Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki
Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.
"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä
Kommentit (311)
mä oon sinkku mies ja ylpeä siitä oon kropaltani ihan sopusuhtainen tavallisen näköinen ja useammille sinkkuus on oma valinta kuten mulle parisuhde ei oo juttuni
Ei työpaikalla saa kysyä tuollaisia. Ap saa potkut, jos mies vie asian eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
MGTOW, baby, MGTOW.
It's growing...
Nykyään on ihan okei teidän poikain kulkea omia polkujanne kaksin.
Aloitus on karkea yleistys. Olen naimisissa ja nuoret naiset ovat kuumana minuun. T. Ope M52, 190 cm
Koska eivät tarvitse parisuhdetta säännölliseen seksiin. Hyppivät kukasta kukkaan niin kauan kuin ovat parhaimmillaan. Ehkä sitten reippaasti keski-ikäisenä lopulta asettuvat aloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap kertoa miksi hänen mielestä miehen pitäisi hankkia naisystävä. Kiitos.
Ap on mies. Aloituksen tarkoitus on provoilu.
Olen Clint Eastwood tyyppinen 190cm/90 kg kivikasvo. Jos naiset kiinnostuvatkin, niin hakevat vain työmiestä toteuttamaan heidän visioitaan. Rakkauselämä ja seksuaalisuus naisissa kuolee jo 40v iässä, joten olen luovuttanut jo naisten suhteen. Läheisyys ja seksi puuttuu, mutta kaiken muun saan aikaan helpommin kuin parisuhteessa.
M60
En osaa sanoa. En tunne yhtäkään kuvauksen mukaista sinkkumiestä. Tässä iässä jokainen komea mies jonka tunnen, on ollut jo pitkään naimissa.
Kuka haluaa narisevaa femakkoa, parempi vaa panna menemään!
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa narisevaa femakkoa, parempi vaa panna menemään!
Tämä, ai että kun sain stadissa 12 vuotta naiskennella menemään. Maalaistorvet akat ottavat puolestaan kaksoismurhaan valmiita heikon itsetunnon omaavia "miehiä"
Faktaa!
miehetkin alkaa menemään MGTOW eli miehetkin alkaa menemään men going their own way?