Haluan pilata erään ihmisen joulun
Ja koko elämän, mutta alotetaan nyt tästä joulusta.
Mulla on keino tehdä se, enkä epäröi käyttää sitä. Kannattiko loukata? Voi sattua itseenkin.
Kommentit (106)
Kuule ihan sama juttu täällä! Antaa tulla vinkkejä.
No ei oo kyse äidistä. Enkä mä ole äitihullu. Mun äiti on kuollu ajat sitte ja oon ihan fine sen asian kanssa. Tän toisen jutun kanssa sen sijaan en oo...😢
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei oo kyse äidistä. Enkä mä ole äitihullu. Mun äiti on kuollu ajat sitte ja oon ihan fine sen asian kanssa. Tän toisen jutun kanssa sen sijaan en oo...😢
Ap
Mutta hullu kuitenkin jos tuollaisia miettii.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siinä tapauksessa olet muuten vaan idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
Ap
Saatko hyvää mieltä siitä, että sinulta kysellään lisätietoja asiasta, ja voit vastailla epämääräisesti tai "en mä oikein voi kertoa"?
Oman elämäsi sä vain tollasella pilaat kun menneitä vatvot ja kostelet. Parasta unohtaa toistaa loukkaukset ja väärinteot ja keskittyä tekemään omasta elämästä mielekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Yks ihminen vedätti mua. Käytti hyväkseen, sit heitti kaikki mun naamalle. Ei selityksiä. Ei edes anteeksipyyntöä. Pelkästään, että hei, elämä jatkuu...😢
Ap
No, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.
Ensinnäkin
Muuta itsesi ensin. Todennäköisesti kohtaat samaa kohtelua jatkossa koska jostain syystä hyväksyit huonon käytöksen itseäsi kohtaan. Haitko hyväksyntää?
Toisekseen
Ilkeät ihmiset ovat yleensä heikko itsetuntoisia.
On parempikin ettet ole semmoisen kanssa tekemisissä.
Jep. Vähän sama fiilis. Tiedän, että hänen joulunsa on pilalla, koska hän luulee, että olen maisemissa. XDXD TROLOLOLLOLO
Mun elämä loppuun tän takia. Niin isosta jutusta oli kyse. Mutta ennen ku se loppuu ni aion tehdä siirtoni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
Ap
Anna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.
Kaikki energia jota tuhlaat sen ihmisen ajatteluun, haittaa vain itseäsi. Älä anna sille enää valtaa itsesi yli vaan unohda tyyppi kylmästi. Kosto ei ole koskaan sen arvoista että alentaa itsensä. Olet arvokkaampi vaikkei siltä nyt tunnukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
ApAnna olla. Onhan tässä sullakin kasvamisen paikka, kun olet suostunut hyväksikäytettäväksi. Voit mielessäsi tehdä kostoretken, mutta älä tee sitä oikeasti. Katkaise välit siihen toiseen, sure ja sitten menet eteenpäin.
Miten voi olla oma vika jos joutuu hyväksikäytetyksi? Eiköhän se ole aina hyväksikäyttäjän vika, eikä suinkaan aina ennakoitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros nyt ensin miksi?
ApNo, elämä jatkuu. Helpoimmalla pääset kun suuntaat katseen eteenpäin, unohdat sen ihmisen ja jatkat elämääsi.
Että mua voi kohdella kuinka vaan ilman seurauksia? Okei.
Ap
Sinut tunnistaa heti, äitihullu. 👎