Mieheni virtsa haisee vahvalta
En ole siis mikään pervo virtsaimppari, vaan mies kun ollut vessassa hädällä ja minulla on myös heti perään hätä, niin huomaan vessaan tullessani erittäin kitkerän virtsan lemahduksen. Voiko kyse olla jostain sairaudesta?
Kommentit (15)
Sinulla on vahva, miehinen mies. Testosteroni siinä virtsassa tuoksuu. Esi-isämme merkkailivat sillä reviirinsä, kuten monet eläimet edelleen tekevät. Mene heti antautumaan siitä uroksellesi, ennen kuin muut naaraat tulevat oveanne koputtelemaan tuoksun houkuttamina.
Oliko leikkinne nimi golden shower.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö lääkkeitä?
Verenpainelääkkeitä ja Somacia vatsavaivoihin.
Kenen vaan pissa haisee pahalta , jos ei juo riittävästi.
Joson vähähiilihydraatittomalla ruokavaliolla (= karppi), niin ketoosin takia sekä hngitys että virtsa tuoksuvat voimakkasati.
Hän juo liian vähän. Toinen selitys on, että miehesi roiskii lattialle ja haju tulee siitä. Olen ollut siivoojana ja niin päiväkodin poikien vessassa kuin työpaikoilla miesten vessoissa pissataan lattialle ja pöntön reunoille. Haju on aika tuhti.
Myös minun kollini virtsa haisee voimakkaasti. Vaihdoin toiseen kissanhiekkaan ja ongelma ratkesi.
Vaimon opiskeluaikaan paikallinen baari oli toinen olohuoneemme.
Kunnon densojen jäljiltä baarin vessa haisi tosi kitkerälle.
En tiedä, johtuiko se alkoholin hajoamistuotteista vai tenttu-ukkojen Lasolin juomisesta.
Liian vähäinen nesteen saanti. Nesteytä se ukko vedellä (alkoholi kuivattaa vaan entisestään). Mun hyväksi havaittu keino vettäkarttavalle urokselle on tiivistemehu. Huijaa se juomaan laihaa mehua, jotta saa nestettä muttei liikaa sokereita (sokerittomat on niin pahoja ettei uponnut tämä taktiikka mun kolliin).
Jospa juonut nesteitä liian vähän ja virtsa sen takia vahvaa.