena, tiedonjanoni oli kyltymätön jo lapsena. Muutenkin luen mieluummin oikeita kirjoja, koska keskittyminen herpaantuu minulla helposti varsinkin netistä luettaessa. Tekisi mieli ostaa jostain divarista sellainen tietosanakirjasarja, niitäkin luin tohkeissani lapsuudessani.
Vierailija kirjoitti:
Soitinrakennus.
Tästä olen itsekin haaveillut. Isoisäni rakensi viuluja. Itseäni kiinnostaisi sähkökitarat, vaan ei ole oikein tiloja. Olenkin tyytynyt lähinnä omien kitaroitteni pienimuotoiseen säätämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Okkultismi ja kaikkien hämärien kirjojen keräily. Esim. Codex Seraphinianus, Voynich manuscript, Musta raamattu jne.
Tilasin juuri itselleni joululahjaksi Albert Hämäläisen kirjoittaman taikapsykologisen tutkimuksen nimeltä "Ihmisruumiin nesteet".
Mitä oudompaa, sen parempaa!
Kiinnostuin näistä aiheista jo lapsena. Ukillani oli ne ilmeisesti Valittujen palojen julkaisemat Tiedon rajamailla ja Mysteerien maailma kirjat, luin niitä lapsuudessa suurella mielenkiinnolla. Edelleenkin kiinnostaa okkultismi ja muut salatut ja "yliluonnolliset" asiat, ikää on nyt 38 vuotta. Näihin asioihin mieluiten perehtyy oikeiden kirjojen välityksellä.
Harrastan viskejä. Lähinnä skottilaisia single maltteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin. Paras harrastus ikinä; harrastan perinteistä merirosvoilua. En siis tätä uutta konetuliase yms. Merirosvousta vaan klassista miekkalla ja pistoolilla tapahtuvaa. Suunitelmissa olisi kesälomalla lähteä merirosvolaivallani karibianmerelle harrastamaan.
Minulla on kolmimastokuunari. Haluaisin myös lähteä karibianmerelle merirosvoilemaan mutta en ole saanut miehistöä. Mistä niitä saisi? Näillä näkymin olen yksin lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Reivit. Siis "luvattomat" elektronisen musiikin bileet metsässä, vanhoissa varastohalleissa yms.
Miksi noihin edes pitäisi olla jokin lupa? Tiedän, olemme Suomessa ja täällä kyllä osataan byrokratia ja kiellot varmuuden vuoksi.
Opettelen tekoälyyn liittyvää koodausta Python-kielellä. Ihan mielenkiinnosta aiheeseen.
Olen siis Mensan jäsen, DI ja tavalliset harrastukset eikä työ ei tuota haasteita älylleni. Pakko jollain tapaa päästä haastamaan aivojani.
Vierailija kirjoitti:
Opettelen tekoälyyn liittyvää koodausta Python-kielellä. Ihan mielenkiinnosta aiheeseen.
Olen siis Mensan jäsen, DI ja tavalliset harrastukset eikä työ ei tuota haasteita älylleni. Pakko jollain tapaa päästä haastamaan aivojani.
Miksi just Pythonilla? Mikset anna tekoälyn kehittää itse itseään?
Kiinalainen ruonous ( kiinaksi )
Kerään kynsilakkoja. Maailmalla on enemmänkin oikein hc keräilijöitä, mutta Suomessa en ole moneen törmännyt.