Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittuako se olen aina minä joka täällä siivoo!?

Vierailija
19.12.2019 |

Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos saisin tästä jotain rahallista korvausta. Mutta ei, ihan saman verran pitää kuluja maksaa kuin mies, vaikka hän tienaa reilusti enemmän. Ja minä vien ja haen lapsenkin päiväkodista. Ja mies ei tee juuri mitään oma-aloitteisesti lapsenkaan suhteen. Käyn kaupassa ja teen ruoat. Mitä vittua tämä on!?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämää. Se on paska diili naiselle, mutta vapaudut lapsen aikuistuessa.

Vierailija
2/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet itsesi tuohon tilanteeseen ajanut. Katso peiliin ja kysy itseltäsi onko tämä mitä elämältäsi haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet itsesi tuohon tilanteeseen ajanut. Katso peiliin ja kysy itseltäsi onko tämä mitä elämältäsi haluat.

Ei ole, kuka tälläistä nyt haluaisi? En vaan tiedä, miten ajoin itseni tähän. Mies alkuun teki kotitöitä ja ei ollut niin saatanan pihikään. Ap

Vierailija
4/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Mies hoitakoot lapset omalla viikollaan. Voit sillä viikolla kun lapset on miehellä lepäillä, tehdä halutessasi ylitöitä, käydä riennoissa yms.

Vierailija
5/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän tekemättä ja jos mies kitisee sotkusta niin totean, että saa toki siivota, jos häiristee. :D

Äsken jätin vauvan tonne sänkyyn ja sanoin, että sen saa ruokkia ja tulin koneelle nöräämään, kun oon hoitanut sitä koko päivän..

Ja joo, kulut meilläkin puoliksi, minä nyt tietty vauvan kanssa kotona teen vähän enemmän, mutta...

Vierailija
6/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua sen miehen kanssa tästä.

Vierailija
7/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinaisia avautumassa vol. 406984

Vierailija
8/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tuttua. Yritin ensin ratkoa asiaa niin että sanoin siitä. Sitten jätin itse siivoamatta, hoitamatta kaiken, jotta menisi viesti perille, ei mennyt. Onneksi saan viettää Uutta Vuotta omassa kodissani juuri niin kuin haluan, ilman aikuista extralasta.

Vierailija
9/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ero ei kyllä ole ratkaisu. Ihmiset eroaa nykyään liian helposti. Lapset kärsivät aina erossa. Mun mielestä sun pitää keskustella miehesi kanssa ja sanoa, että joko hän siivoo tai maksaa siivoojan teille kerran viikossa. Voitte myös sopia päiväkotikuljetukset siten, että toinen vie ja toinen hakee lapsen. Pidä puolesi!

Vierailija
10/10 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän tekemättä ja jos mies kitisee sotkusta niin totean, että saa toki siivota, jos häiristee. :D

Äsken jätin vauvan tonne sänkyyn ja sanoin, että sen saa ruokkia ja tulin koneelle nöräämään, kun oon hoitanut sitä koko päivän..

Ja joo, kulut meilläkin puoliksi, minä nyt tietty vauvan kanssa kotona teen vähän enemmän, mutta...

"Sen" ja "sitä", puhut lapsestasi (hän) etkä koirasta tai autosta.