Nyt suosituksia, pleikkaripeli joulunpyhiksi!
Ajantappopeliä etsin. Pitää olla open world-tyyppinen, ps4. Olen pelannut läpi ainakin
Witcher
Skyrim
Assassins Creedejä useita
Horizon Zero Dawn
Red Dead Redemption
Dishonored
Kokeilin, en tykännyt
Fallout 4
God Of War
Joku GTA sarjan peli, en muista mikä
Kommentit (41)
Itse en pelaa pleikkarilla vaan PC:llä, mutta aika pitkälle samoja pelejä molemmissa, tietysti aina muutama exclusive jokaisella. Ongelma voi olla juuri siinä että yrität konsolilla pelata.
The Division 2 \ Vuoden sisään julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö enää ostaa yksittäisiä pelejä?! Osta PS Now palvelu ja saat joku 700 peliä pelattavaksi. Aika old school ostaa jotain romppuja tai ylipäätänsäkin yksi peli kerrallaan. Pelattavaa pitää olla niin ettei tylsisty.
Ne ostaa yksittäin jotka tietää millasista peleistä tykkäävät, eiole kovin vaikeeta.
Näissä valmiissa pelikirjastoissa on se vika että aina sieltä puuttuu juuri se peli mikä kiinnostaa, ja ne listat muuttuu jatkuvasti, jos tykkäät hakata jotain tiettyä peliä, niin se voikin ykskas kadota sieltä listoilta, sentakia ne ostetaan itselle. Valmiit listat sopii aloittelijoille jotka ei tiedä vielä mistään mitää, eli jonnet!
MMS85 kirjoitti:
Itse en pelaa pleikkarilla vaan PC:llä, mutta aika pitkälle samoja pelejä molemmissa, tietysti aina muutama exclusive jokaisella. Ongelma voi olla juuri siinä että yrität konsolilla pelata.
The Division 2 \ Vuoden sisään julkaistu.
Mikä ongelma?
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö enää ostaa yksittäisiä pelejä?! Osta PS Now palvelu ja saat joku 700 peliä pelattavaksi. Aika old school ostaa jotain romppuja tai ylipäätänsäkin yksi peli kerrallaan. Pelattavaa pitää olla niin ettei tylsisty.
Ne ostaa yksittäin jotka tietää millasista peleistä tykkäävät, eiole kovin vaikeeta.
Näissä valmiissa pelikirjastoissa on se vika että aina sieltä puuttuu juuri se peli mikä kiinnostaa, ja ne listat muuttuu jatkuvasti, jos tykkäät hakata jotain tiettyä peliä, niin se voikin ykskas kadota sieltä listoilta, sentakia ne ostetaan itselle. Valmiit listat sopii aloittelijoille jotka ei tiedä vielä mistään mitää, eli jonnet!
Ja 90% listapeleistä on kakkaa tai ihan kivoja vartin ajanvietteitä. Ne ovat mukana vain, jotta voidaan mainostaa "Yli 700 peliä!".
Yakuzat, aloita 0 ja sitten Kiwami 1 & 2,
Vierailija kirjoitti:
Ootko pelannu the witcher 3?
Olen ja lisäosat myös.
ISIS Brutal Massacre - Government Special Ops Edition, PS4. 69,90 eur
Vierailija kirjoitti:
Far cry 5 tai Far cry new dawn.
Juuri katselin Far Cry Primalin gameplayta, en oikein pidä tuosta first person kuvakulmasta mutta kai siihenkin taas tottuu.
Pelit ”ostetaan” palveluna nykyisin. Aika lameria ostaa joku 1 peli jota hakata vuosia. Tulkaa jo pois sieltä 90-luvulta :D
Vierailija kirjoitti:
Pelit ”ostetaan” palveluna nykyisin. Aika lameria ostaa joku 1 peli jota hakata vuosia. Tulkaa jo pois sieltä 90-luvulta :D
Taitaa sua joulupukki jo vähän jännittää...
Semi open worlds: Assassin's creedit, Outer Worlds, bioshock. Jos kaipaat looter shootteria, niin vanha kunnon Borderlands2.
Sinänsä ihmettelen, että miksi juuri open world-pelejä, monta kertaa huomannut että peliteollisuus panostaa vain isoon karttaan stoorin sijasta. minusta ainakin tarinat on tärkeämpiä kuin se että on maita ja mantuja juostavana ilman että mitään tapahtuu (Skyrim) mutta toki meitä on erilaisia. Skyrim vaati mulla yli 200 modia että jaksoin pelata.
OK Boomer