Kymmenet työntekijät kertovat vuosia jatkuneista ilmapiiriongelmista Oulun teatterissa
https://yle.fi/uutiset/3-11115295
"Työntekijät kertovat, että taiteellisen johtajan Kari-Pekka Toivosen kanssa ei uskaltanut olla eri mieltä. Niille, jotka uskalsivat, siitä seurasi nöyryyttämistä, huutamista ja töiden hankaloittamista."
Kommentit (13)
Eikö tämä pariskunta aiheuttanut samankaltaista kaaosta myös Helsingin kaupunginteatterissa?
Demarit teatterin hallituksessa niin yllättäen ei ole ollut mitään ongelmia mihin puuttua, mutta palkkiot on nostettu
Ah kulttuuriala on sitten mukava, rento ja suvaitseva paikka tehdä töitä.
Kari-Pekka Toivosen kaudella Oulun kaupunginteatteri kuitenkin saavutti kaikkien aikojen yleisöennätyksensä. Hyvä saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä pariskunta aiheuttanut samankaltaista kaaosta myös Helsingin kaupunginteatterissa?
Nyt Toivonen tulee johtamaan Hämeenlinnan teatteria...
Vyyhti alkaa pikkuhiljaa purkautua...
Vieläkö ne tuosta märisee, vaikka Toivosen herrasväki on jo ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ne tuosta märisee, vaikka Toivosen herrasväki on jo ihan muualla.
No nyt ne vasta uskaltaa, kun Toivonen-Larivaara-pariskunta on muualla. Jos olisivat narisseet aiemmin, olisivat olleet kaikki ilman rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Toivonen tulee johtamaan Hämeenlinnan teatteria...
Seuraako rouva mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kari-Pekka Toivosen kaudella Oulun kaupunginteatteri kuitenkin saavutti kaikkien aikojen yleisöennätyksensä. Hyvä saavutus.
Joo, pelolla johtamisella saa tulosta aikaan.
Itse en iki maailmassa olisi suostunut jäämään hänen alaisekseen vaan lähtenyt.
Kuulostaa niin tyypilliseltä suomalaiselta johtamiselta. Itse traumatisoiduin työelämästä jo kesätöiden ja amk:n harjoitteluiden aikana, että jättäydyin suosiolla freelanceriksi. Koodari ja graafikko olen.