Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun ei saanut maksaa treffeillä

17.12.2019 |

Mulla on ollut aina periaatteena, että maksan oman laskuni deiteillä, etenkin jos Tinder-treffit. Usein miehet eivät edes tarjoudu maksamaan, mutta nyt olin treffeillä miehen kanssa, joka tarjoutui. Kun sanoin, että tämä on yleinen periaatteeni ja tapa osoittaa, että olen paikalla vain seuran takia, hän selvästi suuttui. Kuulemma hän ei ole antanut naisen maksaa 15 vuoteen. Tiesin, että hän on varakas, joten kahta isommalla syyllä halusin maksaa. Halusin osoittaa, etten ole gold digger vaan kiinnostunut hänestä. Itsekin tienaan ihan ok.

No, tunnelma lässähti tähän. Lähtiessä näiltä pikaisilta lounastreffeiltä töihinme kättelimme. Kättelimme! Oli kyllä muutenkin tosi asiallinen tyyppi, että suudelmaa en nyt odottanutkaan tunnin lounastelun jälkeen, mutta taisi mennä nyt mahdollisuudet?

Miehellä on numeroni (käyntikorttini), minulla ei ole hänen. Eli jos huomiseen mennessä hänestä ei kuulu, niin voinen unohtaa hänet? Minkään Tinderin kautta en enää viestittele. Vai pitäisikö laittaa viestiä, että sori jos loukkasin, kiitos eleestä? Ja voihan olla, että en muuten vaan kiinnostanut häntä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tyhmä jääräpää. Olisit antanut vain maksaa, mitä tuolla nyt voitit? 

Ehdoton öykkäröinti mihinkään suuntaan on ehdoton ei. Ja vielä ensitapaamisella, jolloin yleensä halutaan antaa hyvä vaikutelma. Tuo mies antoi itsestään kontrolloivan ja naisiin epätasa-arvoisesti suhtautuvan kuvan.

En ymmärrä miksi pistetään vastaan, jos toinen hyvää hyvyttään haluaa tarjota? 

Ei tuo ole loukkaavaa käytöstä kieltäytyä?

Ei tietenkään ole loukkaavaa kieltäytyä. Jos haluaa maksaa itse, normaali ihminen antaa olla. Ehdottomuus ja joustamattomuus ovat varoitusmerkkejä.

Minusta tuo on vähän kuin kieltäytyisi lahjasta. Kiitos lahjasta, mutta kiitos ei, pidä hyvänäsi. Loukkaavaa. 

Ensitreffeillä, ellei ihminen ole muuten tuttu ja läheinen, on hyvin luonnollista ja normaalia myös kieltäytyä lahjoista. Eikä siitä pidä loukkaantua.

Mikä motiivi on kieltäytyä, mitä iloa siitä saa? 

No esim riippumattomuuden valita vapaasti, kiinnostaako tavata ihminen uudestaan. Jos toinen tarjoaa, syntyy sanaton sopimus, että seuraavalla tapaamisella toinen tarjoaa. No lahjan saaminen vieraalta on sitten taas jo ihan greepyä.

No höpö höpö. Kannattaisi jättää se analysointi vähemmälle ja nauttia vain elämästä. 

Vierailija
22/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa tyhmä jääräpää. Olisit antanut vain maksaa, mitä tuolla nyt voitit? 

Ehdoton öykkäröinti mihinkään suuntaan on ehdoton ei. Ja vielä ensitapaamisella, jolloin yleensä halutaan antaa hyvä vaikutelma. Tuo mies antoi itsestään kontrolloivan ja naisiin epätasa-arvoisesti suhtautuvan kuvan.

En ymmärrä miksi pistetään vastaan, jos toinen hyvää hyvyttään haluaa tarjota? 

Ei tuo ole loukkaavaa käytöstä kieltäytyä?

Ei tietenkään ole loukkaavaa kieltäytyä. Jos haluaa maksaa itse, normaali ihminen antaa olla. Ehdottomuus ja joustamattomuus ovat varoitusmerkkejä.

Minusta tuo on vähän kuin kieltäytyisi lahjasta. Kiitos lahjasta, mutta kiitos ei, pidä hyvänäsi. Loukkaavaa. 

Ensitreffeillä, ellei ihminen ole muuten tuttu ja läheinen, on hyvin luonnollista ja normaalia myös kieltäytyä lahjoista. Eikä siitä pidä loukkaantua.

Mikä motiivi on kieltäytyä, mitä iloa siitä saa? 

No esim riippumattomuuden valita vapaasti, kiinnostaako tavata ihminen uudestaan. Jos toinen tarjoaa, syntyy sanaton sopimus, että seuraavalla tapaamisella toinen tarjoaa. No lahjan saaminen vieraalta on sitten taas jo ihan greepyä.

Onko tämä suomalainen tapa tehdä elämästä vaikeaa vaikka mitään vaikeaa ei ole? 

Jos ei kiinnosta, ei tarvitse tavata toista kertaa ja todellakaan tarjota yhtikästä mitään. 

Miksi ajatella asiat noin monimutkaisesti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo et ollu treffeijä seli seli trolli 

Vierailija
24/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun maassa, missä naiset eivät todellakaan maksa treffeillä. Ihan sama mitä kukakin tienaa, mies on se joka hoitaa laskun.

Monessa maassa nainen elää nyrkin ja hellan välissä. Ei sekään ole mikään peruste sillä, että se olisi jotenkin hyvä asia.

Minusta on hyvä, että Suomessa tasa-arvo on maailman huippuluokkaa.

Vierailija
25/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asun maassa, missä naiset eivät todellakaan maksa treffeillä. Ihan sama mitä kukakin tienaa, mies on se joka hoitaa laskun.

Monessa maassa nainen elää nyrkin ja hellan välissä. Ei sekään ole mikään peruste sillä, että se olisi jotenkin hyvä asia.

Minusta on hyvä, että Suomessa tasa-arvo on maailman huippuluokkaa.

Suomessa naisista on tullut miehiä ja miehistä naisia. 

Vierailija
26/26 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan tulkitsee tuon torjuntana.