Jos saisit vain yhden lapsen, haluaisitko tytön vai pojan?
Otsikossa kysymys. Jos olisi pakko valita ainokaisen lapsen sukupuoli, kumman ottaisit ja miksi?
Kommentit (77)
Poika tietysti, ei varmaan tartte perustella.
Tytön. Koska olen itse nainen, voisin kuvitella että olisin läheisempi tytön kanssa. Vaikka eihän sitä voi tietää, mutta jos nyt piti valita.
Tyttö tietysti, ei varmaan tartte perustella.
Olisin varmaan aikanaan vastannut tytön. Sain pojan ja se on ollut minulke suuri siunaus nyt jo yli 20 vuotta.
Tyttö.
Pojissa on enemmän sairauksia ja mielenvikaisuutta, haluaisin ihanan ja terveen lapsen.
Naiset ovat johtaneet niin pitkään, kuten esimerkiksi yli puoli vuosisataa Englannin kuningatar, + lukuisat naispääministerit kuten Thatcher, niin voisi olla aika miehelle tämän naisvaltaisen naisjohtajahistorian jälkeen.
Noh, sanotaanko, että tytön. Toivottavasti perii äitinsä fiksuuden ja kauneuden, ja isältään sitten pitkäjänteisyyttä ja sinnikkyyttä.
M32
Tytön sain ja olen siitä iloinen. Aikoinaan se syy, miksi tyttöä toivoin oli olettu helppous poikaan verrattuna. No, nyt kun tuo tyttö tuossa on niin voin sanoa, että ei todellakaan ole helppo, vaikka suloinen onkin :D
Kumpi tahansa olisi yhtä tervetullut.
Ehkä tytön, mutta ei sillä oikeasti todellakaan olisi väliä (olen mies). Jos lapsia olisi vaan yksi. Sitten taas jos lapsia olisi monta ja kaikki tyttöjä ahdistaisi, kun kaikki luulisivat, että ollaan siksi hankittu monta lasta, koska yritetään poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sitä ei kysytty.
Hmmm... Hmmmm.... Hmmmmmmmm...
En tiedä! :o Luonto päättää!
Ehdottomasti poika ja sainkin kaksi poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun sitä ei kysytty.
Mutta kun sinulta ei kysytä, mitä saa vastata ja mitä ei. Jokainen päättää sen ihan itse.
Tytön. Ihan itsekkäistä syistä, en ole oikein koskaan ymmärtänyt äijämäisiä miehiä ja riski äijämäiseen lapseen pienenee paljon jos saa tytön.
Ehkä pojan, en osaa perustella sen kummemmin.