Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaako jos nainen höpöttää kaikkea turhaa (vaikka ei olisi kovin mielenkiintoista)?

Vierailija
18.12.2019 |

Tykkään jutella miehelleni niitä näitä, mut puolet niistä ei oo mitään varsinaista "asiaa" ja pelkään et miestä kyllästyttää. Miellättekö sen puuduttavaksi vai söpöksi? Ollaan alle 3kymppisiä. Saatan höpöttää koirista, uutisista, mistä vaan. Välillä oon pitkiäkin aikoja hiljaa, mut saattaa tulla näitä höpötyspuuskia :-)

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kova höpöttämään, laulamaan, nauramaan ja tanssimaan. Eksä oli hermoromahduksen partaalla monta kertaa ja käski välillä rumastikin rauhoittumaan.

Nyt olen onnellinen sinkku. Kavereita, naapureita ja huonekasveja ei mun höpöttely ja lauleskelu haittaa tippaakaan.

Olet varmasti ihan painajainen.

Mutta jokainen valitsee itse parinsa ja kovin moni ei sinua varmasti jaksaisi. Hieman muuteltuna sananlasku, eli "nainen se tulee räkänokastakin, mutta ei turhan naurajasta."

Vierailija
22/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miestä, jonka vaimo pälpättää sisään- ja uloshengittäessään järjen pääsemättä mukaan puhetulvaan. Korvani ovat kipeät viidessä minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ahdistunut luonne, vai höpötätkö vain tiettyjen ihmisten seurassa? Jos toka vaihtoehto, olisin enemmän huolissani miehen sopivuudesta sinulle! Sillä se tarkoittaisi, että hän hiertää traumaasi - koet hänen seurassaan liikaa epävarmuutta. Erittäin huono merkki.

Vierailija
24/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä juttelen keveämpiä, mutta pääosin ihan asiaa. Turhia en jaksa itsekään edes ajatella, joten olen hiljaa mielummin. Olemme mieheni kanssa molemmat introvertteja ja samanlaisia ovat myös kolme lastamme.

Turhanpäiväinen höpötys ei ole mielestäni millään tavoin söpöä, vaan vaivaannuttaavaa ja omituista. Kälätys on sellaista turhaa taukomusiikkia, josta huomaa, että kovin ihmeellistä ei kälättäjän pään sisällä tapahdu.

Vierailija
25/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä juttelen keveämpiä, mutta pääosin ihan asiaa. Turhia en jaksa itsekään edes ajatella, joten olen hiljaa mielummin. Olemme mieheni kanssa molemmat introvertteja ja samanlaisia ovat myös kolme lastamme.

Turhanpäiväinen höpötys ei ole mielestäni millään tavoin söpöä, vaan vaivaannuttaavaa ja omituista. Kälätys on sellaista turhaa taukomusiikkia, josta huomaa, että kovin ihmeellistä ei kälättäjän pään sisällä tapahdu.

Samaa mieltä. Turhanpäiväinen höpötys on erittäin itsekästä ja epäsosiaalista (!), mutta toisaalta keino purkaa (tiedostamatonta?) ahdistusta. Tyypillistä etenkin vähä-älyisille. Läheiset voivat auttaa olemalla vain hyväksikäytettyjä siinä suhteessa.

Vierailija
26/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä mies ei tekisi ulmaisen pilden vuoksi? Mielessään varmaan ajattelee ihan muita adioita samalla, kun antaa käyttämänsä pilden toisen (imbesillin) pään päästellä höyryjä ihan arkisesti... Ei kannata liikaa vaatia jos tietää, että toiselka on ongelmallisia piirteitä persoonallisuudessa.

Vähän samaa ajattelen, eli reikä se on höpöttäjälläkin. Jos mies ei muuta saa, niin kyllä se höpöttäjäkin kelpaa.

Vierailija
27/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tykkään, varsinkin jos tykkään naisesta muutenkin. Puhelias nainen on aina mukavampaa kuunneltavaa kuin puhelias mies.

Vierailija
28/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötys ei haittaa, jos se ei ole jatkuvaa kiukkuista marmatusta ja valitusta epäkohdista, joille ei ole aikomuskaan tehdä mitään, tai toisen syyllistämistä, tai itseä kohottavaa tärkeilyä tai pätemistä. Ja jos höpöttäjä on valmis myös kuuntelemaan ja keskustelemaan höpötyksenaiheista tai muusta, mikäli toinen jostain kiinnostuu ja haluaa puhua. Lähtökohtaisesti mieluiten kuulen ja pysyn kärryillä kumppanin ajatusmaailmasta kuin ihmettelen elämänmittaista mykkäelokuvaa, josta unohtuivat tekstityksetkin. Kommunikaatio vähentää aina luulottelua ja epäselvyyksiä.

Vierailija
29/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis ahdistuneisuuden ja/tai ajatusten hallintakeino. Se voi olla myös pyrkimys "tukkia toisen suu" eli kaapata puheenvuorot, välttäkseen kritiikin. Yleensä se taitaa kuitenkin olla oire RIITTÄMÄTTÖMYYDEN kokemisesta.

Vierailija
30/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on höpöttäjä silloin kun ei ole päässyt juttelemaan kenenkään kanssa pitkään aikaan, mutta se menee onneksi aina alle vartissa ohi. Sitten hän on tyytyväinen ja rauhallinen lopun kyläilyn ajan. Joskus en sitä puhetulvaa meinannut jaksaa mitenkään, mutta nykyään olen oppinut, että hän on vain yksinäinen ja ei todellakaan tarkoita sillä pahaa.

Vierailija
31/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötys ei haittaa, ellei toinen ole jatkuvasti r a i s k a a m a s s a ajatusprosessia... (huom. Voi olla haitallista lapsen autonomisen ajattelun kehittymiselle!) TAI hän ei ymmärrä olevansa verbaalisen hyväksikäytön kohde. Masokisti voi jopa tykätä, jos muistuttaa omasta äidistä/hoitajasta?

Vierailija
32/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että palstamiehet ovat sosiaalisilta taidoiltaan rajoittuntta misogyynistä jämäsakkia. Normaalit miehet eivät tällä palstalla pyöri.

Vierailija
33/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelis, jos ei suunnittelis jo itsaria.

Vierailija
34/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen miesystäväni sanoi minua omituiseksi höpöttäjäksi (se oli jo PPP:n sketsi), mutta olin sellainen vain hänen kanssaan silloin nuorena. Täytin tyhjää äänetöntä yhteistä aikaamme höpöttämällä ja olemalla jollakin tavoin pelle, joka oli ottanut tehtäväksi hänen naurattamisensa ja viihdyttämisensä.

Jossakin vaiheessa kyllästyin siihen ja jatkuvaan viihdyttämiseen, joten suhdekin loppui siihen. Löysin kaltaiseni mukavan ja rauhallisen miehen, jonka kanssa hiljaisuuskin oli mukavaa.

Vierailija
35/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, että palstamiehet ovat sosiaalisilta taidoiltaan rajoittuntta misogyynistä jämäsakkia. Normaalit miehet eivät tällä palstalla pyöri.

Palstamiehet ovat siis huomattavasti fiksumpia kuin esimerkiksi sinä.

Vierailija
36/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on höpöttäjä silloin kun ei ole päässyt juttelemaan kenenkään kanssa pitkään aikaan, mutta se menee onneksi aina alle vartissa ohi. Sitten hän on tyytyväinen ja rauhallinen lopun kyläilyn ajan. Joskus en sitä puhetulvaa meinannut jaksaa mitenkään, mutta nykyään olen oppinut, että hän on vain yksinäinen ja ei todellakaan tarkoita sillä pahaa.

Se on stressinsäätelykeino. Kun asia on tiedossa, on helpompi antaa toisen rauhoittua, ennen kuin edes yrittää vuorovaikutusta. Vähän niin kuin ylivilkkaan koiran voi ensin antaa vähän purkaa itseään. Siitä ei hermostu jos muistaa, että toiselka vain on heikkoutensa.

Huom. agressiivinen suhtautuminen toisen höpötykseen voi vain lusötä hänen ahdistuneisuuttaan, ja se patoutuma pulpahtaa sitten muuna patologisuutena, esim. Pakonomainen valehtelu tai joku Tourettemainen puuskahdus. Se voi olla vielä ikävämpi, joten antaa yksinpuhella jos se auttaa.

Vierailija
37/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai naiset on mielestäsi tyhmiä?

Vierailija
38/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on höpöttämistä ja mikä ei. Todennäköisesti nämä ,jotka kovasti kokevat kaiken naisen puheen höpöttämiseksi ,ovat niitä joille ero tulee täysin puskista.

Vierailija
39/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin voi höpöttää - niitä kutsutaan ämmiksi...

Vierailija
40/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai naiset on mielestäsi tyhmiä?

Osoitit juuri oman tyhmyyteesi. Kiitos demonstraatiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan