Millaisista ominaisuuksista et pidä miehellä ulkoisesti?
Itselleni ei tule muuta mieleen, kuin likaiset kynnenaluset, ylipaino ja pitkä tukka. Sitten jos on vielä noiden yhdistelmä niin hyi hele!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdit negaation kautta liikenteeseen? Miksi ei voisi joskus keskustella miellyttävistä piirteistä, miksi aina täytyy löytää jotakin kritisoitavaa miehistä/naisista?
Koska alkoi ärsyttää yksi ällöttävän näköinen ylilihava pitkähiuksinen mies (hiukset olivat myös rasvaiset) ja haisi aivan paskalta. Olen raskaana, normaalisti ällööntyisin vain sen verran että ajattelisin ”hyi”, mutta sai oksennusrefleksin aikaan julkisella paikalla tämä ällöttävä mies. Ja nyt ei tee mieli syödä, kiitos ällötyksen.
Minua alkaa julkisella paikalla ällöttää raskaana vaappuvat eukot närästyksineen ja liitoskipuineen, saavat aikaan oksennusrefleksin.
Kalju on ehdoton turn off, samoin liian lyhyet hiukset. Söpöimmät sellaset kohtuu pitkät ja pörröiset, joita voi paijailla.
Kaikenlaiset ruumiintyypit on ok, paitsi, jos on luonnottoman paljon lihaksia niin hyi. Ylipaino siinä kohtaa, kun puhutaan oikeasti sairaalloisesta lihavuudesta, mutta ei haittaa, jos on vähän pullukka tai kuikelo.
Todella pitkät ihmiset ovat mielestäni myös pelottavia.
Henkilökohtaisen hygienian laiminlyöminen on myös iso turn off, esim. pesemättömät hampaat ja haiseva hengitys, hyi (piip)tana!
Vierailija kirjoitti:
Ennen olisin sanonut että kalju, mutta sitten ihastuin päätäpahkaa yhteen kaljuun mieheen joka sai mut kyseenalaistamaan kaiken :D
Niin ja jos miettii vaikka Poliisit-sarjassa esiintyneitä kaljuja poliiseja - wau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähdit negaation kautta liikenteeseen? Miksi ei voisi joskus keskustella miellyttävistä piirteistä, miksi aina täytyy löytää jotakin kritisoitavaa miehistä/naisista?
Koska alkoi ärsyttää yksi ällöttävän näköinen ylilihava pitkähiuksinen mies (hiukset olivat myös rasvaiset) ja haisi aivan paskalta. Olen raskaana, normaalisti ällööntyisin vain sen verran että ajattelisin ”hyi”, mutta sai oksennusrefleksin aikaan julkisella paikalla tämä ällöttävä mies. Ja nyt ei tee mieli syödä, kiitos ällötyksen.
Minua alkaa julkisella paikalla ällöttää raskaana vaappuvat eukot närästyksineen ja liitoskipuineen, saavat aikaan oksennusrefleksin.
Ei musta edes huomaa että olen raskaana, ja noinko ajattelet äidistäsikin? Oliko sun äiti ällö kun se oli raskaana? Raskaus on luonnollisin asia mitä on, ja ilman sitä meistä ketään ei olisi täällä. Epähygienia ja -siisteys taas on epäkohteliasta kanssaihmisille.
Sellainen turkkilais-lähi-itäläis-ulkonäkö. Karvaisuus. Yleinen epäsiisteys sekä likaisuus kuten likaiset ja hoitamattomat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seli seli... taidat odottaa mielikuvitusvauvaa.
Mietin tuota naismainen lantio, kun se tuli useampaan kertaan.. Onko jollain julkkiksella sellainen, kun en osaa hahmottaa millainen sellainen on???
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho, siinä on yhdessä miehessä melkeinpä kaikki epämiellyttävät piirteet
Totta. Mutta epämiellyttävyyttä lisää kyllä aika paljon kun tietää, mitä siinä pääkopassa liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
"nauraa", "hymyilee" kun puhuu jostain vakavasta, harmillisesta asiasta. Joillain naisillakin on tuota tapaa ja se on todella outoa.
No on taas hirveetä. Taidat olla aina kuoleman vakava.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuota naismainen lantio, kun se tuli useampaan kertaan.. Onko jollain julkkiksella sellainen, kun en osaa hahmottaa millainen sellainen on???
Som ppu miehillä on usein leveä lantio ja iso per se
Eniten ällöttää sellanen puolipitkä puolikalju (juicella on ) ja luomet /paiseet (loiri). Samalla mainitsin yllättäen 2 inhokki laulajaani.
Eräs mies kioskin jonossa. Häneltä törötti korvasta ulos pitkä, musta, outo kasvain tms. Tässä menee raja.
Miehistä kyllä niin harva on komeita. Surullista. :( en tiedä ulkomaan tarjonnasta, mutta ainakin suomalaiset miehet on todella rumia. Hyi.
Ylipaino ja siinä tietty mänbuubsit sekä huono hygienia. Tämmösen vierestä heräsin erään kännikapakkaillan jälkeen ja meinas laatta lentää muustakin kun krapulasta. Äijä oli onnensa kukkuloilla kun oli saanut treenattua ja suht ok näköstä naista. Mä en edelleen tajua kun en muista yöstä mitään, että mitä v ittua oli tapahtunut.
Ylipaino. Huono hygienia. Huonosti hoidetut hampaat. Pahanhajuinen hengitys. Mikropenis.
Pieni nenä, pyöreä naama, pullaposket, pähkinän ruskea tukka, pullea vartalo, kukkakeppimäisyys.
"nauraa", "hymyilee" kun puhuu jostain vakavasta, harmillisesta asiasta. Joillain naisillakin on tuota tapaa ja se on todella outoa.