Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko yhtälö: mies helvetin komea ja nainen kaunis kuin peruna?

Perunat on uunissa
18.12.2019 |

Olen tuo perunanainen ja minua pyysi treffeille helvetin komea mies joka saisi kenet tahansa. Olen kiinnostunut miehestä mutta olen varovainen. Toimiiko tällainen suhde pitkällä tähtäimellä?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko rikas tai kuuluisa muija.

Muuten olet vain höynäytettävänä.

Vierailija
22/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko rikas tai kuuluisa muija.

Muuten olet vain höynäytettävänä.

En ole mitään noista enkä ole höynäytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että mies on kiinnostunut parisuhteesta?

Mitä kautta mies pyysi treffeille? Oletteko tuttuja ennestään vain Tinder tms?

Vierailija
24/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä komeat miehet juuri haluaa perunan näkösen vaimon, koska ne ei petä ka ovat hellan ja n yrkin välissä. Ja ne on niin hiirulaisia ettö voi pettää 6-0 . Mutta jos mies on rikas ja komea tai haluat vain perheen ja lapsia, niin mikäs siinä.

Ai miten niin perunat ei petä? Peruna voi pettää toisen perunan kanssa. Eikä kaikki perunat ole mitään nyhveröjä.

T: Pippuriperuna

Vierailija
25/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kovin kauaa kestänyt juttu superkomean miehen kanssa. Yllätys, mies oli se joka jutun lopetti. Ainut suhteeksi kutsuttava, jossa tähän mennessä olen ollut.

Muitakin komeita miehiä on ollut jostain kumman syystä tarjolla, mutta systemaattisesti olen torpannut (samalla tavalla kuin vähemmän komeat). Tämän kanssa olisi vissiin pitänyt toimia samoin eikä kuunnella liikaa fiiliksiä.

Vierailija
26/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvokkain pyysi, tunnemme ennestään ja sanoi, että haluaa tapailla avioliitto mielessä eikä ole koskaan halunnut mitään kevyttä suhdetta. En minäkään halua enkä muuten olisi suostunut treffeille. Mies on ollut sinkkuna jo yli kaksi vuotta, exänsä ei halunnut naimisiin joten erosivat.

Vierailija
27/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat on uunissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia. Miehethän yleisesti joutuvat tyytymään tasoaan heikompiin naisiin. Oma vaimoni on takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Esa Pakarinen (googlettakaa milleniaalit). Minua lähestyvät jatkuvasti kauniit naiset mutta en petä enempää kuin miehet keskimäärin. Rakastuin vaimossani hänen älykkyyteensä ja luonteeseensa ja olihan hänellä hyvät perät ja muhkeat kulmunit. Lisäksi sellainen ammatti että hänellä on omat rahat eikä minun tarvitse häntä elättää.

Toinen juttu on että suurelle osalle miehistä "riittää" että nainen näyttää hyvältä kaulasta alaspäin. Naiset saattavat kuvitella etteivät ole kauniita jos ei ole kaunis kasvoistaan.

Olen lauta eli lähes rinnaton, mutta rakastan itseäni tällaisena enkä muuttaisi mitään.

No tuolla nyt ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaunis vai ei. Ei isot tissit tee naisesta kaunista.

Vierailija
28/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kutosen nainen ja mies kympin mies ulkonäöllisesti. Monet varmaan ihmettelee miksi noin komealla miehellä on tällainen tavisvaimo ja että mies varmaan käy vieraissa kauniiden naisten kanssa. Pah, no miehellä on eräs sairaus jota monet pinnallisen kauniit naiset ei voi sietää.  Sairaus ei näy ulkonäöllisesti mitenkään. 

Vierailija
29/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kovin kauaa kestänyt juttu superkomean miehen kanssa. Yllätys, mies oli se joka jutun lopetti. Ainut suhteeksi kutsuttava, jossa tähän mennessä olen ollut.

Muitakin komeita miehiä on ollut jostain kumman syystä tarjolla, mutta systemaattisesti olen torpannut (samalla tavalla kuin vähemmän komeat). Tämän kanssa olisi vissiin pitänyt toimia samoin eikä kuunnella liikaa fiiliksiä.

Kertoiko mies miksi lopetti juttunne?

Vierailija
30/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kutosen nainen ja mies kympin mies ulkonäöllisesti. Monet varmaan ihmettelee miksi noin komealla miehellä on tällainen tavisvaimo ja että mies varmaan käy vieraissa kauniiden naisten kanssa. Pah, no miehellä on eräs sairaus jota monet pinnallisen kauniit naiset ei voi sietää.  Sairaus ei näy ulkonäöllisesti mitenkään. 

Mikä sairaus komealla miehelläsi on?

Vierailija
31/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töpö ei keuli?

Vierailija
32/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko mies miksi lopetti juttunne?

Kyllä, syitä oli niin monia että riittäisi luetteloksi asti. Joukossa myös tietenkin se, etten ole tarpeeksi hyvä. Nätisti vihjaillen.

Vierailija
33/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvokkain pyysi, tunnemme ennestään ja sanoi, että haluaa tapailla avioliitto mielessä eikä ole koskaan halunnut mitään kevyttä suhdetta. En minäkään halua enkä muuten olisi suostunut treffeille. Mies on ollut sinkkuna jo yli kaksi vuotta, exänsä ei halunnut naimisiin joten erosivat.

Juuh elikkäs sellaset panochadin vakuuttelut sieltä. Mies, joka on oikeasti tosissaan liikkeellä, ei edes uskalla vetää heti pöytään tuollaisia juttuja, koska on riski että nainen perääntyy. Anna sille pilllllllua kun kerta olet jo niin päättänyt, mutta ymmärrä ettei se tule käyttämään sinua muuhun kuin panemiseen.

t. mies

Mikä nautinto se muka on p*nna vähemmän kauniita naisia? Kyllä komea mies kellistää helposti ne kaikkein kauneimmat nuoret naiset, oikeesti... Komean miehen edessä kaikki on helppoja. Jopa miehet, nekin haluaa miellyttää komeita miehiä.

Vierailija
34/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh elikkäs sellaset panochadin vakuuttelut sieltä. Mies, joka on oikeasti tosissaan liikkeellä, ei edes uskalla vetää heti pöytään tuollaisia juttuja, koska on riski että nainen perääntyy. Anna sille pilllllllua kun kerta olet jo niin päättänyt, mutta ymmärrä ettei se tule käyttämään sinua muuhun kuin panemiseen.

t. mies

Mikä nautinto se muka on p*nna vähemmän kauniita naisia? Kyllä komea mies kellistää helposti ne kaikkein kauneimmat nuoret naiset, oikeesti... Komean miehen edessä kaikki on helppoja. Jopa miehet, nekin haluaa miellyttää komeita miehiä.

Ei välttämättä. Kyllä ne komeatkin voivat joskus tulla torjutuksi.

Vierailija
35/73 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Ei välttämättä. Kyllä ne komeatkin voivat joskus tulla torjutuksi.

Niin no tuo kommentoija käyttikin sanaa "panochad". Sellaiset saa aina, koska pelitaidot on hallussa. Ei niitten tarvii yrittää mitään rumia/perunan näköisiä taviksia, ei sellaisista saa edes mitään "pisteitä".

Vierailija
36/73 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunalla voi olla samanlainen ajatusmaailma tai mielenkiintoiset harrastukset 👍

Vierailija
37/73 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mies viinamäen miehiä. Jos jokin asia vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se on sitä

Vierailija
38/73 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hieman, jos mies on vaikkapa sellaisen ammatin elämänalueen edustaja jossa on hyödyllistä kun nainen on perunasäkki se saattaa edullisesti korostaa miehen erinomisuutta, hyvyyttä tms. ja tietenkin myös ruma kumppani vierellä saa kauniin tai komean näyttämään entistä paremmalta...

Vierailija
39/73 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea mies ja itse olen peruna. Perunalla täytyy olla hyvä itsetunto että kestää miehen saaman huomion. Lapsista tulee kauniita ja komeita.

Vierailija
40/73 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu komean miehen luonteesta. Tarvitseeko hän pönkitystä itsetunnolleen. Mikäli tarvitsee, niin hän on yhteishyvä ja kaikkien vietävissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi