Naiset huijaavat miehiä "kauneudellaan"
Tosiasiassa hyvin harva nainen on kaunis ilman meikkiä. Meikki on ihmisten huijaamista että näyttää kauniimmalta kuin onkaan. Miten te merkkaavat naiset voitte elää tämän asian kanssa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no itse meikkaan saadakseni punoituksen peittoon. Ikävää, jos joku kokee tulleensa huijatuksi.
Haluaisin itsekin meikata punoitukseni, mutta en miehenä kehtaa
Mikään ei estä miehiä meikkaamasta. Jos et kuitenkaan edelleenkään kehtaa, voit kokeilla jotain vihreään taittavaa kosteusvoidetta - se neutraloi punoitusta.
T: tuo sama punanaama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no itse meikkaan saadakseni punoituksen peittoon. Ikävää, jos joku kokee tulleensa huijatuksi.
Haluaisin itsekin meikata punoitukseni, mutta en miehenä kehtaa
Nykyään on tosi huomaamattomia peitetuotteita, kannustan kokeilemaan. Itse myös punasuuden peittäjä, vaikka en muuten meikkaamisesta välitä. Ainakin itsellä tämä toimii rauhottavasti, kun ajattelen, ettei kukaan huomaa peitettyä punasuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Hih! 25v ilman meikkiä. T: luonnonkaunis
38 v ilman meikkiä. T: vielä kauniimpi
FutaAreGoddesses kirjoitti:
älä turhaa vapaa-aikaasi naisii turhaa oma aikasi itseesi
jos iokestit tarvi seurustelu kumppani nii ota ladyboy/Shemale
ne on Paremman näköisiä ja enemmän naisellimpiä kuin naiset
Hahhah! Niin juu nehän eivät meikkaa ikinä... eiku...
Epäilen että oikealle miehelle meikki on näin valtavat mittasuhteet saava asia, vaikka provohan tämä olikin.
Nainen
Suohirviö kirjoitti:
Minä meikkaan,käytän kauniita ja vartaloani imartelevia vaatteita,muotoilevia alusasuja,sävytän hiuksiani ja suoristan villejä luonnonkiharoitani. Olen . Sitten tulen kotiin ja vedän korsetin pois, puhdistan kasvot meikistä,laitan pieruverkkarit tai olen älästi. Tadaa,suohirviö paljastuu kuoren alta. Voin elää itseni kanssa ihan mainiosti. Kyllä kaikki sen tietää,että olen hieman ylipainoinen ja näytän perseeltä ilman ehostuksiani. Ei mulla ole mitään ongelmaa tämän asian kanssa. Harmi,että aloittajaa se vaivaa...
Siinähän se onkin, että "pariutumistilanteessa" mies näkee sinua ainoastaan "oikein vetävän näköinen mimmi"-moodissa, eikä totuutta. Se totuus tulee ilmi vasta myöhemmin.
Sitähän ap ilmeisesti ajaa takaa.
Ps. Sinun ei tarvitse tulla kommentoimaan, että et etsi ketään. Se oli ihan noin yleisesti.
FutaAreGoddesses kirjoitti:
älä turhaa vapaa-aikaasi naisii turhaa oma aikasi itseesi
jos iokestit tarvi seurustelu kumppani nii ota ladyboy/Shemale
ne on Paremman näköisiä ja enemmän naisellimpiä kuin naiset
Mitä eroa on ladyboylla ja shemalella?
Olen ruma kuin petolinnun perse enkä meikkaa, oletko onnellinen?
Mutta he eivät muuta ulkonäköään toiseksi, vaan ovat sitä mitä ovat. ;)
Eri.