Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki
Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.
"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänellä on poikaystävä.
Miksi ihmeessä utelette toisen henkilökohtaisia asioita?!?
Tämä hemmo ei varmasti ole homoseksuaali, on sen verran traditionaalisen maskuliininen. Miehiin päin olevat ovat yleensä naisellisia miehiä. Siksi outoa. ap
Täh? Sitten voi olla että hän on top. Bottomit ovat usein naisellisia. Ja topit taas miehekkäitä, ja silloin tuskin ulkoa päin sitä homoutta huomaa. Itse asiassa, monet heistä ovat heteromiehiäkin miehekkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies34vuotta kirjoitti:
Jos ottaa tyttöystävän, se menee helposti siihen, että yhtäkkiä on edessä 1,8 lasta, Ikean huonekalut, harmaa-valkoinen sisustus, koira, 2 autoa, anoppi ja sata uutta sukulaista.
Tosin sanoen, oma elämä loppuu siihen.
Terveisin, hyväkroppainen sinkkumies 34 vuotta. Ja olen onnellinen juuri näin.
Mihin sinä sitä hyvää kroppaa tarvitset, jos olet yksin?
Ukkomies, 49 vuotta
Saa seksiä helpommin?
Mutta silti vaikeasti.
Helpommin kuin sinä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
KOSKA HE HALUAVAT OLLA
KOSKA HE VOIVAT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain miesten kärkikaartin kannattaa pariutua, jos heidänkään. Mikäli Suomi seuraa USA:n mallia, ilmiölle nauretaan niin kauan kun MGTOW-liike koostuu alemman tason miehistä. Mutta siinä vaiheessa kun keskitason miehet luovuttavat ja ylemmän tason menestyvät unelmien poikamiehet keskittyvät kaatamaan 22-vuotiaita kaunokaisia Tinderissä, vitsi lakkaa naurattamasta."
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nyt_tulevat_mgtow_miehe…
It's happening.
Voi kuule, kyllä sinä saat mennä ihan rauhassa omia teitäsi. Kuka sinua muka estää? Tai jää kaipaamaan?
Ap tuntuu kaipailevan.
Oma analyysini on jo pitkään ollut, että miehellä on kovin vähän voitettavaa varsinkin virallistetussa parisuhteessa.
Ainoa tilanne, missä sitä kannattaa harkita, on lisääntyminen. Silläkin saralla yhteiskunnan yleinen ilmapiiri ja lainsäädäntö ovat menneet siihen suuntaan, että lapselle ei ole merkittävää haittaa siitä, että vanhemmat eivät ole missään vaiheessa virallistaneet parisuhdettaan. Kohtalotovereita riittää.
Metoo-vouhotus lisäsi harhaisten naisten määrää ja yleistä miesvihaa. Myös lainsäädännön muuttuminen ja oikeuskäytännön mielivaltaistuminen -- jotka toki koskevat kaikkia miehiä -- saavat aikaansa seuraavat miehet varovaisiksi
Minkä ikäinen hän on?
Mä olen huomannut, että moni menestynyt 35-45-vuotias mies on nostattanut itsensä jalustalle ja paistattelee omassa erinomaisuudessaan niin, että heille kelpaa vain täydellinen nainen. Sitten ei oikeasti tajuta sitä, että on tosi vaikeaa löytää huippunaista, joka täyttää kaikki miehen kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänellä on poikaystävä.
Miksi ihmeessä utelette toisen henkilökohtaisia asioita?!?
95 % miehistä ja naisista on heteroita eikä sinkkuna oleminen välttämättä viittaa muuhun suuntaan. Osa ihmisistä on kiinnostunut parisuhteesta vain mikäli uskoon sen lisäävän molempien osapuolten onnellisuutta eikä heillä ole tarvetta seurustella vain tavan vuoksi. Aikuinen sinkku ei ole erityisen tilivelvollinen kenellekään ja hän voi päättää itsenäisesti omasta ajan ja rahan käytöstä, harrastuksistaan ja tekee töitä juuri sen verran elättää itsensä. Osalle sosiaalisiin tarpeisiin riittää oma ystävä- ja tuttavapiiri eivätkä he välttämättä kaipaa mitään tarpeettomia ihmissuhdedraamoja.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä naisena harmittaa, että just tällaiset komeat, fiksut, hauskat miehet päättää pysyä sinkkuina. Mutta ymmärrän kyllä hyvin heidän valintansa. Mutta HARMITTAA... -_- Markkinoilla kun on todella vähän kiinnostavia miehiä. Kilpailu on kovaa jopa sellaisista "ihan ok"-miehistä. Monet naiset joutuvat tyytymään täysin tasottomiin tyyppeihin tai sinkkuuteen.
Höpö höpö,
Kymmenkunta vuotta sitten tv:ssä oli joku BBC:n (brittien yle) tiedeohjelma, jossa parikymmentä n. 25-vuotiasta sinkkumiestä ja -naista pantiin kahteen riviin suurin piirtein mainittujen ulkonäkökriteerien mukaan ja sitten rivit vastakkain.
Esittämästäsi väitteestä poiketen niin ruman kuin kauniinkin pään osallistujat tuntuivat olevan yllättävän tyytyväisiä vastinpareihinsa. He kokivat siis saavansa odotuksiaan vastaavat kumppanit.
En osaa sanoa olivatko brittinaiset (inho) realisisempia ulkonäkövaatimuksissaan, vai johtuuko se jostakin juomavedessä olevista eroista, mutta jokainen kynnelle kykenevä suomalainen keskitason suttura kuvittelee kuuluvansa parhaaseen A-ryhmään ja on valmis vaatimaan osuutensa parhaista A-ryhmän miehistä.
Ulkonäkö on vasta alkua. Lähemmin tutustuttaessa alkaa yhdeksän kertaa kymmenestä sellainen matöfaking säätö, että sitä ei kestä erkkikään.
99 prossaa ovat hömö pöikkar uskö jö.
LouLou kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on?
Mä olen huomannut, että moni menestynyt 35-45-vuotias mies on nostattanut itsensä jalustalle ja paistattelee omassa erinomaisuudessaan niin, että heille kelpaa vain täydellinen nainen. Sitten ei oikeasti tajuta sitä, että on tosi vaikeaa löytää huippunaista, joka täyttää kaikki miehen kriteerit.
Sama pätee toisinkin päin. Naiset asettavat niin kovat kritterit miehelle ettei sellaista ole olemassakaan.
Ovat sinkkuja, jotta voivat tapailla useita kumppaneita ja vaihtaa välillä. Nauttivat elämästään vailla halua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
...hän ei ollut koskaan halunnut seurustella ennen kuin tapasi minut, viihtyi sinkkuna.
Mies vaikuttaa narsistiselle, mutta todellisuudessa kyse on vaativasta persoonasta joka läikkyy yli ja kohdistuu välillä muihinkin. Mutta itsensä siis vetää joka aiheessa täydelliseksi, treenaa 6*viikossa, luotsaa menestynyttä firmaa, on uskomaton sängyssä. En minä mitenkään erityinen ole, luulen vain että hän löysi ihmisen jonka kanssa koki pärjäävänsä? Siedän aika paljon paskaa (en ihan kaikkea minäkään), olen rauhallinen, kotona viihtyvä ja kuitenkin hyvin vakaa. Suhteessamme on miehell
Muistithan päästää kissan ulos -- tai sisään -- toivuttuasi pienestä kuolemastasi.
https://askelterveyteen.com/la-petite-mort-mista-tassa-ilmiossa-on-kyse/
Vierailija kirjoitti:
Paineita petihommissa, naiset olettaa komeiden varustuksen olevan huippuluokkaa. ;)
Viimeisten tutkimusten mukaan naiset eivät ole kovinkaan kiinnostuneita petipuuhista. Pikemminkin he kuulemma ihmettelevät miksi seksi on niin tärkeää miehille. Heille on tärkeämpää päästä esittelemään saalistaan tuttavapiirilleen.
Tämä ei tietenkään estä heitä kertomasta miehen varustuksesta ja siitä miten hän sitä käyttelee parillekymmenelle lähimmälle ystävättärelle. Näillä kertomuksilla ei kuitenkaan yleensä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, vaan niitä on väritetty suuntaan tai toiseen.
Turha stressata sellaisesta mihin ei itse voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies tajuaa, että naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa suhteeseen. Annan sulle neuvon, jolla ehkä saatat saada komean viisaan miehen. Nosta tasoasi nainen, hyvin yksinkertaista, tuon enempää ei tarvii tehä.
:D Mitä ihmettä sillä miehellä on tarjota suhteeseen jos naisella ei ole?
Pitäisiköhän sinun aloittaa uusi keskustelu.
Tämän keskustelun aihe on Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina?
Hanki rajat jostain. Mitä se sinulle kuuluu, toisten sinkkuus.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä sama työkaveri?
No, satun tietämään, että hänellä on vakiopano. Saa seksiä tältä naiselta, joten miksi alkaisi seurustelemaan.
Henkilökohtaisella tasolla, ehdottomasti.
FwB is the way to go.
Mutta meitä on joka junaan. Libido on jossain määrin myös ikäkysymys. Nuoremman polven keskuudessa Playboyn ukkomiesversio (aina sama keskiaukeamatyttö) ei ehkä menestyisi. Nuorempana (sukupuoli)elämä yhden kumppanin kanssa voi tuntua helkkarin tylsältä.
En ymmärrä mikä ihmeellistä. Minulta on udeltu samaa aina tyyliin miksi sinä et pidä itseäsi kauniina saisit kenet haluat. Turhaan olen yrittänyt sanoa, että ihan tyytyväinen olen itseeni että ei se siitä johdu etten pitäisi itsestäni ja en kerrassaan halua ketään enkä ole koskaan halunnut.
Vierailija kirjoitti:
...Miksei mies kaipaisi suhdetta siinä missä nainenkin? Kumppanuutta, arjen jakamista toisen kanssa? Miksi nainen kaipaisi tätä miestä enemmän?
Lapset? Yksinhuoltajuus ei ole häävi rasti.
Olen liian ujo lähestymään naisia. Kroppa on treenattu koska kuntosali on rakas harrastus jo 20v ajalta.
M38
Vaikutat käyttävän hämmästyttävän paljon aikaa ja energiaa näiden ihmisten tarkkailuun ja analysointiin.