Toimiiko yhtälö: mies helvetin komea ja nainen kaunis kuin peruna?
Olen tuo perunanainen ja minua pyysi treffeille helvetin komea mies joka saisi kenet tahansa. Olen kiinnostunut miehestä mutta olen varovainen. Toimiiko tällainen suhde pitkällä tähtäimellä?
Kommentit (73)
Mulla 10+ mies. Itse olin myös 10+ suhteen alussa, mutta nyt muutaman vuoden ja lapsen saamisen jälkeen muistutan perunaa, oon ehkä noin 7,5. Olen lihonut, rinnat roikkuu ja silmäluomet myös. Olen väsynyt ja vihainen. Juuri eilen mies sanoi, että haisen vähän hieltä niin menin suihkuun.
Mies ehkä tietää, että kauneus on katoavaista ja sieluntoveruus tärkeintä. Vanhoina kun molempien ulkonäkö ja libido ovat muisto vain, on läpänheittokyky arvossaan.
Ehkä olet aivan hervottoman hauska potaatti?
Kokeilemallahan tuo selviää. Käy treffeillä ja katso miten käy. Saattaahan se olla ettei kiihkeän lemmenyön jälkeen tule uusia treffejä. Saattaahan se olla että mies oikeasti nauttii seurassasi. Suhde voi hyvinkin toimia. Tai sitten ei.
Ei toimi. Ei tule mitään. Etsi tasoistasi seuraa. Ainakaan tämä ranskalainen peruna ei halua treffailla mitään oman tasonsa yläpuolella olevia. Johan sen treffikaverin kaveritkin naureskelevat. Hirveätä olla pilkan kohteena. Ihmiset alkavat puhua ja kirjoitella. Ei kiitos.
Meillä toimi 11 v. Ero ei johtunut ulkonäköasioista.
T. Peruna
Vierailija kirjoitti:
Minulla on komea mies ja itse olen peruna. Perunalla täytyy olla hyvä itsetunto että kestää miehen saaman huomion. Lapsista tulee kauniita ja komeita.
Ei se taida olla ihan niin yksinkertainen kaava. No toivottavasti tulee edes terveitä.
En edes haluaisi tavata ihmistä, joka kuvittelee olevansa jotenkin yläpuolella. Maailma on täynnä tavallisia, mukavia ja komeita miehiä, miksi haluta joku nyrpistelevä tyyppi riesaksi.
Ei sota yhtä miestä kaipaa sanonnan voi soveltaa tähän: ei nainen yhtä miestä tarvitse.
Maailma on pullollaan miehiä, joiden mielestä hän on kaunis kuin kedon kukkanen, miksi haluta joku, joka näkee perunana.
Tuskin toimisi pitempään. Miestä alkaisia jossain vaiheessa lähennellä joku erittäin kaunis nainen eikä mies pystyisi vastustamaan.
Toimii, mulla myos komea mies, kukkiihan se perunakin :) Mieheni kylla pitaa minua kauniina, mutta se kai johtunee lahinna (hanelle) "eksoottisesta" ulkonaosta. Ja ehka mina pidan hanta komeana samasta syysta - vastakohdat taydentavat toisiaan.
Ei kaikki komeat miehet ole super ulkonakokeskeisia, semminkin jos ovat keskivertoa alykkaampia ja tajuavat, etta kestava suhde rakennetaan muulle kuin ulkonaolle (joka rapistuu kuitenkin vanhemmiten).
Sapioseksuaalisuutta tavataan myos miehilla. ;)
Eli treffeille vaan, mita menetat?
Ehkä oletkin kauniimpi kuin kuvittelet etkä mikään juures.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunat on uunissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että mies on kiinnostunut parisuhteesta?
Mitä kautta mies pyysi treffeille? Oletteko tuttuja ennestään vain Tinder tms?
Kasvokkain pyysi, tunnemme ennestään ja sanoi, että haluaa tapailla avioliitto mielessä eikä ole koskaan halunnut mitään kevyttä suhdetta. En minäkään halua enkä muuten olisi suostunut treffeille. Mies on ollut sinkkuna jo yli kaksi vuotta, exänsä ei halunnut naimisiin joten erosivat.
Juuh elikkäs sellaset panochadin vakuuttelut sieltä. Mies, joka on oikeasti tosissaan liikkeellä, ei edes uskalla vetää heti pöytään tuollaisia juttuja, koska on riski että nainen perääntyy. Anna sille pilllllllua kun kerta olet jo niin päättänyt, mutta ymmärrä ettei se tule käyttämään sinua muuhun kuin panemiseen.
t. mies
Mikä nautinto se muka on p*nna vähemmän kauniita naisia? Kyllä komea mies kellistää helposti ne kaikkein kauneimmat nuoret naiset, oikeesti... Komean miehen edessä kaikki on helppoja. Jopa miehet, nekin haluaa miellyttää komeita miehiä.
Ei välttämättä. Kyllä ne komeatkin voivat joskus tulla torjutuksi.
Niin no tuo kommentoija käyttikin sanaa "panochad". Sellaiset saa aina, koska pelitaidot on hallussa. Ei niitten tarvii yrittää mitään rumia/perunan näköisiä taviksia, ei sellaisista saa edes mitään "pisteitä".
En ole helppo yhdenkään ihmisen edessä. Mies on komea mutta ei suinkaan häntäheikki tai pleijeri. Muutenkin tunnistan hyväksikäyttäjät, epätoivoiset ja muut inhokit helposti enkä olisi suostunut treffipyyntöön jos mies ei olisi mukava. Mikä on panochad? En ole koskaan kuullutkaan, mutta kuulostaa kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mies viinamäen miehiä. Jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on sitä
Mies ei ole alkoholisti eikä viinamäen mies.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hieman, jos mies on vaikkapa sellaisen ammatin elämänalueen edustaja jossa on hyödyllistä kun nainen on perunasäkki se saattaa edullisesti korostaa miehen erinomisuutta, hyvyyttä tms. ja tietenkin myös ruma kumppani vierellä saa kauniin tai komean näyttämään entistä paremmalta...
Mies on sanonut minulle, että ei tarvitse edustusvaimoa eikä ketään korostamaan itseään tai bisneksiään mutta haluaa löytää aidon rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Voi toimia. Miehethän yleisesti joutuvat tyytymään tasoaan heikompiin naisiin. Oma vaimoni on takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen (googlettakaa milleniaalit). Minua lähestyvät jatkuvasti kauniit naiset mutta en petä enempää kuin miehet keskimäärin. Rakastuin vaimossani hänen älykkyyteensä ja luonteeseensa ja olihan hänellä hyvät perät ja muhkeat kulmunit. Lisäksi sellainen ammatti että hänellä on omat rahat eikä minun tarvitse häntä elättää.
Toinen juttu on että suurelle osalle miehistä "riittää" että nainen näyttää hyvältä kaulasta alaspäin. Naiset saattavat kuvitella etteivät ole kauniita jos ei ole kaunis kasvoistaan.
Paljonko miehet sitten keskimäärin pettää???
Vierailija kirjoitti:
Minulla on komea mies ja itse olen peruna. Perunalla täytyy olla hyvä itsetunto että kestää miehen saaman huomion. Lapsista tulee kauniita ja komeita.
Eikä tule välttämättä. Eivät kaikki lapset ole isänsä näköisiä. Tokihan kaikki lapset ovat vanhempien mielestä kauniita.
Missä kaikki u'limiehet nyt ovat kun yhden ainoan kerran täällä olisi keskustelu jossa on aidosti kunnolla miesvihaa? Tosin ei se kai heitä kiinnosta kun se kohdistuu nyt vain komeisiin miehiin.
M32 ja latino kirjoitti:
Miksei voisi toimia? Jos tunnet miehen ennestään niin mieti millainen hän on luonteeltaan. Se ratkaisee paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. Ehkä hän pitää sinua mielenkiintoisena.
Enkä usko, että mies pitää sinua perunan näköisenä!
Mies on luonteeltaan huomaavainen, kiltti, mukava ja lempeä. Ulkönäöllisesti on helvetin komea ja voisi saada kenet tahansa. Mies on sanonut, että pitää klassisuudesta ja luonnollisesta kauneudesta.
Tai sitten olet viehättävä, mutta et vaan tajua sitä. Mullakin on komea mies, mutta hän ei ole kovin supliikki ja pelkää torjutuksi tulemista , joten se verottaa hänen menestystä naisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kokeilemallahan tuo selviää. Käy treffeillä ja katso miten käy. Saattaahan se olla ettei kiihkeän lemmenyön jälkeen tule uusia treffejä. Saattaahan se olla että mies oikeasti nauttii seurassasi. Suhde voi hyvinkin toimia. Tai sitten ei.
Seksiä ei ole tiedossa, että voit unohtaa sen kiihkeän lemmenyön. Aiomme syödä hyvin ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Ei tule mitään. Etsi tasoistasi seuraa. Ainakaan tämä ranskalainen peruna ei halua treffailla mitään oman tasonsa yläpuolella olevia. Johan sen treffikaverin kaveritkin naureskelevat. Hirveätä olla pilkan kohteena. Ihmiset alkavat puhua ja kirjoitella. Ei kiitos.
Peruna + peruna = sattumia täynnä oleva perunamuusi. Mies lähestyi minua ensin, että nyt kävi niin että komea mies lähestyi perunaa eikä toisinpäin. Miehellä ja minulla on hyvä itseluottamus, joten mitä sitten jos joku nauraa ja arvostelee? En usko alkuunkaan, että miehen ystäväpiirissä olisi k*sipäitä, koska mies on huomaavainen, lempeä ja mukava. Kyllä ihmisestä huomaa jos on epäaito.
Miksei voisi toimia? Jos tunnet miehen ennestään niin mieti millainen hän on luonteeltaan. Se ratkaisee paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. Ehkä hän pitää sinua mielenkiintoisena.
Enkä usko, että mies pitää sinua perunan näköisenä!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona