Sain netissä eräältä mieheltä puh.nronsa ja nyt juttelemme whatsappissa...minua vaivaa vain yksi juttu
Ja se on se että mies ei kysele minulta mitään. Jos kysyn jotain hän vastaa kyllä mutta ei kysy minulta mitään. Yleensähän ihmiset kysyy vähintään saman kysymyksen mitä toinen kysyi.
Mistä tällainen kertoo? Kannattaako yhteydenpitoa jatkaa...?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sosiaalisesti poikkeava" kun ei juttele whatsapissa? :D
Mä oon sosionomi amk, ihmistyössä, olen avoin, empaattinen, mukava, sujuvasanainen, kirjallisesti lahjakas ihminen. Mutta en tosiaankaan jaksaisi roikkua whatsapissa kenenkään kanssa. Soitan, jos on asiaa ja laitan viestin, jos en tavoita. Mutta tuollainen peli, jossa kysytään ja vastataan ja odotetaan vastakysymystä, ei mua varten. Eihän tuo ole mitenkään edes luontevaa.
No, olen ihan mielelläni "sosiaalisesti poikkeava" jos tuo on kriteeri.
Todellakin olet, jos kerta itse pyydät toiselta puhelinnumeroa juuri Whatsappailua varten, ja sitten et edes käytä sitä.
Tämähän oli siis ap:n tilanne.
"sain netissä numeron" lukee ap:n aloituksessa. Ei sitä, kuka pyysi tai kuka tarjosi, tai mitä varten perimmältään. Puhelin kun on vanha keksintö ja sanan etymologia viittaa.... Hmm... puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihteeksi tolleen. Yleensä se menee niin että mies kirjoittelee kokoajan isot löpinät ja naisen vastaukset tyyliin "ok", "joo","😊".
Ja mammat alapeukuttaa ihan niinkuin se ei olisi totta 😂
Tänää ko tämä kaikki tapahtui, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi varattu kaveri.
Ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan miestä kiinnostaa ainoastaan yksi asia eli:
Pääseekö sänkyyn kanssasi.Hän on sanonut ettei etsi seurustelusuhdetta. Tiesin sen jo ennen kuin lähestyin häntä. 🙂
Ap
Eikö seurustelusuhde ole just sellainen, missä ollaan kiinnostuneita toisesta ja halutaan tietää kaikenlaista? Kun ei sellaista etsi vaan seksiseuraa(ko?), mitä sitä turhaa kyselemään. Siinähän sattaa toiseen tutustua ja kiintyä ja sitä ei mies halua.
Onko siis seurustelu- tai seksisuhde ainoat vaihtoehdot tutustua toisiin? Minä haluan ennen kaikkea ystävyyssuhteen joka parhaimmillaan tyydyttäisi myös seksuaaliset tarpeeni. Pelkkä ystävyyskin kyllä käy.
Ap
Mitä ihmeellistä tuossa on?
Alla empiirisen kokemukseni mukaiset naisten yleisimmät vastaukset eri viestimissä:
😀
😂
Ok
Haha!
Joo/ei
🚘🦽🤠💰Tai muu epämääräinen pötkö hymiöitä joista pitäisi ilmeisesti tulkita viestin sisältö sanalliseen muotoon...
Ihan itse olette naiset sopan keittäneet, nyt on teidän vuoro...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sosiaalisesti poikkeava" kun ei juttele whatsapissa? :D
Mä oon sosionomi amk, ihmistyössä, olen avoin, empaattinen, mukava, sujuvasanainen, kirjallisesti lahjakas ihminen. Mutta en tosiaankaan jaksaisi roikkua whatsapissa kenenkään kanssa. Soitan, jos on asiaa ja laitan viestin, jos en tavoita. Mutta tuollainen peli, jossa kysytään ja vastataan ja odotetaan vastakysymystä, ei mua varten. Eihän tuo ole mitenkään edes luontevaa.
No, olen ihan mielelläni "sosiaalisesti poikkeava" jos tuo on kriteeri.
Tässä puhuttiin nyt nettideittailusta, jossa juurikin kirjoittamalla tapahtuva kommunikointi on se normi. Ja mieshän ei ole ap:lle soittanut, joten oletus on että hän sitten ilmeisesti mieluummin viestittelee. Mutta ei näytä sekään kiinnostavan, joten mysteeriksi jää miksi mies edes pyysi numeroa. Sehän tämän aloituksen koko pointti oli.
It's not all about you.
Puhuttiinko nettideittailusta? Ap kertoi, että on netissä saanut numeron.
No, mysteerit selviää kun kommunikoi. Kysyy, miksi. Vaikka nyt sitten viestillä jos puhuminen on hankalaa.'Vaan kivahan se on pyöritellä, pähkäillä, miettiä, teorisoida, vatkata sinne, tänne ja tuonne asioita. Tai siis toisista on. Mä arvostan suoraa kommunikointia.
Ukko37 kirjoitti:
Alla empiirisen kokemukseni mukaiset naisten yleisimmät vastaukset eri viestimissä:😀
😂
Ok
Haha!
Joo/ei
🚘🦽🤠💰Tai muu epämääräinen pötkö hymiöitä joista pitäisi ilmeisesti tulkita viestin sisältö sanalliseen muotoon...Ihan itse olette naiset sopan keittäneet, nyt on teidän vuoro...
Mikä siinä on että miehet yleistää kaikki naiset samaksi massaksi, mutta naiset kohtelevat miehiä yksilöinä? Miksi haluat rankaista yksilöä muiden yksilöiden toimista?
Tämäkin palsta on täynnä aloituksia "miksi mies toimii näin, miksi mies sitä ja tätä" ja toisaalta "miksi NAISET ovat tällaisia, miksi NAISET sitä ja tätä"?
Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Alla empiirisen kokemukseni mukaiset naisten yleisimmät vastaukset eri viestimissä:😀
😂
Ok
Haha!
Joo/ei
🚘🦽🤠💰Tai muu epämääräinen pötkö hymiöitä joista pitäisi ilmeisesti tulkita viestin sisältö sanalliseen muotoon...Ihan itse olette naiset sopan keittäneet, nyt on teidän vuoro...
Mikä siinä on että miehet yleistää kaikki naiset samaksi massaksi, mutta naiset kohtelevat miehiä yksilöinä? Miksi haluat rankaista yksilöä muiden yksilöiden toimista?
Tämäkin palsta on täynnä aloituksia "miksi mies toimii näin, miksi mies sitä ja tätä" ja toisaalta "miksi NAISET ovat tällaisia, miksi NAISET sitä ja tätä"?
Mikä teitä vaivaa?
Puhuit ihan pyöreitä. Lue viestisi ajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
😂
Ok
Haha!
Joo/ei
Mikä teitä vaivaa?
Itsekin yleistät miehet ja naiset omaan lokeroonsa.
Minua vaivaa jääpuikko persiissä, se ehtii aina sulaa ennenkuin alan siitä nauttimaan.
Mikä sinua vaivaa?
1) jos mies on kiinnostunut, hän kyselee
2) jos olet hänelle vain pano, ei kysele persioonasi perään, haluaa vain valokuvia runkkumateriaalia vetten. Vinkuu perse ja tissikuvat. Vartalokuvia.
Vierailija kirjoitti:
1) jos mies on kiinnostunut, hän kyselee
2) jos olet hänelle vain pano, ei kysele persioonasi perään, haluaa vain valokuvia runkkumateriaalia vetten. Vinkuu perse ja tissikuvat. Vartalokuvia.
En pistä pahakseni olla "vain pano". Minulla on korkea libido.
Ap
No, mä olen joskus vastaavassa tilanteessa yhtäkkiä kylmennyt, jos vastapuolella on ollut whatsapissa kuva, jossa hän on ihan erinäköinen kuin siinä/niissä joita olen aiemmin nähnyt.
Minä (nainen) lakkasin kyselemästä kun en saanut suurimpaan osaan kysymyksistäni suoria vastauksia.
Ja taidamme molemmat olla vain seksin perään =)
Jos se oletti, että ap soittaa ja sopii tapaamisen irl.