Hei av:laiset! Hyvää Saturnalia-juhlaa!
Nyt on aika juhlia, syödä, juoda, iloita ja rällästää. Hauskanpitoa Roomalaiseen malliin. Miten itse osallistuisit? Onko toogasi puhtaana, vai rähjäytynyt juhlimisesta?
Onko runsaudensarvesi puoleksi täynnä, vai puoleksi tyhjä?
Tervetuloa kaikki juhlimaan (olemme jo hieman myöhässä). Juhlat ovat hyvässä vauhdissa. Heittäydytään lystinpitoon! 😃🍷🍗* • ♫ ♫ ♫ • *
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saturnalia
t: Saturnalicius princeps, ’Saturnalian johtaja’
Kommentit (11)
Karahvi viiniä, Kiitos! Saa kaataa suoraan suuhun.
Pukeudun riikinkukon sulkiin ja viinirypäleterttuihin. Tanssi voi alkaa.
Munsalan kansallispuku saa kelvata
Vierailija kirjoitti:
Mun tooga on vähän rypyssä edellisten orgioiden jäljiltä, mutta saa luvan kelvata. Pieni hetki! Lisään vain hieman huulivihreää. Olen valmis. :D
Luin "Mun tooga on vähän pystyssä...", mutta sehän sopikin loppulauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tooga on vähän rypyssä edellisten orgioiden jäljiltä, mutta saa luvan kelvata. Pieni hetki! Lisään vain hieman huulivihreää. Olen valmis. :D
Luin "Mun tooga on vähän pystyssä...", mutta sehän sopikin loppulauseeseen.
Hmm.. olisihan se mukavaa, jos joku tekisi lähestymisyrityksiä vaikka "tooga pystyssä". Ei se ikäneitoa haittaa.. tirsk*... lisää viiniä! :D
Liityn ilonpitoon heti huomenna, kunhan vapaudun työn orjuudesta. Toogastani ei ole näkynyt jälkeäkään viime Saturnalian jälkeen, joten täytynee juhlia ilman.
Mikäli teillä on ähky olo, käykää oksentamassa ja palatkaa takaisin makaamaan herkkuja notkuvien pitopöytien luo.
Onko kukaan nähnyt ilta-asuani, eli viikunanlehteäni? Kuka sen pihisti?
Täällä pidot vaan paranee. Uhkea emäntä tuossa tanssii rohkeasti, seppele kutreillaan ja ohut huivi lanteillaan. Olen lumoutunut.
"Mens sana in corpore sano"