Mies, haittaako jos nainen höpöttää kaikkea turhaa (vaikka ei olisi kovin mielenkiintoista)?
Tykkään jutella miehelleni niitä näitä, mut puolet niistä ei oo mitään varsinaista "asiaa" ja pelkään et miestä kyllästyttää. Miellättekö sen puuduttavaksi vai söpöksi? Ollaan alle 3kymppisiä. Saatan höpöttää koirista, uutisista, mistä vaan. Välillä oon pitkiäkin aikoja hiljaa, mut saattaa tulla näitä höpötyspuuskia :-)
Kommentit (67)
Vähäpuheiset miehet valitsevat itselleen höpöttävän vaimon, ja puheliaat miehet hiljaisen. Näin se aina on ollut.
Ei varsinaisesti, mitä nyt hänelle vaikeat tai hankalat asiat hän kertoo kierrellen ja kaarrellen, eli jaaritellen, ja silloin vähän haittaa, mutta useimmiten kuuntelen häntä kiinnostuneena. Onneksi hiljaa oleminen ei ole kiusallista kummallekkaan. (uskoisin)
Vierailija kirjoitti:
Vähäpuheiset miehet valitsevat itselleen höpöttävän vaimon, ja puheliaat miehet hiljaisen. Näin se aina on ollut.
Ei muuten mene noin, ei ainakaan ystäväpiirissäni ja ystäväpiirini on laaja. Yhdessäkin pitkässä parisuhteessa molemmat ovat sellaisia kalkattajia, että heidön kanssaan ei vain yksinkertaisesti halua olla kuin muutaman kerran vuodessa. Molemmat kalkattavat ihan suuna päänä niin, että heikompaa hirvittää. Toisessa molemmat ovat hyvin hyvin rauhallisia ja he vapautuvat vain läheisten kanssa.
Ei kukaan jaksa höpöttäjää. Kyllä puhumisessakin pitää olla jotain järkeä ja asiaa.
Minä olen monesti elämässäni saanut kuulla olevani liian hiljainen. Nimenomaan miehet ovat sanoneet noin.
Minulle tuli tuo sanonta mieleen, kun katsoin sitä Chachin synnytysvideota. Se nainen oli niin ärsyttävä naureskellessaan turhaan ja löysästi hymyillessään Timon idiooteille jutuille, että sääliksi todella kävi. Tuli mieleen, että nainen on ihan leirissä Timon ja parisuhteensa kanssa, eikä hän oikein osaa muuta kuin mielistellä ja naureskella typerille. Häneltä odotetaan sitä, vähempi ei riitä. Se nainen on vielä niin nuori ja tyhmä, että ei tunne edes itseään.