Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Squirttasin ensimmäistä kertaa!

Squirtle
20.12.2019 |

Todella erikoinen kokemus. Ei ole ikinä ennen tapahtunut missään tilanteessa, vaikka sama mieskin ollut jo seitsemän vuotta. Luulin tämän olevan joku myytti tai että on vaan pissaa. Selkeästi ei siis ollut pissaamisesta kyse. Aivan väritöntä ja hajutonta nestettä pukautui kovan orgasmin yhteydessä.

Nyt mietin, että onko kuinka yleistä ja onko jotakin vinkkejä miten saada tämä onnistumaan uudelleen? :)

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Mistä näitä ääliöitä riittää?

Vierailija
62/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskokaa nyt että virtsaa se on

tuollainen määrä jotain muuta nestettä näkyisi helposti esim magneettikuvissa, vaan kun ei sitä näy

virtsaa on, mutta squirttaaminen on silti kiva ilmiö

Näkyykös niissä sun magneettikuvissa miehen sperma lojumassa jossain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joku on nostanut kusiketjun.

Vierailija
64/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu olevan suurempi merkitys sillä, mitä nestettä tulee....kuin sillä että sellaista sattuu vain ja ainoastaan siilloin, kun joku saa seksin tuntumaan tähtitaivaallisen hyvälle. Ruiskiihan miehetkin nesteensä milloin minnekin ja mitä lie siinäkin on joukossa, samasta reiästähän sekin tulee muun nesteen kanssa. En tiedä itsekään, mitä on tapahtunut niinä muutaman kertana, kun pikkuisen suihkuaa tai vähän lirahtaa orgamsin aikana, hyvältä se on tuntunut. Onneksi kumppania se on enimmäkseen myös kiihottanut, eikä ole siinä alkanut tivaaman 'kusinko tyhmänä alleni' :)

Vierailija
65/91 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynyt pari kertaa.  Ekan kerran tuli vähän, mut silti niin, että sänky oli märkä. Toisella kertaa tuli voimalla ja lensi suihkun lailla lattialle saakka, määräkin suurempi. Ei haise pissalle, vaan hajutonta. Pelkästä sormetuksesta tuli toka, ensimmäinen normaali seksistä. 

Vierailija
66/91 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tämä pissajankuttaja. Kyllä kai ihmiset nenällään osaavat haistaa virtsan katkun? Squirtti ei haise paljon millekään. Sitä ei myöskään tule desikaupalla, jo 5-10 ml riittää kastamaan sängyn mutta ei varmaan niissä vaatimissanne kuvauksissanne näy. Squirttaus on ihanaa, sen jälkeen mies tuntuu tosi rakkaalta, kun hän on sen minulle työstänyt. Huippukokemus.

Vierailija
67/91 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin tämän ekaa kertaa viikko sitten Wildclubin eroortisessa illassa hierojan sormien kautta. Ymmärrän nyt miksi tämä hieroja on niin suosittu. 

Vierailija
68/91 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se neste maistukaan millekään kuten virtsa. Monesti suuhun saanut sitä.

Vierailija
69/91 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko orgasmi voimakkaampi kuin squirtaatte?

Vierailija
70/91 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen squirtannut joskus, ja se oli ikäänkuin lämmin läikähdys kesken rajun panon. Muistaakseni sain silloin  jo aiemmin orgasmin joten squirttaaminen ei klitorisorkkuun vaikuttanut. Luulen että raju paneminen g-pisteeseen nimenomaan aiheutti sen. 

Kokemuksena kiva, mutta ei erityinen, enkä squirttaa esim masturboidessa siis ikinä. 

Vierailija
71/91 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut ja en välitä siitä. Mies oli kyllä innoissaan. Mutta mun tunne oli lähinnä blah ja stressasin sitä sotkun määrää piti vaihtaa kaikki petivaatteet. Ja ei se pissaa kuulemma ole, mutta en ole niin varma. Eihän se tuore pissakaan miltään haise ja jos on juonut reippaalla otteella, voi olla melkein väritöntä. Ja sitäpaitsi sain sen just nimenomaan virtsaputken päätä stimuloimalla. Mutta tiedä sitten. Itse nautin paljon enemmän oikeasta naisen ejakulaatiosta. Sillon nestettä tulee vaan vähän, ehkä pari ruokalusikallista max, ja se tulee niistä rauhasista joiden nimeä en nyt muista. Se neste on paksua ja valkoista, tuoksu täysin omansa mutta musta ja miehestä varsin miellyttävä, melkein kukkainen. Sitä rakastan ja sitä kehotan kokeilemaan. Paras tunne ikinä. 

Vierailija
72/91 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen vain tuon kokenut. Olin päällä ja sain mahtavan orkun. Sellaisen oikein räjähtävän. Ei sitä nestettä paljoa tullut. Tosiaan oli hajutonta ja väritöntä. Pissa haisee pissalta ja on haalean kellertävää.

Vierailija
73/91 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy sanoa, että se on paras kiitos ja kunnianosoitus rakastajantaidoistani. Suu voi valehdella, Skenen rauhanen ei!

M 39

Vierailija
74/91 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä mielenkiintoinen homma. Haluaisin kyllä kokea

Vierailija
75/91 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kerran saanut todistaa, kun vaimo lauetessaan meni aivan märäksi. Oli hurjan tuntuista ja kuuloista, kun pillu lotisi hetken äänekkäästi naidassani häntä.

Ajattelin, että häneltä lirahti pissiä, mutta se oli täysin hajutonta ja väritöntä eikä niin "ohutta", kuin virtsa. 

Ei sitä tosiaankaan desikaupalla tullut, mutta kuitenkin sen verran, että lakanassa oli kämmenen kokoinen märkä läntti.

Ja vaimo oli kyllä jotenkin erityisen voipunut sen jälkeen.

Oliko se sitten squirttaus, mene ja tiedä.

M57

Vierailija
76/91 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhden kerran saanut todistaa, kun vaimo lauetessaan meni aivan märäksi. Oli hurjan tuntuista ja kuuloista, kun pillu lotisi hetken äänekkäästi naidassani häntä.

Ajattelin, että häneltä lirahti pissiä, mutta se oli täysin hajutonta ja väritöntä eikä niin "ohutta", kuin virtsa. 

Ei sitä tosiaankaan desikaupalla tullut, mutta kuitenkin sen verran, että lakanassa oli kämmenen kokoinen märkä läntti.

Teen noin joka kerta, lähes. Ja just kämmenen kokoinen läntti. ja mies ihan märkä. Valitettavasti se paneminen sitten on sitä ja tuota, litimärkään pildeen. Argh. en tiedä miten vois estää!

Vierailija
77/91 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen noin joka kerta, lähes. Ja just kämmenen kokoinen läntti. ja mies ihan märkä. Valitettavasti se paneminen sitten on sitä ja tuota, litimärkään pildeen. Argh. en tiedä miten vois estää!

Olen tuon lainaamasi viestin mies, ja ainakin minä nautin suunnattomasti tuosta tilanteesta!

Uskonkin, että useimmat miehet ovat erittäin tyytyväisiä, kun saavat naiselleen tuollaista tapahtumaan.

Eli en sinuna olisi lainkaan huolissani, squirttaile jatkossakin ihan rauhassa!

Vierailija
78/91 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalsta on keksitty. Tällaista ei haluta nähdä aihe vapaalla.

Tämä on seksipalstalla. Tällaista vinkulista ei haluta nähdä seksipalstalla. Pysy sinä siellä av-puolella.

Vierailija
79/91 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruiskuttavat naiset kuvittelee, että kaikki miehet pitävät siitä. Ei pidä paikkaansa. Tällaiset naiset on niin olevinaan, etteivät edes pahoittele. Jättävät siivoukset miehelle. Tilaavat taksin ja lähtevät kotiin, kun lakanat ja patjat paikat on kustu. Ei kiitti enää.

No tuollaiset nyhverömiehet eivät ansaitse oikeaa mahtavaa naista.

Vierailija
80/91 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitä oli se mitä tulee, mutta olen harjoitellut ja oppinut hieromaan  squirt- orgasmin ja naiseni nauttii aivan suunnattomasti. Itselleni se on iso kiitos ja niin mielelläni sen toiselle haluan antaa. <3  M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi