Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko läski?

Vierailija
18.12.2019 |

Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Liikun säännöllisesti, syön terveellisesti. Sipsin olen viimeksi syönyt 10 vuotta sitten, karkkeja en syö, suklaassa raja on kaksi palaa päivässä. Hampurilaista tai muuta roskaruokaa olen syönyt viimeksi liki 20 vuotta sitten. No okei, pizzaa syön ulkona kaksi kertaa vuodessa. En syö leivonnaisia. Ruokarytmi on kohdillaan, lautasesta puolet kasviksia.

Juu haukkukaa valaaksi kun BMI on 32, mutta enpä oikein tiedä mitä tehdä toisin.

22/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. En tiedä miksi, elän kohtuullisen epäterveellisesti. Varmaan 30+ pitää alkaa skarpata/karpata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vähän. Tykkään syödä ja juoda punkkua, vaikka kyllä minä liikunkin ja jaksan kävellä pitkiä matkoja.

24/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Liikun säännöllisesti, syön terveellisesti. Sipsin olen viimeksi syönyt 10 vuotta sitten, karkkeja en syö, suklaassa raja on kaksi palaa päivässä. Hampurilaista tai muuta roskaruokaa olen syönyt viimeksi liki 20 vuotta sitten. No okei, pizzaa syön ulkona kaksi kertaa vuodessa. En syö leivonnaisia. Ruokarytmi on kohdillaan, lautasesta puolet kasviksia.

Juu haukkukaa valaaksi kun BMI on 32, mutta enpä oikein tiedä mitä tehdä toisin.

Juotko muuta kuin vettä? Lisää vielä kasviksia?

Voihan sulla olla esim. kilpparin vajaatoiminta mikä puhkeaa kaikilla jossain painossa. Vaikuttaa aineenvaihduntaan, siihen on hoitoja kyllä ja helpottaisi terveeseen painoon pääsemistä. Kuulostaa muuten hyvältä nuo elintavat.

Vierailija
25/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 20, mutta taidan olla laihaläski. Inhoan melkein kaikkea urheilua enkä edes jaksaisi harrastaa mitään juuri nyt.

Vierailija
26/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Koska olen syönyt enemmän kuin kuluttanut. Muuta kysyttävää?

Vierailija
27/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, rakastan hyvää ruokaa ja juomaa.

En ole ja rakastan hyvää ruokaa ja juomaa.

Vierailija
28/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti. Enempi semmonen laihaläski... Herkut maistuu ja liikuntaa en harrasta, muuten kuin työmatkojen muodossa (reilu 3km suuntaansa pyörällä tai kävellen).

Vuosi sitten olin 10 kiloa painavampi, mutta en silloinkaan mikään aivan kauhea plösö.

Vierailija
29/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/87, koska tykkään syömisestä ja oluesta, kylmästä ihanasta oluesta. Ja vähän viinistäkin. Ja konjakista.

Vierailija
30/30 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää olla pikkuisen läski

Ei pidä.