Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies on on kuin pikkulapset! Ei malttanut odottaa ruuan valmistumista niin veti sitten aamiaisjugurttini

Vierailija
19.12.2019 |

Ja ihmetteli mikä MINUA vaivaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisjugurtti? Kuka käyttää tuollaista sanaa?

Vierailija
2/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uudesta parisuhteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas provo vol2. Hoh-hoijaa.

Vierailija
4/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise äijä törmälle ja tee aamulla kaurapuuroa.

Näin vaikeista ongelmista selvitään, kun setä neuvoo.

Vierailija
5/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelisin. Kaupat ovat auki vielä monta tuntia. Sieltä saa uutta jugurttia.

Vierailija
6/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki ja miehelle reipasta palautetta, neuvoo täti. Ja toistuessa törmälle.

Vierailija
7/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotenkin jaettu jääkaappi? Aamulla voi sitä syödä jotain muuta.

Vierailija
8/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Keksisit jotain omaperäisempää. 

Vierailija
9/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain sulle on aamiaisjugurtti? Mitä muut syö aamiaiseksi? Lähetä mies kauppaan.

Vierailija
11/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että 15 min menee ruokaan niin kauhea nälkä-mankuminen alkoi ja kun selkäni käänsin niin  jo lusikoi  satanen lasissa  banaanijugurttiani jonka olin varannut aamuksi. Jeesus jos  aikuinen ihminen ei tajua tulla kaupan kautta  vaikka toinen olisikin luvannut kokata! vähemmän olisin suuttunut tuomastaan pienestä alkupalasta kuin siitä että söi aamiaiseni. Tulee ihan mieleen ajat kuin 19v poikani asui vielä kotona...

Ap

Vierailija
12/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun ex, onneksi ei tehty muksuja sillä ois varmaan syöny safkat niittenki suusta ! Tultiin kaupasta äijä alkoi mättää aamuksi varattuja jugurtteja ja leipä naamaan ku siinä jauhelikastikkeessa tai kalapuikoissa muka kesti niin kauan.  Painoki kyllä  melkein 2oo kg siinä vaiheessa ku lopulta sanoin adidos amigos .

Vierailija
13/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että 15 min menee ruokaan niin kauhea nälkä-mankuminen alkoi ja kun selkäni käänsin niin  jo lusikoi  satanen lasissa  banaanijugurttiani jonka olin varannut aamuksi. Jeesus jos  aikuinen ihminen ei tajua tulla kaupan kautta  vaikka toinen olisikin luvannut kokata! vähemmän olisin suuttunut tuomastaan pienestä alkupalasta kuin siitä että söi aamiaiseni. Tulee ihan mieleen ajat kuin 19v poikani asui vielä kotona...

Ap

Aamiainen on päivän tärkein ateria. Ei yksi banaanijugurtti riitä, edes pikkulapselle. Saati aikuiselle naiselle. Kun syöt paremman aamupalan, keksit ehkä parempia provojakin :)

Vierailija
14/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silloin kun poika asui vielä kotona, mies söi lapsen vanukkaat, eikö niin?

Vierailija
15/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kauppaan ostamaan uudet. Opeta heti tavoille.

Vierailija
16/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö mies edes, että se oli sun aamupala? Vai olisiko ajatustenlukijakin pitänyt olla.

Vierailija
17/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka helv jaksaa nälkäisenä odottaa varttitunnin? Kaupassa otan usein parikytä senttiä pätkän grillikylkeä minkä syön siinä ostoksia tehdessä. Olisit aloittanut ruuan tekemisen aikaisemmin niin jugurtti olisi säästynyt. Ne on ihan eri miehet kun odottaa. Muijakin alkoi sisäistää sen kun kolmannen kerran tuli kaupasta taksilla. Mä sanoin sille etten odota koko päivää.

Vierailija
18/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla uudet miehet tekevät kauheesti kauheuksia! Ja vanhat on sikoja, jotka täytyy jättää! Röhröh!

Vierailija
19/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käyttäytyy kuin lapsi, niin kohtele kuin lasta.

Sano, että jaha, sinä söitkin jo. Minäkin taidan ottaa voileipää ja pakastaa tämän pastakastikkeen.

Eikä sille miehelle tarjota yhtään mitään ruokaa koko iltana eikä aamullakaan!

Vierailija
20/21 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siinä kieltämättä jotain outoa, jos uusi miesystävä on kutsuttu syömään, ja vartti ennen ruuan valmistumista kaivaa jääkaapista itse jugurtin. Ei noin käyttäydytä treffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi