Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vetäisit nyt yllesi nuoruusvuosiesi karmeimman - mutta silloin tyylikkäänä pitämäsi - asukokonaisuuden, mitä pukisit?

Vierailija
18.12.2019 |

No?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kireät ja liian lyhyet farkkushortsit 🙈🙈🙈 ja läpikuultava napapaita, yhdistä tämä ystävän keittiösaksilla liian lyhyeksi kynimiin hiuksiin ja itse laitettuun punaiseen hiusväriin. 🤦🏽‍♀️ Vuosi on -98

Vierailija
62/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinkki collari "I wanna be bad" -tekstillä tungettuna farkkujen sisään (kunnon vyötärömalliset). Valkoiset tennissukat ja mustat mokkaiset korkokengät (jotka olivat hyvän näköiset - ja sikakalliit).

Terkkuja vuodelta -81!

Muistan. Itsellä oli korkkarit ja tennissukat hame. 50-luvun tyyliin. Mutta ne sen ajan tennissukat tursuili korkkareita. Nyt se saattaisi olla niin pandex, että voisivat istua tyylikkäämmin.

No tursuilivat, indeed! Ihan karseeta.

Puhutaanko me nyt niistä paksuista valkoisista tennissukista, joissa oli värilliset raidat sukansuussa? Ja jokta jättivät nöftäpalloja varpaiden väliin? Mä olen nyt menettänyt jotain...

Juuri niistä, silloin ei varmaan muita ollutkaan. Saattoi olla myös ns tuubisukat, jolloin tursuilu nousi potenssin 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kireät ja liian lyhyet farkkushortsit 🙈🙈🙈 ja läpikuultava napapaita, yhdistä tämä ystävän keittiösaksilla liian lyhyeksi kynimiin hiuksiin ja itse laitettuun punaiseen hiusväriin. 🤦🏽‍♀️ Vuosi on -98

Ja en tainnut olla tämän asun kanssa muodikas edes silloin 😂😂😂

Vierailija
64/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltäväpintaiset mustat legginsit ja violetti, tiukka, trikoinen tanktop, joka teoriassa peittää perseen, jos sitä nykii koko ajan helmoista. Kaula-aukosta vilkkuu pinkit rintsikat. Vyötärölle leveä, muovinen vyö. Lisäksi ulkona liian pieni, halpa tekonahkatakki. Iso purppuranpunainen tekonahkalaukku täynnä sidukkaa, vihreää L&Mää, hiuslakkaa ja meikkejä. Emotukkaani kiinnittäisin klipsuilla liian pitkiä neonvärisiä "raitoja".

Vierailija
65/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa itse tekemäni trumpettihousut ja R-Collectionin anorakki. Kaulassa saattoi olla sellainen satiininauhainen kaulakoru. 

Luulin olevani tyylikkäähkö mutta oikeasti olin varmaan tyylitön jo silloin. Vuosi oli 1994.

Vierailija
66/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusenkeltaiseksi blondattu tukka ponnarilla ja siksak-jakaus, mustat kajal-rajaukset ja hämähäkkiripset, meikkivoidehuulet ja liian tummaa meikkivoidetta, supermatalat ja hyvin tiukat vaaleansiniset hieman leveälahkeiset MicMacin farkut TAI Kill Off -merkkiset liekkikuvioiset housut, housujen alta pilkistää värikkäät Seppälän stringit, valko-vaaleanpunaiset Buffalo-skeittikengät, Onlyn erittäin lyhyt valkoinen toppatakki jossa karvakaulus ja -hihansuut, liian pieni tre kronor-teepaita (!?) ja GSUS-huppari, lokinpaskameikki ja isot muoviset korvarenkaat. Käteen vielä Pink/Green/Black/Red Cat-juomasekoite tai sikspäkki Upcider Summer Fruits -siideriä niin avot.

Olin yläasteella vuosina 2002-2005 ja oppikirjaesimerkki pissiksestä.

Vierailija
67/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinkki collari "I wanna be bad" -tekstillä tungettuna farkkujen sisään (kunnon vyötärömalliset). Valkoiset tennissukat ja mustat mokkaiset korkokengät (jotka olivat hyvän näköiset - ja sikakalliit).

Terkkuja vuodelta -81!

Muistan. Itsellä oli korkkarit ja tennissukat hame. 50-luvun tyyliin. Mutta ne sen ajan tennissukat tursuili korkkareita. Nyt se saattaisi olla niin pandex, että voisivat istua tyylikkäämmin.

No tursuilivat, indeed! Ihan karseeta.

Puhutaanko me nyt niistä paksuista valkoisista tennissukista, joissa oli värilliset raidat sukansuussa? Ja jokta jättivät nöftäpalloja varpaiden väliin? Mä olen nyt menettänyt jotain...

Juuri niistä, silloin ei varmaan muita ollutkaan. Saattoi olla myös ns tuubisukat, jolloin tursuilu nousi potenssin 10.

Olen vaikuttunut. -79 syntyneenä en ehtinyt tähän trendiin, mutta ne sukat muistan. Korkkareissa....? :D

Vierailija
68/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa itse tekemäni trumpettihousut ja R-Collectionin anorakki. Kaulassa saattoi olla sellainen satiininauhainen kaulakoru. 

Luulin olevani tyylikkäähkö mutta oikeasti olin varmaan tyylitön jo silloin. Vuosi oli 1994.

R-Collectionin anorakki on kylläkin muotia nykyäänkin ja itse asiassa täydellisen ajaton laatuvaate...

Vierailija
69/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat hiihtarit, mustat polveeasti yltävät mokkakorkkarisaappaat. Musta jakku jossa pitsihihat ja jättikokoiset kultaiset koristenapit. Alle pitsibody.

Minusta tämä kuulostaisi ihan kuumalta baariasulta :D N28

Vierailija
70/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusenkeltaiseksi blondattu tukka ponnarilla ja siksak-jakaus, mustat kajal-rajaukset ja hämähäkkiripset, meikkivoidehuulet ja liian tummaa meikkivoidetta, supermatalat ja hyvin tiukat vaaleansiniset hieman leveälahkeiset MicMacin farkut TAI Kill Off -merkkiset liekkikuvioiset housut, housujen alta pilkistää värikkäät Seppälän stringit, valko-vaaleanpunaiset Buffalo-skeittikengät, Onlyn erittäin lyhyt valkoinen toppatakki jossa karvakaulus ja -hihansuut, liian pieni tre kronor-teepaita (!?) ja GSUS-huppari, lokinpaskameikki ja isot muoviset korvarenkaat. Käteen vielä Pink/Green/Black/Red Cat-juomasekoite tai sikspäkki Upcider Summer Fruits -siideriä niin avot.

Mikä hitto on lokinpaskameikki? 😂

Vierailija
71/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanellipaita, leveälahkeiset farkut, tarralenkkarit, NHL-pipo.

Vierailija
72/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R-Collectionin anorakki on kylläkin muotia nykyäänkin ja itse asiassa täydellisen ajaton laatuvaate...

Noh, makunsa kullakin 😘

Vierailija
73/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto on lokinpaskameikki? 😂

Tarkoittanee sitä, että silmiin tehtiin tuhdit rajaukset mustalla kajalilla, oikein tunkkaiset tihrusilmärajaukset lähes koko silmän ympäri. Tuskin edes häivytettiin. Silmäluomelle ja silmän sisänurkkaan tupsuteltiin reilusti valkoista luomiväriä, koska sen uskottiin suurentavan silmiä. Olisi se kai suurentanutkin, jos ensin olisi jätetty se silmiä pienentävä musta rajaus tekemättä. 

Nykyään kai suositaan pehmeämpää rajausta häivytysten kera sekä nudesävyä valkoisen sijaan. 

Vierailija
74/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn matalat farkut (miel. valkoiset) lyhyt toppi ja lyhyt tiukka huppari, Skeitti kengät ja tietysti kilo meikkiä 😂 karmivaa oli törmätä yläaste aikaisiin koulukuviin 😦

Vierailija
75/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Voisin ehkä käyttää anorakkia joissain tilanteissa nykyäänkin, tosin en trumpettihousujen kanssa. 

Näin jälkikäteen ajatellen pidän anorakkia jokseenkin epäkäytännöllisenä vaatekappaleena, kun sen joutuu vetämään aina pään yli. 

- trumpettihousutyttö

Vierailija
76/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaakin tiukemmat leveälahkeiset teryleenihousut tai farkut, kumisaappaat, housujen lahkeet vain takaa saappaan sisälle niin että lahkeiden etuosa lerpatti saappaan päällä.

Sitten tiukka lyhyt villapoolo ja tv-ruutusilmälasit. 

Terveisiä 70 luvulta  :D

Vierailija
77/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

501 Levikset, pitsibody (ei muuten tarvinnut mitään rintsikoita alle, oli tissit kuosissa silloin :D ) ja bleiseri, kenkiä en muista, oisko voinut olla purkkarit jopa tähän yhdistettynä...? Menee 89 - 90-luvun alkuun.

Tai tiukka vihreä ribbipoolopaita, hihaton pidempi neuletakki sen päällä ja kesäaikaan pyöräilyshortsit, talvella samat Levikset.

Vierailija
78/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen jakun ja puolihameen.

Vierailija
79/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäonnistuneesti blondattu kissanpissanvärinen tukka jossa muutama läikkä tavoiteltua platinablondia  siellä täällä ja kilo hiuslakkaa, halvalla leviävällä mustalla kajalkynällä rajat silmien ympärillä, harmaata kimaltavaa luomiväriä ilman häivytystä kulmakarvoissa asti,  piikkisuorissa ripsissä puoli putkiloa mustaa ripsiväriä, ohuet mustat mäkkärinkaari-kulmat,  sinertävänlilaa huulipunaa joka sai näyttämään siltä kuin olisi kylmissään ja lilalla rajauskynällä ylirajatut huulet. Kulmalävistys ja tribaalitatuointi alaselässä.

Tiukat mustat kangashousut joissa nyöritys edessä ja pinkki playboypupu peffan päällä, tiukka  musta veluurihuppari, paksupohjaiset mustat lenkkarit,  kulahtanut pinkki  tekonahkainen käsilaukku johon  tungettu meikit, röökit ja taskumatti. Baariin! Pubiruusupissis tyyliä vuodelta 2003. 

Vierailija
80/157 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarppa666 kirjoitti:

Itse epäonnistuneesti blondattu kissanpissanvärinen tukka jossa muutama läikkä tavoiteltua platinablondia  siellä täällä ja kilo hiuslakkaa, halvalla leviävällä mustalla kajalkynällä rajat silmien ympärillä, harmaata kimaltavaa luomiväriä ilman häivytystä kulmakarvoissa asti,  piikkisuorissa ripsissä puoli putkiloa mustaa ripsiväriä, ohuet mustat mäkkärinkaari-kulmat,  sinertävänlilaa huulipunaa joka sai näyttämään siltä kuin olisi kylmissään ja lilalla rajauskynällä ylirajatut huulet. Kulmalävistys ja tribaalitatuointi alaselässä.

Tiukat mustat kangashousut joissa nyöritys edessä ja pinkki playboypupu peffan päällä, tiukka  musta veluurihuppari, paksupohjaiset mustat lenkkarit,  kulahtanut pinkki  tekonahkainen käsilaukku johon  tungettu meikit, röökit ja taskumatti. Baariin! Pubiruusupissis tyyliä vuodelta 2003. 

Haiskahtaa Pink Catilta ja mukikebabilta :D