Sovitaanko, ettei pakata lahjoja riemukirjaviin kuviojoulupapereihin?
Näyttää niin kamalalta esteettiseen silmääni kun omien kauniiden pakettien harmoniaan tulee kirjaviin ryppyisiin halpispapereihin pakattuja lahjoja ja nimilappukin on maalarinteippiin sutaisu tussilla. Ostetaan kivat ja kalliit lahjat, mutta paketointiin ei panosteta yhtään.
Ei näytä kivalta kuusen alla :(.
Kommentit (135)
Älä jaksa, ajan hukkaa. Anna tyylitajuttomien pakata pakettinsa niihin joulupukki-printtipapereihinsa, ei se heidän joulunsa siitä kauniiksi muutu vaikka mitä tekisi. Astiat on samat eripariset halpakaupan astiat kuin arkenakin ja joulupöytään tullaan pieruverkkareissa kun on niin ihanan mukavaa.
Nauti sinä ap kauniista joulustasi. Skål sille!
Päällystä Stockan laatikot jollain ihanalla tapetilla ja laita ne hirvittävät paketit niihin.
Taas joku harmaa-ankeuttaja vauhdissa.
Parhaita ovat riemunkirjavat kuviolliset joulupaperit! Ne sopivat minun esteettiseen silmään parhaiten. Samoin värikkäästi koristeltu kuusi, eikä mikään pelkkiä valkoisia koristeita sisältävä kuusi.
Mä olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa. Joululahjoulle pitäisi olla ns dresscode eli sinne mihin mentäis lahjojen kanssa, sieltä perheestä kysytään, että millainen tyyli sopii heidän kuusen alle. Ihme juntteja ihmisiä - kun kotona on neutraali värimaailma, sitten se värioksennus kuusen alla näyttää niin white trashilta.
Lupaan tehdä sinulle kauniin paketin, jos sinua ei lainkaan haittaa se, että sisällä on tyhjä pahvilaatikko. :D
Vierailija kirjoitti:
Lupaan tehdä sinulle kauniin paketin, jos sinua ei lainkaan haittaa se, että sisällä on tyhjä pahvilaatikko. :D
Miksi sen pitää olla tyhjä, mikä siinä on pointti? Onko liikaa laittaa kiva lahja sekä nätti paketti - pystyt vain jompaan kumpaan?
Minä laitoin sanomalehtipaperiin lahjat.
Höh, ei meidän lähikaupassa ollut muuta kun niitä riemunkirjavia kuvioituja papereita. Toivottavasti niitä, joille annan niihin käärityt lahjat, ei haittaa kuviot ja kirjavuus. Mulle oikeesti tulee paha mieli jos mun rakkaudella väsäämäni lahjat ja paketointi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ähhh öljy ja vesi... siitä aiheesta voi kinastella maailman lopun asti. Jotkut välittävät siitä, että kokonaisuus olisi kaunis ja esteettinen ja jotkut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Toi on hyvä. Mulle kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Parhaita ovat riemunkirjavat kuviolliset joulupaperit! Ne sopivat minun esteettiseen silmään parhaiten. Samoin värikkäästi koristeltu kuusi, eikä mikään pelkkiä valkoisia koristeita sisältävä kuusi.
Uhh mul on vihreä kuusi ja valkoiset koristeet- on niin kaunis, tyylikäs ja juhlava. Joku vuosi ehkä laitan värikkäät lasipallot. Vaaleansininen, punainen ja kulta on hyvä yhdistelmä.
Hahaha! Mä ostin semmosta lahjapaperia, missä on jotain joulueläimiä (pingviinejä ja jääkarhuja ainakin) tonttulakit päässä. Paljon värejä, hopeanharmaa tausta paperissa. Paketoin siihen kaikki lasten ja aikuisten lahjat. Oikein semmonen tyylitön ja lapsellinen paperi! Laitan vielä paljon erivärisiä lahjanaruja paketteihin.
Vierailija kirjoitti:
Höh, ei meidän lähikaupassa ollut muuta kun niitä riemunkirjavia kuvioituja papereita. Toivottavasti niitä, joille annan niihin käärityt lahjat, ei haittaa kuviot ja kirjavuus. Mulle oikeesti tulee paha mieli jos mun rakkaudella väsäämäni lahjat ja paketointi ei kelpaa.
No ei varmasti haittaa! Ihanat kirjavat paketit, tulee lapsuus mieleen <3
Vierailija kirjoitti:
Hahaha! Mä ostin semmosta lahjapaperia, missä on jotain joulueläimiä (pingviinejä ja jääkarhuja ainakin) tonttulakit päässä. Paljon värejä, hopeanharmaa tausta paperissa. Paketoin siihen kaikki lasten ja aikuisten lahjat. Oikein semmonen tyylitön ja lapsellinen paperi! Laitan vielä paljon erivärisiä lahjanaruja paketteihin.
No ei se haittaa jos se on sun tyyli sun kotona, mut esim jos viet paketteja kylään kande kysyä, että onko teillä millainen värimaailma ja onko tyyli blingbling tai luonnonmatskut.
Vaikka yleensä tykkään (esim. sisustuksessa) neutraaleista väreistä, mun mielestä joululahjapakettien nimenoman kuuluu olla värikkäitä.
Ja ihmiset laittakaa lahja johonkin rasiaan tai laatikkoon ennen paketointia - epäsymmetrinen paketti ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se haittaa jos se on sun tyyli sun kotona, mut esim jos viet paketteja kylään kande kysyä, että onko teillä millainen värimaailma ja onko tyyli blingbling tai luonnonmatskut.
Vai on joululahjatkin nykyään osa sisustusta. Eihän niitä ole pakko esillä pitää, jos niin silmää häiritsee. Äkkiä ne sitten aattona avataan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä laittaa nätisti, niin itse asiassa saa hauskat ja yksilölliset mustavalkoiseen sisustukseen sopivat paketit. Paksu punainen nauha ja iso rusetti päälle.
Hyvä ekologinen valintakin kierrättää sanomalehteä lahjapapereissa. Oikein fressi ja toimiva idea.
Mihin v***n next levelille?? Tuohan tarkoittaa juuri taaksepäin menoa. Uskon että elämän tarkoitus on kasvaa henkisesti eli unohtaa pinnalliset asiat kuten "paketin ulkonäkö" Miten joku uskaltaa edes ääneen sanoa että tuollainen häiritsee. Kova koulu edessä..