Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varmaan Suomessa ainoa ihminen joka

Vierailija
20.12.2019 |

Ei ole nuorena saanut töitä edes taksvärkkipäiviksi eikä kesätöitä. Ja koko elämän olen ollut syrjäytynyt.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset saanut taksvärkki- ja kesätöitä?

Vierailija
2/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöt jaetaan suhteilla. Yleensä he ovat vakityöntekijöiden sukulaisia. He saavat tietysti etulyöntiaseman oikeita töitä hakiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Ammattivalittaja tuli taas säälimään itseään. Nyyh.

Vierailija
4/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo. 10 sairautta ja toinen jalka on lyhyempi, tiedetään.

Vierailija
5/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset saanut taksvärkki- ja kesätöitä?

En tiedä. Kyllä minä niitä ahkerasti hain ja silloin olin niin terve että töihin olisin pystynyt.

Vierailija
6/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuitko pienellä paikkakunnalla? Paikat ehkä menivät suhteilla, kuten joku kirjoittikin.

Vierailija
7/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole. Sinullahan on kattokin pään päällä, toisin kuin Suomen tuhansilla kodittomilla.

Vierailija
8/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saanut nuorena kesätöitä sairauksieni takia. Myös aikuisena työllistymiseni on ollut haastavaa, huolimatta useista tutkinnoista. Siksi työskentelen kotona yrittäjänä, ihmisten ei tarvitse suotta häiriintyä vammaisuudestani.

Vierailija
9/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kerran kesätöissä.

Koen kohtaloni samanlaiseksi. Sain kesätöissä minimipalkkaa. Suhteista työtä tekevät saivat maksimipalkkaa ja raskaudeltaan tasapainoista työtä. Minä sain raskaudeltaan raskaimmat ja tasapainottomat työt. En koskaan ole niiden töiden aikoina valittanut mitään, olen kunnianhimoinen. Minua ärsytti kaverit jotka olivat samassa tilassa ja marginaalin paremmassa työssä töiden aikoina, valittamassa painosta.

Suomessa ei ole kestävyyttä, suomessa on egoa.

Vierailija
10/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuitko pienellä paikkakunnalla? Paikat ehkä menivät suhteilla, kuten joku kirjoittikin.

Asuin, mutta 18v muutin n 25000 asukkaan kaupunkiin enkä sieltäkään töitä löytänyt.

Vierailija
11/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, eikö me epäonnistujat saada tulla mihinkään purkamaan sydäntämme?? Mä oon epäonnistunut kaikilla elämän osa-alueilla ja tuntuu aivan kamalalta kun on kelpaamaton kaikille ja kaikkialle. Kun on jo lapsuudessa joutunut tälle tielle, niin tästä kierteestä on vaikea päästä pois, ainakaan ilman apua. Mutta valittaa ei saisi... Pitäisi vissiin kaikessa hiljaisuudessa hoidella itsensä pois päiviltä, niin ketään ei häiritse.

T: toinen epäonnistunut valittaja n37

Vierailija
12/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taksvärkkipäivinä sellainen käytäntö, etteä jos ei itse saanut työpaikkaa, se järjestettiin koulun puolesta. Olin kerran esimerkiksi pesemässä erään opettajan asuintalon hissin seiniä. Kesätöitä taas sain vasta yliopistossa opiskellessani 20-vuotiaana.

Vierailija
13/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, eikö me epäonnistujat saada tulla mihinkään purkamaan sydäntämme?? Mä oon epäonnistunut kaikilla elämän osa-alueilla ja tuntuu aivan kamalalta kun on kelpaamaton kaikille ja kaikkialle. Kun on jo lapsuudessa joutunut tälle tielle, niin tästä kierteestä on vaikea päästä pois, ainakaan ilman apua. Mutta valittaa ei saisi... Pitäisi vissiin kaikessa hiljaisuudessa hoidella itsensä pois päiviltä, niin ketään ei häiritse.

Mutta tuskin teet tänne kymmenen märisevää aloitusta per päivä? Siksi ihmiset vastaavat ilkeästi ammattivalittajalle, kun se ulina on loputonta. Ja tässäkin tapauksessa on kyseessä 30 vuoden takaiset tapahtumat.

Vierailija
14/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuskin teet tänne kymmenen märisevää aloitusta per päivä? Siksi ihmiset vastaavat ilkeästi ammattivalittajalle, kun se ulina on loputonta. Ja tässäkin tapauksessa on kyseessä 30 vuoden takaiset tapahtumat.

Anteeksi vaan mutta mulla ei ole elämää. Nykyään kun sairauksien takia olen melkein aina kotona. ap

Vierailija
15/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en saanut nuorena kesätöitä sairauksieni takia. Myös aikuisena työllistymiseni on ollut haastavaa, huolimatta useista tutkinnoista. Siksi työskentelen kotona yrittäjänä, ihmisten ei tarvitse suotta häiriintyä vammaisuudestani.

Tämä on hyvä idea myös vähemmän vammaisille jos vain löytää kannattavaa liiketoimintaa.

Vierailija
16/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. 10 sairautta ja toinen jalka on lyhyempi, tiedetään.

Onnekkaammilla toinen jalka on pidempi. Minä kuulun onnekseni tähän ryhmään.

Vierailija
17/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkinn on jo pian pidempi.

Kuin molemmat jalat yhteensä.

......

❄ 🌟

🎄🎄

🎅🎄🎄

🎄🎄🎄🎄

🎄🎄

🎄🎅🎄

🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄

🎅🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎅

Vierailija
18/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä idea myös vähemmän vammaisille jos vain löytää kannattavaa liiketoimintaa.

Mä juuri mietin, miten määritellään vammainen? Alle 16v äitini sai minusta ylintä vammaistukea. Itse en ole koskaan saanut vammaistukea. ap

Vierailija
19/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkinn on jo pian pidempi.

Kuin molemmat jalat yhteensä.

......

❄ 🌟

🎄🎄

🎅🎄🎄

🎄🎄🎄🎄

🎄🎄

🎄🎅🎄

🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄

🎅🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄🎄

🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎅

Siis mikä ihme mun jalkavammassani huvittaa? ap

Vierailija
20/22 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ikinä ollut kesätöissä enkä taksvärkissä. Ensimmäinen työpaikka minulla oli kun olin täyttänyt jo 20v. Pari tuntia viikossa kävin tekemässä kotisiivousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi