Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko asiakaspalvelutyössä olevat vähän miettiä mitä sanovat

Lihava
20.12.2019 |

Tulin kassalle ja minulla oli 11 lootaa suklaakonvehteja, koska tarjouksien kautta oli järkevää ottaa 11 kpl. Kassa tokaisi sitten että "onko tässä varmasti tarpeeksi?".

Tuli paha mieli, syön liikaa suklaata.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt vaan yhteys iltapäivälehtiin ja sitten maalitat tälle kassalle potkut.

No ei, vaan hankit huumorintajun :)

Vierailija
2/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan huumorintaju olematon. Mä olisin sanonut siihen, että totta, eipäs olekaan - ja napannut siitä kassan vierestä vielä patukan hihnalle.

Ei ole asiakaspalvelussa helppoa. Sanoi mitä tahansa, joku vetää herneen nenuunsa. Ja samoin käy, jos EI sano mitään. Pitäisi osata lukea asiakkana ajautuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit huumorintajun ja sitten hankit myös salikortin, niin saat ne sokerit käyttöön kun liikuttelet painoja.

Vierailija
4/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Vierailija
5/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Siitä huolimatta tuota kommentointia näkee jatkuvasti, kaikkein eniten alkoholin kanssa.

"Riittääkö tämä varmasti?"

Vierailija
6/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitkos ne kaikki itsellesi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä mielensäpahoituksesta on tullut kansantauti? Onneksi mun lähipiirissä ei ole tuollaisia ”naama norsunvit..lla” -ihmisiä vaan pystyvät viljelemään huumoria ja nauramaan jopa itsellensä.

Vierailija
8/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori asiakaspalvelussa on kyllä haastava laji. Sopivalla läpänheitolla voi päätyä olemaan se suosittu kassa, mutta ihmiset voivat myös loukkaantua tosi helposti, eikä aina ole ollenkaan helppo tietää miksi. En ehkä itse helposti lähtisi tuollaiseen, sen verran vaikea arvata tuntemattoman ihmisen huumorintajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lihavien pitänyt olla leppoisia :D

Vierailija
10/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erä kassa päivitteli juhliin ostamiani tuotteiden määrää perässäni oleville asiakkaille kassajonossa. Kassa sai sen jälkeen lähtöpassin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Apua, mä en pystyis tekeen tuota työtä ja olemaan hiljaa :D Tulisi kaikkea hauskaa mieleen :D

Vierailija
12/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta taas päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja Porvoossa, osa #678.

Vierailija
14/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä mielensäpahoituksesta on tullut kansantauti? Onneksi mun lähipiirissä ei ole tuollaisia ”naama norsunvit..lla” -ihmisiä vaan pystyvät viljelemään huumoria ja nauramaan jopa itsellensä.

Itsehän juuri olet norsunalapäällä kommentteinesi. :D Jos toista harmittaa aspan asiaton kommentti (varsinkin jos asiakas näyttää pullukalta), niin älä tule ivaamaan mielensäpahoittamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Ai.

Ainakin naistenvaateliikkeissä jatkuvasti hehkuttavat kassalla: ”Aah tää on tosi kiva, siis vau mulla on samanlainen jnejne”

Vierailija
16/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Siitä huolimatta tuota kommentointia näkee jatkuvasti, kaikkein eniten alkoholin kanssa.

"Riittääkö tämä varmasti?"

Tässä meidän lähiLidlissä oli pari vuotta sitten eräs hiukan liian innokas kassaneiti. Hän kommentoi asiakkaiden ostoksia ja oli todella kantava ääni. Esim. jonkun miehen kaljaostoksia laittoi siinä hihnalla menemään ja kyseli, että kuinka tuota kaljaa voi juoda noin monta tölkkiä kun se on kamalan pahan makuista. Sillä miehellä paloi hihat täysin, enkä ihmettele yhtään. Itsekin aloin välttelemään tuota kassaa. Piti aina tsekata ennen jonon valintaa, ettei päädy tämän kiljukaulan kassalle. Hän oli siellä töissä ehkä puolisen vuotta, sitten ei enää näkynyt. En ihmettelisi, vaikka olisi kenkää saanut tai sitten siirretty jonnekin varastohommiin pois asiakaspalvelusta. 

Vierailija
17/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erä kassa päivitteli juhliin ostamiani tuotteiden määrää perässäni oleville asiakkaille kassajonossa. Kassa sai sen jälkeen lähtöpassin.

Juu niin varmaan.

Vierailija
18/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Siitä huolimatta tuota kommentointia näkee jatkuvasti, kaikkein eniten alkoholin kanssa.

"Riittääkö tämä varmasti?"

Tässä meidän lähiLidlissä oli pari vuotta sitten eräs hiukan liian innokas kassaneiti. Hän kommentoi asiakkaiden ostoksia ja oli todella kantava ääni. Esim. jonkun miehen kaljaostoksia laittoi siinä hihnalla menemään ja kyseli, että kuinka tuota kaljaa voi juoda noin monta tölkkiä kun se on kamalan pahan makuista. Sillä miehellä paloi hihat täysin, enkä ihmettele yhtään. Itsekin aloin välttelemään tuota kassaa. Piti aina tsekata ennen jonon valintaa, ettei päädy tämän kiljukaulan kassalle. Hän oli siellä töissä ehkä puolisen vuotta, sitten ei enää näkynyt. En ihmettelisi, vaikka olisi kenkää saanut tai sitten siirretty jonnekin varastohommiin pois asiakaspalvelusta. 

Ihana! Kuinkahan hän olisi kommentoinut kiltti miehen kondomien ostelua.

Vierailija
19/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisiä ohjeita uudelle kassamyyjälle on, että ei saa kommentoida asiakkaan ostoksia.

Siitä huolimatta tuota kommentointia näkee jatkuvasti, kaikkein eniten alkoholin kanssa.

"Riittääkö tämä varmasti?"

Tässä meidän lähiLidlissä oli pari vuotta sitten eräs hiukan liian innokas kassaneiti. Hän kommentoi asiakkaiden ostoksia ja oli todella kantava ääni. Esim. jonkun miehen kaljaostoksia laittoi siinä hihnalla menemään ja kyseli, että kuinka tuota kaljaa voi juoda noin monta tölkkiä kun se on kamalan pahan makuista. Sillä miehellä paloi hihat täysin, enkä ihmettele yhtään. Itsekin aloin välttelemään tuota kassaa. Piti aina tsekata ennen jonon valintaa, ettei päädy tämän kiljukaulan kassalle. Hän oli siellä töissä ehkä puolisen vuotta, sitten ei enää näkynyt. En ihmettelisi, vaikka olisi kenkää saanut tai sitten siirretty jonnekin varastohommiin pois asiakaspalvelusta. 

Ihana! Kuinkahan hän olisi kommentoinut kiltti miehen kondomien ostelua.

Onko sulla treffit tulossa?

Tämä on todella sanottu kassahenkilön toimesta asiakkaalle 😂😂😂

Vierailija
20/20 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erä kassa päivitteli juhliin ostamiani tuotteiden määrää perässäni oleville asiakkaille kassajonossa. Kassa sai sen jälkeen lähtöpassin.

Älä höperrä, tuosta ei taatusti potkuja saa.

Mä kerran haistattelin asiakkaalle pitkän pazkan. Olen edelleen samassa paikassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan