Kerro harvinainen harrastuksesi, ja muut peukuttaa jos harrastaa samaa!
Tämä siis siksi, että monesti sitä luulee olevansa friikki kun ”ainoana” harrastaa jotain outoa. Tulee hyvä mieli jos joku muukin harrastaa samaa (ja on sopivasti outo myös). ;)
Aloitan ketjun itse eli harrastukseni: sotahistoria ja pistoaseet sodissa. N39
Kommentit (219)
Kalenterien askartelu ja duunaus
Henri on von Blavatskyn suvun
Hienostunutta haaraa, vuosimallia '61, ja harrastuksensa
Olivat hevospoolo ja okkultismi. Pyydän saada
Pisteenne ja mahdolliset aplodinne, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postcrossing eli kansainvälinen postikorttien lähettely.
Mä harrastin tota ennen, ja edelleen pidän sitä aivan ihanana harrastuksena. Nyt ei vaan oo jotenkin jaksanut. Ehkä joskus taas?
Mä niin tykkään ihmisistä, joilla ylipäätään on jokin harrastus, intohimo. Se on niin mielenkiintoista. Ja jos se harrastus on vielä joku vähän epätavallisempi, aina vaan parempi! Harmittaa ihan kun ihmiset ei näistä niin helposti kerro. Yleensä kun kysyy joltakin harrastuksista niin ladellaan ne kaikkein tavallisimmat ja ennalta-arvattamimmat, plaah, joista ei jaksa keskustella.
Veljen teiniaikojen ystävä oli sellainen, että kokeili ja innostui monista asioista, opetteli vähintään alkeet kai. Hän on kyllä siltä osin mielenkiintoinen ihminen, ja kun vielä aika suulas tapaus, välillä kuulee aikamoisia juttuja. Harrastuksia oli ainakin paintball, jousiammunta, korttitemput, kirveenheitto, trampoliinihypyt, miekkailu, roolipelit, figuurimaalaus.
BJD-nuket. Googlatkaa, jos ette ole kuulleet, mistään seksinukeista ei ole kyse, vaikka joku blowjob-nukke tuosta tulee mieleen.
Lintubongaus! Amatööri-ornitologi ei ehkä ole niin harvinainen harrastus, mutta en ole vielä tähän mennessä tavannut kovin montaa ikäistäni lintupaikoilla. Partaisia konkareita senkin edestä :) Melkein kaikki harrastajat on kuitenkin tosi mukavia, vain jotkut alkavat latelemaan latinaa osoittaakseen tietämystään.
N20
Tähtivalokuvaus, kuvaan galakseja ja sumuja eikä mitään linnunrataa laajakulmalla.
Soitan tinapillejä ja low whistleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkekotien rakentelu ja sisutaminen
En harrasta, mutta haaveilen tästä!
Mä harrastan nukkekotien rakentelua,mutta teen niitä pikku pahvilaatikoihin! Eli kaikki pienehköt pahvilaatikot käy. Sitten kivoja papereita kirjakaupasta tms askarteluosastoilta tapeteiksi. Lehtien kivoista pikkukuvista saa taidetta,tauluja tai erikoisia tapetteja.
Huonekaluja teen kaikesta muovikrääsästä mitä tulee.esim kindermunien kuorista ja tuliikkulaatikoista jne. Nukkeina on oikeita nukkektinukkeja,keijukaisia,niitä minilelujen nukkeja ja niitä kinderkrääsiä sa tuunattua. Valoja olen nyt koettanut keksiä pikku led-ketjuista,valaisimet teen askarteluhelmistä.
Suosittelen,ihan kivaa puuhaa.
Mulla on jo nelokerroksinen asunto ja ilmeisesti laajennusosa alkaa rakentua,kunhan "arkkitehti" ehtii suunnotella.
Suosittelen!
Ps instagramin sisustussivut!
Escape-roomit, olen hulluna pakopeleihin. Pelaisin enemmän jos olisi useammin peliseuraa.
Harrastan geokätköilyä. Tämä on intohimolajini. Olisin koko ajan etsimässä näitä jos voisin ja silloin kun en voi etsiä, suunnittelen niiden etsimistä ja ratkon siihen liittyviä mysteeritehtäviä. Laji, johon helposti hurahtaa.
Sprinttisuunnistus. Vauhdikasta menoa!
Nuoruudenharrastus paini herätti usein ihmettelyä (olen nainen).