Kerro harvinainen harrastuksesi, ja muut peukuttaa jos harrastaa samaa!
Tämä siis siksi, että monesti sitä luulee olevansa friikki kun ”ainoana” harrastaa jotain outoa. Tulee hyvä mieli jos joku muukin harrastaa samaa (ja on sopivasti outo myös). ;)
Aloitan ketjun itse eli harrastukseni: sotahistoria ja pistoaseet sodissa. N39
Kommentit (219)
Lehtien leikkeleminen poimien sanoja ja lauseita mitä liimaan paperille sisustukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reivit. Siis "luvattomat" elektronisen musiikin bileet metsässä, vanhoissa varastohalleissa yms.
Tulipas flashback ysäreiltä. Vieläkö essoissa?
Silloin tällöin :D Joskus hapoissa! Useimmiten kuitenkin ihan selvinpäin, olen kuskina meinaan yleensä. Pari kertaa vuodessa itsekin kuosaan ja joku muu ajaa.
Monipuolinen liikunta. Ei siis pelkkä ylsi laji jonka nimeen vannotaan ja jota pidetään ylivertaisena muihin liikuntamuotoihin verrattuna vaan eri lajeja viikoittain ja mielellään kokeilen myös uusia. Toki mukana on välillä myös nämä salitreenit ja lenkit mutta en harrasta vain yhtä lajia kuten esimerkiksi fitnessfanaatikot. Esimerkki viiko:
Ma: uinti
Ti: aikuisten akrobatia
Ke: kuntonyrkkeily
To: hiihto
Pe: lepo
La: salitreeni
Su: pitkä juoksulenkki
Omassa lähipiirissäni tuntuu kaikilla olevan se yksi laji ja muutama tuntuu selvästi ajattelevan että minä en harrasta mitään kun en keskity yhteen lajiin vaan haluan kehittää kuntoani monipuolisesti eri lajeilla.
Olen harrastanut sellaista, että olen laskenut, milloin joku olisi tai olisi ollut päivälleen samanikäinen kuin joku kuollut oli kuollessaan. Sitten myös sellaista, että milloin syntyneenä joku kuollut olisi ollut kuollessaan päivälleen samanikäinen kuin joku toinen kuollut.
Vaatteiden /asusteiden valmistaminen buhurttia harrastavalle aikuiselle pojalle.
Voimanosto.
Juu ei ole superharvinaista, mutta aika vähän naisia tuolla saleilla oikeasti treenaa voimanostoa.
Aina kun haluan kokea itseni viisaaksi, luen täältä muutaman aloituksen....
Vierailija kirjoitti:
Voimanosto.
Juu ei ole superharvinaista, mutta aika vähän naisia tuolla saleilla oikeasti treenaa voimanostoa.
Kaveri on parikertainen suomenmestari.
Pokemon TCG, livenä:)
(Ei siis se puhelinpeli:D)
urban exploring, eli hylättyjen paikkojen tutkiminen. N35
Olen ollut ns. rikosharrastaja yli 20 vuotta. Tänä aikana olen kertonut harrastuksestani vain muutamalle ihmiselle. Osittain turvallisuussyistä ja osittain siksi, että koen asian sen verran henkilökohtaiseksi etten halua puhua siitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos laitettaisiin vain yksi harrastus/ postaus jos tarkoitus on kerran peukuttaa? Sotahistoria itsellänikin, muttei pistoaseet sodissa.
Joo hyvä tarkennus.
Mutta ilahduttavaa että sotahistoriasta kiinnostuneita palstalla useampikin! :)
Ap
Mä ainakin huvikseni peukutin kaikkia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Kauppalappujen keräys.
Eli jos näen vaikka kaupan kärryssä jonkun vanhan kauppalapun, otan talteen ja kuvaan sen faceryhmään jossa ihmiset sitten pohtivat millainen ihminen kirjoitti lapun ja mitähän joku suttu tarkottaa jne.🧐
Iso alapeukku sulle ja kaltaisillesi kyylille.
Ruonlaitto. Tuntuu että se on monelle pakollinen paha ja erityisen harvinaista harrastuksena. Olen käynyt siis erilaisilla ruoanlaittokursseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppalappujen keräys.
Eli jos näen vaikka kaupan kärryssä jonkun vanhan kauppalapun, otan talteen ja kuvaan sen faceryhmään jossa ihmiset sitten pohtivat millainen ihminen kirjoitti lapun ja mitähän joku suttu tarkottaa jne.🧐
Iso alapeukku sulle ja kaltaisillesi kyylille.
Iso yläpeukku peppuun sulle ja kaikille muillekin kireille puutteen alaisille
Vierailija kirjoitti:
Olen mukana Lions-toiminnassa. Ei kovin harvinaista sinänä, mutta melko harvinaista 40-vuotiaana
Mä ajattelin, että mulla ei ole mitään eksoottista harrastusta, mutta tämän viestin luettuna ymmärsin, että tästä näkökulmasta voi olla. Olen 40-vuotias rotari.
Hyper-realististen kuvien piirtäminen mustekynällä (taidealalla muutenkin työskentelevä)