Exä ihastui, lähti toisen naisen matkaan ja muutaman kk päästä uusi vauva
11v yhdessä, teinistä asti ja ensimmäisen ihastuksen matkaan lähti erittäin ripeästi 5kk sitten. Suhdetta oli jatkunut reiun kuukauden. Yhteiset lapset ottaneet eron todella raskaasti ja uudellakin kaksi ennestään. Nyt sitten...
Tilanne on jotenkin niin surkuhupaisa, taivastelkaa kanssani ja vinkkejä siitä miten tukea lapset tämän yli..
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaali kuvio. Uudet akat luulevat saaneensa aarteen ja äkkiä mukula siihen tekeille. Ukkohan lähtee tuolta aivan samalla tavalla kuin lähti teidän luota. Siinä ei lapset mitään paina kun uusi kiimainen nainen odottaa jossain tätä sankaria.
Meidän pitäjästä löytyy tällainen kiertopalkinto. Taitaa naapuripitäjässäkin olla tämän jälkeläisiä? Maksimissaan 2v. jaksaa yhtä naista ja sitten pitää vaihtaa. Ainakin syntyvyys pysyy tällaisten takia tasaisena.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pakko tunnustaa; uuden naisen kanssa rakastelu on tosi kiihottavaa.
Sorry naiset, mutta te ette voi tietää sitä!
Kortsu ja vasektomia on keksitty. Ei tule niitä elareitakaan saati A4 kokoista jälkeläislistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi pitää tehdä lapsia? Nehän pilaa muijan kuin muijan! Pistin omat piuhat poikki niin ei tarvi huolehtia. Muijan ei tarvi tietää kun se antaa niin auliisti kun tahtoo raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi pitää tehdä lapsia? Nehän pilaa muijan kuin muijan! Pistin omat piuhat poikki niin ei tarvi huolehtia. Muijan ei tarvi tietää kun se antaa niin auliisti kun tahtoo raskaaksi.
Sit on aika vaihtaa emäntää ku alkaa lapsettomuus hoitoon vaatia 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on aika vaihtaa emäntää ku alkaa lapsettomuus hoitoon vaatia 😀
Voe näetkö sie nuin selevästi kuka kärsii lapsettomuudesta? Siut pitäisi palkata hedelmällisyysklinikalle lääkäriksi! Mitä sitä suotta teettämään kalliita testejä kun ite isäntä näkee jo naamasta kuka on hedelmällinen :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tajua miksi ihmeessä sen jätetyn osapuolen pitää vielä oman erotuskansa keskellä siloittaa pettäjän tekemisiä mitenkään. Kun meillä paljastui ukolta sivusuhde, minä kyllä sanoin suoraan, että herra on ihan hyvä ja kertoo ITSE lapsilleen mitä on tehnyt ja miksi perhe hajoaa. Sillä erolla toki ap:hen, että omat lapset olivat jo lähes aikuisia. Lapset tekivät myös ihan itse päätöksen ovatko tekemisissä ja kuinka paljon. Omassa tapauksessani oli kyllä miehen puolelta törkeyttä myös lapsia kohtaan, joten ihan itse päättivät , että eivät ole tekemisissä.
Mies voi sitten vanhuksena ihmetellä omia tekemisiään, kun ei omaa jälkikasvua kiinnosta.
Sairas ajattelutapa ja vielä peukutuksia saanut.
Mitäpä jos jättäisitte lapset ihan kokonaan erosotkujen ulkopuolelle, ei heille kuulu eroon johtaneet syyt eikä heidän kuulu ”valita puolia”. Vain henkisesti lapsentasolle jääneet katkerat ihmiset ajattelevat niin, että esim. pettäminen kuuluu myös lapsille.
Parisuhde ja vanhemmuus ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tajua miksi ihmeessä sen jätetyn osapuolen pitää vielä oman erotuskansa keskellä siloittaa pettäjän tekemisiä mitenkään. Kun meillä paljastui ukolta sivusuhde, minä kyllä sanoin suoraan, että herra on ihan hyvä ja kertoo ITSE lapsilleen mitä on tehnyt ja miksi perhe hajoaa. Sillä erolla toki ap:hen, että omat lapset olivat jo lähes aikuisia. Lapset tekivät myös ihan itse päätöksen ovatko tekemisissä ja kuinka paljon. Omassa tapauksessani oli kyllä miehen puolelta törkeyttä myös lapsia kohtaan, joten ihan itse päättivät , että eivät ole tekemisissä.
Mies voi sitten vanhuksena ihmetellä omia tekemisiään, kun ei omaa jälkikasvua kiinnosta.
Mitäpä jos jättäisitte lapset ihan kokonaan erosotkujen ulkopuolelle, ei heille kuulu eroon johtaneet syyt eikä heidän kuulu ”valita puolia”. Vain henkisesti lapsentasolle jääneet katkerat ihmiset ajattelevat niin, että esim. pettäminen kuuluu myös lapsille.
Minä olisin jättänytkin, mutta lasten isä koki tarpeelliseksi kertoa lapsille heti tilanteesta (siis täysin yllättäen lähtiessään kertoi menevänsä uudelle naiselle) ja nyt hehkuttaa lapsille onneaan ja uusia lapsia heidän elämässään ja mitä heidän kanssa puuhailee. Kaikki uudet osapuolet ovat lapsille edelleen ihan tuntemattomia eikä ole tavanneet, syytä en osaa sanoa.
Seksistä ei muuten ollut erossa kyse, pantiin samana aamuna kahdesti kun sitten myöhemmin lähti (jäi minulle suhteesta kiinni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos jätät kommentoimatta kun et asianlaitaa tiedä. Kyllä sillä lähes aikuisella lapsella on ihan oikeus tietää miksi omat vanhemmat eroaa. Kun kerran syynä on isän uusi suhde niin se on juuri se syy ja sitä on ihan turha kaunistella. Jos lasten isä häätää omat lapsensa luotaan kun uusi nainen ei pidä niin sinun mielestäsi olisi varmaan vaan pitänyt hyssytellä asiaa ?
Kuvottava olet ihan itse
Ystäväni ex meni tosi nopeasti naimisiin ja heti perään vauva. Ei kauaa mennyt, kun tuli ero ja uusi nainen ja avioliitto ha vauva.
10 v sitten heille syntyi kuopus ja hän on ollut sinä aikana 3 eri naisen kanssa naimisissa ja saanut 2 lasta.
Ystäväni osasi hoitaa raha-asiat paremmin ja sai välissä pienen perinnönkin. Eläkkeelle, kun pääsee, lähtee pois Suomesta.
Tälläisiä miehiä ei kannata surra. Ovat syntyneet kulkemaan.
Minullakin mies lähti uuden (lapsettoman) naisen matkaan ja selitti miten nyt saa omaa aikaa ja on sitä hänen kaipaamaansa kahden keskistä parisuhde aikaa. Omia lapsiaan ei enää halunnut tavata kuin harvakseltaan. Meillä oli tuolloin kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. No eipä mennyt kuin muutama kuukausi ja uusi nainen päätti ilmeisesti varmistella asemaansa exän elämässä oli kuulemani mukaan pillereistä huolimatta raskaana. Siinä meni nopeasti miehen oma aika ja se hänen jankuttamansa parisuhdeaika. Ei mennyt kauaa kun mies alkoi lähetellä minulle viestejä mutta ilmoitin että niin makaa kuin petaa ja takaisin ei ole tulemista. Nyt sitten aloitti siellä vauva-arjen alusta kun minulla taas koko ajan helpottaa kun lapset ovat päivä päivältä omatoimisempia.
Niin siis sun mies luotti tuttuun ja turvalliseen jopa 11 vuotta ja sitten pisti vaihtoon jonkun uuden heitukan vuoksi ja rikkoi myös perheen. Kertoo kyllä exästäsi ja paljon! Itsekäs omaa napaa tuijottava per sereikä.
Mikä hiton ikäkriisi joillekin ihmisille tulee vai liekö on joku sisäänrakennettu ominaisuus ihmisessä, kun kyllästyy tarpeeksi niin ihmissuhteetkin heitetään romukoppaan uuden paremman ilmestyessä kuvioihin.
Pitäisi olla joku keino listata tällaiset pas kat exät, jotta sinkuilla olisi mahdollista tarkastaa nämä ” kultakimpaleet” ja svaipata helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin mies lähti uuden (lapsettoman) naisen matkaan ja selitti miten nyt saa omaa aikaa ja on sitä hänen kaipaamaansa kahden keskistä parisuhde aikaa. Omia lapsiaan ei enää halunnut tavata kuin harvakseltaan. Meillä oli tuolloin kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. No eipä mennyt kuin muutama kuukausi ja uusi nainen päätti ilmeisesti varmistella asemaansa exän elämässä oli kuulemani mukaan pillereistä huolimatta raskaana. Siinä meni nopeasti miehen oma aika ja se hänen jankuttamansa parisuhdeaika. Ei mennyt kauaa kun mies alkoi lähetellä minulle viestejä mutta ilmoitin että niin makaa kuin petaa ja takaisin ei ole tulemista. Nyt sitten aloitti siellä vauva-arjen alusta kun minulla taas koko ajan helpottaa kun lapset ovat päivä päivältä omatoimisempia.
Haha, karma ja hyvä sinä!💪
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaali kuvio. Uudet akat luulevat saaneensa aarteen ja äkkiä mukula siihen tekeille. Ukkohan lähtee tuolta aivan samalla tavalla kuin lähti teidän luota. Siinä ei lapset mitään paina kun uusi kiimainen nainen odottaa jossain tätä sankaria.
VIKAA ON PAHASTI NAISESSAKIN JOS JOKA UKOLLE PITÄÄ LAPSIA HOMMATA:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, taas yksi miesriepu, joka ei ajattele kuin ki kkelillään.. ootappa ku iskee joku eturauhassyöpä tms sairaus, joka pistää arvot uusiksi, kun se kik keli ei enää pelitäkkään samalla tavalla kuin ennen.
Terkuin, Karma, karma, karma, karma
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, taas yksi miesriepu, joka ei ajattele kuin ki kkelillään.. ootappa ku iskee joku eturauhassyöpä tms sairaus, joka pistää arvot uusiksi, kun se kik keli ei enää pelitäkkään samalla tavalla kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis itse asiassa mun mielestä asia on juuri päinvastoin jos seksielämän pitää virkeänä. Pitkässä parisuhteessa toiseen luottaa niin paljon, että se seksi voi olla jotain aivan taivaallista ja oman mukavuusalueen ulkopuolelle meno on helpompaa.
Niin on. Kaikki alkaa alusta niin sanotusti.