Oletko läski?
Kommentit (30)
Olen, koska identifoidun virtahevoksi ihmisen sijaan ja sen takia oli ihan pakko saada massaa lisää. Nyt olen onnellinen virtahepo.
Olen lähes 186 ja roteva ja aika tukeva, eipäs ryppyillä .)
Oon, BMI 41. Olen syöppö ja juoppo.
En enkä tule ikinä olemaan, mieluummin kuolisin enkä mielelläni kuole.
En. Olen kuulemma soppaluu. Päättele siitä.
Pikkasen pitää olla pläski, että ei kaikki käy kuumana minuun.
Olen, inhottaa. Vielä kaksi vuotta sitten en ollut, mutta sairastumisen ja rahattomuuden myötä en ole jaksanut satsata enää fiksuihin syömisiin, enkä liiku kunnolla. En kyllä älyttömän pahalta näytä vaatteet päällä :D
Olen, rakastan hyvää ruokaa ja juomaa.
Olen.
Ruoka on niin hyvää, ja liikunta pitkästyttävää.
En. En ole koskaan ollut. Miten niin?
En ole vielä BMI 23,1, mutta joulun jälkeen luultavasti olen. Olen ostanut 8.2kg kinkun ja 60 purkkia olutta.
Olen. Paatin vaan jossain vaiheessa etta en jaksa koko ajan miettia annoskokoja, raakata itseani salilla ja kieltaytya kaikista herkuista ja useimmista hiilareista.
Nyt olen 170cm/80(jotain)kg, en ole enaa artyisa, paata ei sarje eika huippaa kun on nalka ja soin eilen tyytyvaisena puoli vuoallista vaaleista makaroneista tehtya makaronilaatikkoa. Paradoksaalisesti jaksan nyt liikkua enemman (lahinna luonnossa ja hyotyliikuntaa, salia vihaan edelleen) kun tuntuu etta kroppa saa tarpeeksi energiaa.
Olen tullut siihen tulokseen etta mun kuuluu olla just taman kokoinen, tama kay luonnostaan.
En kai enää, mutta miellän itseni sellaiseksi. Olin lapsena/varhaisteininä pyöreä ja sen vuoksi kiusattu. Läskin identiteetti jäi.
Tunnen itseni läskiksi. En kuitenkaan minkään virallisten mittareiden mukaan ole. Läskiyiden kokemukseen on syynä venynyt vatsanahka neljän lapsen jälkeen. Tuo nahkapussi on myös selässä rintaliiveihin asti. Pystyn venyttämään ylisuurta nahkaani tutuksi urheiluliivien ja juoksutrikoiden väliin. Kapealantioinen, pitkäraajainen, pienitissinen, mutta kauhea lörppä kerkivartalossa, nahkaballeriina olen siis. Ulospäin vain kotoisasti läski.
olen laihaläski ei se maha läski mee pois
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni läskiksi. En kuitenkaan minkään virallisten mittareiden mukaan ole. Läskiyiden kokemukseen on syynä venynyt vatsanahka neljän lapsen jälkeen. Tuo nahkapussi on myös selässä rintaliiveihin asti. Pystyn venyttämään ylisuurta nahkaani tutuksi urheiluliivien ja juoksutrikoiden väliin. Kapealantioinen, pitkäraajainen, pienitissinen, mutta kauhea lörppä kerkivartalossa, nahkaballeriina olen siis. Ulospäin vain kotoisasti läski.
Mikset leikkauta tuota pois?
Olen läski, lyhyt tappi, ja painoa 94 kg tällä hetkellä, suurin osa keskivartalossa.
Olen.
Koska tykkään syödä liikaa.