Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Miksi instagram näyttää että minulla olisi julkaisuja, vaikka ei ole?!

Vierailija
18.12.2019 |

Liityin muutama viikko sitten instagramiin, mutta en ole lisännyt sinne vielä mitään kuvia, videoita tai tarinoita.

Nyt profiilisivuni kuitenkin näyttää siinä seuraajien/seurattavien vieressä, että "julkaisut 2". Samalla kuitenkin alapuolella lukee, että julkaise ensimmäinen kuvasi.

Menin katsomaan selaimen kautta profiiliani ja sama juttu, "2 julkaisua", mutta siinä feedin paikalla lukee että "ei vielä julkaisuja".

Siis mitä nuo olemattomat julkaisut ovat, joita minulla muka on?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa?

Vierailija
2/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku bugi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku bugi vaan. Päivitä se insta, voi auttaa.

Vierailija
4/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut, ja näkyy tosiaan kirjautumattomanakin selaimella että 2 julkaisua.

Tein ilmoituksen ongelmasta, mutta en tiedä miten pian ne siihen reagoi vai reagoiko ikinä. Voiko tuosta nyt joku seuraaja ajatella että olen estänyt hänet, kun hänkin näkee niin että minulla olisi ne julkaisut, mutta mitään kuvia ei näykään?

Vierailija
5/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ilmoituksen ongelmasta, mutta en tiedä miten pian ne siihen reagoi vai reagoiko ikinä. Voiko tuosta nyt joku seuraaja ajatella että olen estänyt hänet, kun hänkin näkee niin että minulla olisi ne julkaisut, mutta mitään kuvia ei näykään?

Jos instassa blokkaa jonkun, niin se blokattu ei näkisi ko. blokkaajan instaprofiiliakaan. Eli nou hätä, kuvailemasi juttu ei ole mahdollinen.

Vierailija
6/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vielä kirjautua ulos ja sisään itse siitä Instagram sovelluksesta puhelimellasi.

Vierailija
7/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vielä kirjautua ulos ja sisään itse siitä Instagram sovelluksesta puhelimellasi.

Kokeilin jo, mutta sama näkyy edelleen.

Vähän on kieltämättä sellainen foliohattu päähän -olo, varsinkin näin uutena käyttäjänä kun ei ole kokemusta vielä moisen sovelluksen käyttämisestä. Facebookin kanssa on vuosien varrella saanut kokea ties minkälaista bugia, sen sekoiluun on jo niin tottunut. :D

Vierailija
8/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nyt poistaa tilin väliaikaisesti, kokeilen jos se auttaa.

Vierailija
9/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pian tällaisessa tapauksessa sen tilin saa taas aktivoitua? Kaikkialla puhutaan että sen kun kirjautuu uudelleen, mutta minulla sanoo vielä että "tiliäsi ei ole vielä poistettu käytöstä, yritä tilin aktivointia uudelleen muutaman tunnin kuluttua". Luulin että se poistuu (niin väliaikaisesti poistettuna tai kokonaan poistettuna) ihan saman tien, mutta ilmeisesti ylläpidon täytyy se tehdä?

Ja siis menin kyllä sieltä väliaikaisen poiston kautta, en lopullisen poiston.

Vierailija
10/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pian tällaisessa tapauksessa sen tilin saa taas aktivoitua? Kaikkialla puhutaan että sen kun kirjautuu uudelleen, mutta minulla sanoo vielä että "tiliäsi ei ole vielä poistettu käytöstä, yritä tilin aktivointia uudelleen muutaman tunnin kuluttua". Luulin että se poistuu (niin väliaikaisesti poistettuna tai kokonaan poistettuna) ihan saman tien, mutta ilmeisesti ylläpidon täytyy se tehdä?

Ja siis menin kyllä sieltä väliaikaisen poiston kautta, en lopullisen poiston.

Siinä voi olla joku ns. karenssiaika, ennen kuin tilin voi taas aktivoida.

Joskus poistin facebook-tilini ja siinä oli jokin aika (oliko peräti päiviä?), että sinne pääsi kirjautumaan ja näin ollen tilin takaisin käyttöön. Tuolla voi olla sama.

Vierailija
11/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimii taas.

Ei vaan auttanut ongelmaan...

Vierailija
12/12 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa joku kuva edes väliaikaisesti (vaikka ihan vain valkoinen kuva, ihan mikä vaan) ja poista se sitten, josko sitten se luku päivittyisi paikkaansa pitäväksi.