Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro harvinainen harrastuksesi, ja muut peukuttaa jos harrastaa samaa!

Vierailija
20.12.2019 |

Tämä siis siksi, että monesti sitä luulee olevansa friikki kun ”ainoana” harrastaa jotain outoa. Tulee hyvä mieli jos joku muukin harrastaa samaa (ja on sopivasti outo myös). ;)
Aloitan ketjun itse eli harrastukseni: sotahistoria ja pistoaseet sodissa. N39

Kommentit (219)

Vierailija
121/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyper-realististen kuvien piirtäminen mustekynällä (taidealalla muutenkin työskentelevä)

Vierailija
122/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien leikkeleminen poimien sanoja ja lauseita mitä liimaan paperille sisustukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reivit. Siis "luvattomat" elektronisen musiikin bileet metsässä, vanhoissa varastohalleissa yms.

Tulipas flashback ysäreiltä. Vieläkö essoissa?

Silloin tällöin :D Joskus hapoissa! Useimmiten kuitenkin ihan selvinpäin, olen kuskina meinaan yleensä. Pari kertaa vuodessa itsekin kuosaan ja joku muu ajaa.

Vierailija
124/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen liikunta. Ei siis pelkkä ylsi laji jonka nimeen vannotaan ja jota pidetään ylivertaisena muihin liikuntamuotoihin verrattuna vaan eri lajeja viikoittain ja mielellään kokeilen myös uusia. Toki mukana on välillä myös nämä salitreenit ja lenkit mutta en harrasta vain yhtä lajia kuten esimerkiksi fitnessfanaatikot. Esimerkki viiko:

Ma: uinti

Ti: aikuisten akrobatia

Ke: kuntonyrkkeily

To: hiihto

Pe: lepo

La: salitreeni

Su: pitkä juoksulenkki

Omassa lähipiirissäni tuntuu kaikilla olevan se yksi laji ja muutama tuntuu selvästi ajattelevan että minä en harrasta mitään kun en keskity yhteen lajiin vaan haluan kehittää kuntoani monipuolisesti eri lajeilla.

Vierailija
125/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut sellaista, että olen laskenut, milloin joku olisi tai olisi ollut päivälleen samanikäinen kuin joku kuollut oli kuollessaan. Sitten myös sellaista, että milloin syntyneenä joku kuollut olisi ollut kuollessaan päivälleen samanikäinen kuin joku toinen kuollut.

Vierailija
126/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junavideoiden katsominen.

Vierailija
127/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden /asusteiden valmistaminen buhurttia harrastavalle aikuiselle pojalle.

Vierailija
128/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimanosto.

Juu ei ole superharvinaista, mutta aika vähän naisia tuolla saleilla oikeasti treenaa voimanostoa.

Vierailija
129/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun haluan kokea itseni viisaaksi, luen täältä muutaman aloituksen....

Vierailija
130/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimanosto.

Juu ei ole superharvinaista, mutta aika vähän naisia tuolla saleilla oikeasti treenaa voimanostoa.

Kaveri on parikertainen suomenmestari.

Vierailija
131/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon TCG, livenä:)

(Ei siis se puhelinpeli:D)

Vierailija
132/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

urban exploring, eli hylättyjen paikkojen tutkiminen. N35

Vierailija
133/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkopillien keräily.

Vierailija
134/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ns. rikosharrastaja yli 20 vuotta. Tänä aikana olen kertonut harrastuksestani vain muutamalle ihmiselle. Osittain turvallisuussyistä ja osittain siksi, että koen asian sen verran henkilökohtaiseksi etten halua puhua siitä kaikille.

Vierailija
135/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos laitettaisiin vain yksi harrastus/ postaus jos tarkoitus on kerran peukuttaa? Sotahistoria itsellänikin, muttei pistoaseet sodissa.

Joo hyvä tarkennus.

Mutta ilahduttavaa että sotahistoriasta kiinnostuneita palstalla useampikin! :)

Ap

Mä ainakin huvikseni peukutin kaikkia viestejä.

Vierailija
136/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppalappujen keräys.

Eli jos näen vaikka kaupan kärryssä jonkun vanhan kauppalapun, otan talteen ja kuvaan sen faceryhmään jossa ihmiset sitten pohtivat millainen ihminen kirjoitti lapun ja mitähän joku suttu tarkottaa jne.🧐

Iso alapeukku sulle ja kaltaisillesi kyylille.

Vierailija
137/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni peukuttaminen

Vierailija
138/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruonlaitto. Tuntuu että se on monelle pakollinen paha ja erityisen harvinaista harrastuksena. Olen käynyt siis erilaisilla ruoanlaittokursseilla. 

Vierailija
139/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppalappujen keräys.

Eli jos näen vaikka kaupan kärryssä jonkun vanhan kauppalapun, otan talteen ja kuvaan sen faceryhmään jossa ihmiset sitten pohtivat millainen ihminen kirjoitti lapun ja mitähän joku suttu tarkottaa jne.🧐

Iso alapeukku sulle ja kaltaisillesi kyylille.

Iso yläpeukku peppuun sulle ja kaikille muillekin kireille puutteen alaisille

Vierailija
140/219 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mukana Lions-toiminnassa. Ei kovin harvinaista sinänä, mutta melko harvinaista 40-vuotiaana

Mä ajattelin, että mulla ei ole mitään eksoottista harrastusta, mutta tämän viestin luettuna ymmärsin, että tästä näkökulmasta voi olla. Olen 40-vuotias rotari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi