Lue keskustelun säännöt.
Barbra Streisand/ Donna Summer -No more Tears. Kyllä amerikkalaiset jo 80-luvulla osasivat!
Kommentit (5)
Hyviä laulajia mielestäni molemmat. Mut jännä yhdistelmä kun Streisand on juutalainen ja Summer oli tummaihoinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ozzy osbourne teki hyvän version tuosta no More tearsista.
Täytyy kuunnella Ozzy Osbournen versio, kiitos vinkistä.
Ai ai aahhhh kun kuuntelen tätä kappaletta Barbra Streisand Make it like a memory!!!!
Donna summer oli niin hyvä laulaja että teki biisin kuin biisin hitiksi.